*piep piep*
Daar gaat mijn wekker het is 7 uur ''s ochtends en moet zo naar school. Ik loop naar mijn kleding kast, doe mijn kleding aan en loop naar beneden. 'Hey lieverd!' 'Hey pap' antwoord ik. 'Noov, het komt echt wel goed op school!' Zegt Matthy terwijl ik mijn brood smeer.Voor de mensen die het niet weten, Mijn vader is dus Matthy. Ja die van de bankzitters, mensen denken altijd dat ik het perfecte leven heb omdat mijn vader Matthy is, maar dit is niet zo... Mijn moeder heeft ons verlaten toen ik 9 was, want ze vond een onderzoek in het buitenland belangrijker dan ons dus heeft papa het contact met mama verbroken. En sinds dien wonen we met papa's vrienden in een huis ze noemen het 'casa del huts'.
'Ik weet het niet hoor...' 'heuyy, Nova en Matt!' 'Jezus Rob, ik schrik me dood' antwoord ik lacherig 'sorry..' antwoord Robbie 'Sinds wanneer word jij zo vroeg wakker?' Vraagt Matthy aan Robbie 'Geen idee' 'jongens ik ben boven!' Roep ik terwijl ik de trap op loop. In mijn kamer aan gekomen doe ik mijn make- up, ik doe eigenlijk niet zo veel make-up op, alleen een beetje concealer en mascara. Als ik klaar pak ik mijn tas en loop ik naar benenden. 'We kunnen gaan!' Roep ik naar papa 'Ja kom er aan'. Ik doe ondertussen alvast mijn schoen aan. 'Tot vanmiddag Robje' 'Tot vanmiddag' roept Robbie terug.
*op school*
'Lieverd het komt echt goed!' Zegt Matthy om me een beetje goed te laten voelen 'ik hoop het.. Maar ik moet gaan anders kom ik te laat.' Antwoord ik ik geef hem een knuffel en loop naar de ingang van de school. 'Hey, jij bent toch de dochter van Matthy?' Is het eerste wat ik hoor als ik de school binnen loop. Ik negeer het en loop naar mijn kluisje. Zo gaat het dus bijna de hele dag door...Het laatste uur is voor bij ik loop naar mijn kluisje en pak mijn spullen. *toet toet* ik loop naar de auto van papa. 'En nog veel last van gehad?' Papa weet dat er veel gevraagd word of ik zijn dochter ben. 'Nee valt wel mij iets van 2 keer' zeg ik blij. 'Fijn! Hoe was het veder?' 'Ja gewoon saai!' Antwoord ik en we rijden naar huis.
'Oja ik ga vanmiddag naar Rutger (Russo)' 'leuk wat ga je doen?' Vraag ik 'we gaan een 1 hour challenge opnemen!' 'Zijn de anderen wel thuis?' 'Ja Milo sowieso!' Antwoord Matthy 'BETERRR!' Antwoord ik en hij lachte me zachtjes uit.
Tijdje later we zijn weer thuis. 'We zijn thuis!' Schreeuw ik door het hele huis. Ik doe mijn schoen en jas uit. 'Hoii' hoor ik van Milo. Ik loop naar de keuken en pak een glas cola en ga naast Milo op de bank zitten. 'En hoe was het op school?' Vraagt Milo aan mij. 'Saai' Milo moet lachen. 'Hoezo lach je nou?' En ik gaf Milo een zachte stomp 'Saaaii' praat Milo mij na. 'Ik ga!' Roept matthy door het huis. 'Pap wacht!' Ik sta op en loop naar de gang. 'Doei pap, veel plezier. En geef hem een knuffel. 'Dankje, jij ook!' En hij gaf me een kus op mijn haar. 'Doei!' En hij loopt de deur uit.
*matthy's pov*
Na een tijdje kom ik aan bij Rutger. 'Hey, maatje' zegt Rutger. 'Joo' antwoord ik terug. 'Wil je wat drinken?' 'Ja, doe maar een colaatje!' 'Hier!' En hij pakt cola uit de koelkast. 'Wat gaan we precies doen?' Vraag ik 'eigenlijk gaan we gewoon een lied maken in 1 uur' 'oké!' 'Zullen we beginnen?' Vraagt Rutger 'Ja!' En hij zet de camera aan. 'Dames en heren welkom bij een gloed nieuw video we gaan vandaag weer een heerlijke challenge doen, We gaan binnen een uur een hit maken met niemand anders dan..' begint Rutger de introTijdje later, we hadden alles uitgekozen en gingen nu bezig met de tekst. 'Ik zoek moeilijke woorden die te maken hebben met de ruimte, supernova! Kijk is even, ik weet niet eens wat dat is' zeg ik lacherig 'ik ook niet' 'een ster die uit een spat en tijdelijk heel sterk is, en dat is wat er gebeurd als je haar zit!' Antwoord ik 'en jij dochter heet Nova!' En we deden onze handshake. Na een uur waren we klaar en ging ik naar huis.
*pov Nova*
'Ik ben thuis!' Schreeuwt Matthy door het huis. En hij loopt de woonkamer in. 'Hey pap!' En ik geef hem een knuffel. 'Hey lieverd!' 'En hoe was het?' Vraag ik 'Leuk!' 'Heyy Matt!' Zegt Milo 'Heyy, En hoe was het hier?' 'Leuk, toch Milo?' Vraag ik 'Ja! En wat voor nummer hebben jullie gemaakt?' 'Een soort love song! Hij heet supernova!' 'OEHHH, wanneer komt die uit?' Vraag ik 'denk over 2 weken!' Antwoord Matthy. 'Maar zullen we even wat eten?' Vraagt Milo. 'Die vreetzak wil ook weer eten hoor! Maar isg' zegt Matthy lacherig 'wat dan?' 'PATATTT!' Antwoord ik 'Ja isg' 'HOPAAA!, eten Koen, Robbie en Roel mee?' Vraag ik. 'Ja volgensmij wel' 'ik bel ze wel' antwoord Matthy. 'Ja ze eten allemaal mee' zegt Matthy nadat hij ze had gebeld.Tijdje later we zitten avond te eten. 'En wat voor nummer hebben jullie gemaakt?' Vraagt Koen 'een love song! Hij heet supernova!' 'Zing is een stukje' zegt Raoul lacherig. 'Doet doe ik echt niet hoor, moet je die video maar gaan kijken!' 'Maar Nova hoe ging het op school?' Vroeg Raoul 'ja wel goed hoor alleen het is zo saai' 'Ja dat snap ik!' 'Noov, je bent morgen trouwens wel alleen thuis we zijn weg voor een video..' zegt Matthy. 'Of ze gaat mee?' Stelt Milo voor. 'Ja kan dat?' Vroeg ik 'ja van mij mag het!' 'Van mij ook!'
Na het eten moeten Milo en ik samen de tafel afruimen ik ben aan het afwassen, en druk vol zeep in Milo's gezicht. 'GODVER!' Antwoord Milo 'BAHAHAH' 'hier deze krijg je terug!' En Milo drukt vol zeep in mijn mond. 'BAHH, vol in mijn mond!' En ik druk weer zeep in zijn gezicht. Zo gaan we wel een tijdje door. 'Jongens wat zijn jullie hier aan het doen?' Vraagt Raoul die net de keuken in komt lopen. 'Niks!' Zeggen Milo en ik tegelijkertijd en we liggen daardoor allebei in de slappe lach. 'Gaan jullie maar tv kijken, ik ruim dit veder wel op' 'SHOTGUNN!' En ren naar de hoek van de bank. Milo steekt zijn middelvinger op. En ik steek mijn tong uit.
Milo is echt een beste vriend voor mij, wat ik er niet veel heb... iedereen gebruikt mij omdat ik de dochter van Matthy ben. Daarom vind ik school ook zo kut omdat ik bijna geen vrienden heb, maar gelukkig helpt papa me er wel door heen. En heb ik thuis ook de jongens! Die me erg helpen. Maar toch is Milo naast papa mijn beste vriend!
Het is avond we zitten met zijn allen een beetje tv te kijken. 'Lieverd, ga je naar bed?' Vraagt Matthy. 'Ja isg! Doei boys' 'doei Nova'. Loop samen met papa naar boven, poets mijn tanden en ga in bed liggen. 'Slaaplekker Noov!' 'Ja jij ook!' En hij geeft me een kus doet de lampen uit en loopt naar beneden, en na een tijdje val ik in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~1223 woorden~
Dit was het eerste deel van mijn boek! Ik hoop dat jullie het leuk vonden
Dit is mijn eerste boek dus als jullie tips hebben is dat welkom!
Ik ga proberen elke maandag een deel te plaatsen.
Ps: sorry als er wat schrijffouten in zitten..
Groetjes de schrijver<3
JE LEEST
De dochter van Het Lam
FanfictionStel je voor je bent de dochter van de bekende Youtuber Matthyas Het Lam oftewel FIFALOSOPHY, dat overkomt Nova (14 jaar) ze weet hoe het is om de dochter van Matthy te zijn, in dit verhaal neem je een kijkje in haar leven Sorry ben echt slecht in b...