*2 uur S'nachts*
Vandaag gaan ik en papa op vakantie! Ik doe mijn lounge kleding aan en loop met mijn koffer naar beneden, 'Top je bent al klaar!' Zegt Matthy als die mij naar beneden zit lopen. 'We gaan wel wat eten op het vliegveld' 'isg!' 'Kom laten we gaan!' En we lopen met onze koffers naar de gang doen onze schoenen aan, stoppen de koffers in de kofferbak en rijden naar het vliegveld.Aangekomen op het vliegveld, 'laten we eerst door de douane gaan, en dan gaan we daar eten' een 1 uurtje later, zijn we eindelijke door de douane heen. 'Oké nu eten!' Zegt Matthy, en we lopen naar de Starbucks. 'Hoi kan ik jullie helpen?' Vraagt de medewerkster. 'Ja, mag ik een cappuccino en een croissant?' Zegt Matthy. 'Ja!' 'En voor mij, een ook een croissant, en ice tea green?' 'Ja, dat word dan €12.'
'Heb je zin in de vakantie?' Vraagt Matthy als we met de broodjes hebben en aan een tafeltje zitten. 'Ja tuurl-' En ik word onderbroken door een fan. 'Matthy mag ik met je op de foto?' Vraagt de jongen. 'Ja isg!' En ze maken een foto. 'Oké veder met het gesprek.' Zegt Matthy als het jongetje weg loopt.
'Kom Pap we kunnen het vliegtuig in!' Zeg ik enthousiast. 'Ja kom eraan!' We scannen de tickets en lopen de de slurf het vliegtuig in. 'Oké nu nog onze plek zoeken.' Zegt Matthy als we de vliegtuig in zijn. 'Ja hier!' En we gaan zitten.
Een tijdje later we zijn eindelijk aan gekomen in Italië! 'Italië Here we come!' Roep ik enthousiast, als we het vliegtuig uitkomen.
We stappen de taxi in na dat we onze koffers hadden gepakt. 'Hello!' 'Hello! Where do you Guys need to go?' Vraagt de taxi man. 'Uhmm camping Mediterraneo!' Antwoord Matthy.
'We zijn er!' Zegt Matthy als we de taxi uitstappen. 'Eindelijk!' Zeg ik blij. We pakken onze koffers checken in en gaan naar onze huisje. Tijdje later we zijn onze koffers aan het uitpakken, en ik doe mijn bikini aan, want we gaan zwemmen!!
'Kunnen we gaan?' Vraagt Matthy. 'Ja!' Zeg ik enthousiast. En we lopen met zen tweeën naar het zwembad. 'Oké 3 2 1!' En we springen tegelijkertijd in het water. 'Dit had ik echt nodig!' Zegt Matthy als we boven water komen, 'ja maar echt!' Antwoord ik.
'Hey ik word gebeld door de jongens!' Zegt Matthy, ik ga het water uit en loop richting Papa, en hij neemt op. 'Hey vakantiegangers!' Zegt Koen als wij opnemen, 'ben je nou aan het filmen?' Zegt Matthy als hij een stuk van de camera ziet (jullie videobellen trouwens) 'ja! We hadden een vraag voor een video!' antwoord Robbie, 'en dat is?' Vraag ik 'Youtubers bepalen onze dag, dus aan jullie de vraag wat moeten we eten, als lunch?' Zegt Milo. 'Kies jij maar Nova!' Zegt Matthy tegen mij. 'Ik ben geen eens een Youtuber dus jij bepaalt!' En Papa en ik krijgen de slappe lach. 'Kies nou maar' zeg Milo, 'Uhmm een salade!' Zegt Matthy lacherig. 'Dankje Matthy!' Zegt Raoul. 'Dit ga je echt terug krijgen!' Zegt Koen geïrriteerd. En papa en ik liggen weer in de slappe lach. 'Nou Dankje wel, wij gaan weer verder doei Josti's!' 'Doei!', en we hangen op
We lopen nu naar ons richting ons huisje, Vandaag hadden we eigenlijk niks anders gedaan dan de hele dag in het zwembad gelegen. 'ik ga douchen!' Zeg ik als we binnen komen lopen. 'Ja isg! Daarna gaan we naar een restaurantje in de buurt!' Antwoord Matthy
Ik ben net klaar met douchen, ik trek een mooie zwarte jurk aan en doe mijn make-up en haar, in mijn haar doe ik een slickback staart, en daarna loop ik naar beneden. 'Wat zie je er leuk uit!' Zegt Matthy als hij mij ziet. 'Dankje' en ik geef hem een knuffel. En we lopen richting het restaurantje.
'Thank You!' Zegt Matthy, En de vrouw geeft ons het eten, 'mhhh, lekker!' Zeg ik als ik een hap heb genomen van mijn eten. 'Zullen we na het eten nog even zwemmen?' Vraag ik na een tijdje. 'Ja isg! Maar weet niet of de zwembaden nog open zijn' antwoord Matthy. 'Dat zien we dan!' Zeg ik.
Tijdje later we lopen richting het zwembad. 'Ohh jammer hij is al gesloten!' Zeg ik en trek een verdrietig gezicht. 'Na ja, we hebben morgen nog een dag!' Antwoord Matthy. En we lopen naar ons huis. En ik doe mijn pyjama aan, en loop naar Papa die buiten zit.
'Spelletje doen?' Vraagt Matthy als hij mij ziet. 'Ja isg!' antwoord ik. 'Wil je dan de uno even pakken, volgensmij ligt die in mijn koffer' 'ja isg!'. En ik pak de uno, 'ik heb hem!' En we spelen uno, we hadden 3 rondes gedaan. Ik heb helaas alles verloren :(.
'Kom we gaan naar bed!' Zegt Matthy als we het spelletje is afgelopen. 'Nee ik wil nog niet' antwoord ik. 'Nova, je gaat naar bed' 'okeeee' zeg ik geïrriteerd. En we lopen naar boven, ik poets mijn tanden en ga in bed liggen. 'Nou Slaaplekker!' En hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Welterusten!' Hij loopt weg en na een tijdje val ik in slaap
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~871 woorden~
Sorry voor een iets korte deel, maar had niet meer echt ideeën.
JE LEEST
De dochter van Het Lam
FanfictionStel je voor je bent de dochter van de bekende Youtuber Matthyas Het Lam oftewel FIFALOSOPHY, dat overkomt Nova (14 jaar) ze weet hoe het is om de dochter van Matthy te zijn, in dit verhaal neem je een kijkje in haar leven Sorry ben echt slecht in b...