•Yeni çocuk•

22 3 0
                                    

Bölümler geç geliyor ve kısa...farkındayım. Sınavlarım bittikten sonra bölümleri düzenli olarak yayınlayacağım merak etmeyin;)



Mesaja bakmadı. 6 dakika önce aktifti...sikeyim. Mikey evet Mikey şaka yapıyor.
Mikey'i aradım açmadı,  Drakeni aradım. 3cü çalışta açtı.

-Alo Draken. Mikey nerede?

-Mikey'nin telefonu kırıldı şuan onu tamir ettiriyoruz.

-Anladım. Düzelince bana haber ver tamam mı?

-Tamam da niye sordun?

-Yok bir şey. Telefonu açmayınca endişelendim.

Telefonu kapattıktan sonra instagrama girdim. O hesaptan mesaj gelmişti:

-Sana zaten söyledim. Hayranınım:)

Emma'yı aradım. 2ci çalışta açtı. Olanları anlattım.

-Abartma Mai sadece Toman üyesi olduğunu biliyor. Dünyanın sonu değil ya?

-Biliyorum ama ne bileyim içimde kötü bir hiss var.

-Sadece abartıyorsun. Ne yapabilir ki?

-Eh yani bilince bir şey değişmiyor belki de alışık değilim. Normalde dm kutum Mikeynin fake hesaplarıyla dolu. Abin benle dassak geçmekten keyif alıyor da.

-Belki de Mikeydir.

-Sanmıyorum şuan Mikey'nin telefonu tamirde ve şu gizemli hesap bana yazmaya devam ediyor.

-Sadece stalker hayranlardan birisidir.

-çok normalmiş gibi konuşuyorsun Emma harikasın gerçekten.

-Biliyorum Maicim teşekkürler.

Telefonu kapattıktan sonra duşa girdim ve kendime geldim. Üstüme serin kiyafetler giyinip film izlemeye karar verdim. O kişiyi unutmak istiyordum.

~~~~~~

Izana'nın bakış açısı:
Mai ile uğraşmaktan zevk alıyordum adeta.

Kakucho: Izana şu sıralar telefonla fazla zaman geçiriyorsun. Hadi bize katıl.

Çeteyle kafeye gelmiştik ve birlikte zaman geçiriyorduk.

-Çocukmuşum gibi beni azarlama, Kaku. İşim var.

Shion: Yoksa Mai ile mi konuşuyorsun? Sence de şu stalk olayını fazla ciddiye almadın mı?

-İşinize bakın. En azından her gün çete için bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Bu aralar çok yiyip yatıyorsunuz, görmediğimi sanmayın bok çuvalları.

Herkes sustu ve içkilerini içmeye devam ettiler.

Mai'nin hesabında fotoğraflarını inceliyordum. Zayıf noktasını bulmaya çalışıyordum.

~~Time skip~~

Mai'nin bakış açısı:
Sabah oldu. Hazırlanıp dışarı çıktım,  Emma'yı evden alıp okula gittim. Bu gün sınıfa yeni çocuk gelmişti ismi "Rindou".
İnek öğrenciye benziyordu açıkçası pek umursamadım. Ama umursadığım tek şey ders boyunca beni izlemesiydi.

Emma, Hina ve ben birlikte (sınav girdikten sonra) okulun bahçesine çıktık ve sohbet etmeye başladık.  Sınavın nasıl girdiğini konuştuk.

Okuldan dönüyorduk ama önümüze daha önce kafenin önünde gördüğüm 3 tane kırmızı üniformalı adamlar çıktı. Yolumuzu kesip sırıttılar.

-Siz de kimsiniz? -diye sordum kaşlarımı çatarak.

-Kim olduğumuzu birazdan söyleyeceğiz.

Adamlardan birisi sırıttı ve yanıma geldi.

-Kızlar siz geri çekilin.

-Cesur kızsın.

-Zamanımı boşa harcamayın veletler. Sizden beterlerini gördüm.

Güldüler.

-Bizden beterleri ha? Bizi hafife alma küçük hanım. Biz koskoca  Tenjiku üyeleriyiz.

-Umurumda mı? Hadi gelin de sizi çatır çutur seveyim.

~~~Time skip~~~

Elimdeki kan lekelerini mendille silip yerde yatan adamların üstüne fırlattım.

-Size Zamanımı boşa harcamayın demiştim piçler.

Kızlarla parka gidip bir bankta oturduk.

Emma: sizce de sınıfa yeni gelen çocuk biraz garip değil mi?

Hina: Biraz mı? İsmi Rindou galiba. Gerçekten garip birisi.

-Neden ki?

Hina: Dersi dinlemek yerine sınıfta herkesi izliyor. En çokta seni, Mai.

-Evet farkettim.

Emma: Hatta az önce Mai adamları döverken bile uzaktan izliyordu.

-Bunu söylemeniz iyi oldu. O çocuğu araştırmam gerekiyor.



Canım arkadaşlarımın tatlı tehditleri sayesinde bölümü yazdım 🥰 umarım bölüm kısa olduğu için beni 17 yerimden bıçaklamazlar☺️

Canım arkadaşlarımın tatlı tehditleri sayesinde bölümü yazdım 🥰 umarım bölüm kısa olduğu için beni 17 yerimden bıçaklamazlar☺️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Takıntı × Tokyo RevengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin