•Numara•

13 2 1
                                    

Yazar depresyonda olduğu için buraya zaman ayıramıyor kusura bakmayın:)

İyi okumalar.

Mai'nin bakış açısı:
Bu gün tatildi ve sınav haftası bitmişti. Cennetteymişim gibi hissediyordum. Bu gün kızlarla piknik yapacağız. (Emma, Hina, Yuzuha ve Suzume). Kız kardeşimle yemekleri hazırladık. Kendimiz de hazırlanıp çıktık. Tam motosikletimi çalıştıracakken motoruma koyulmuş gül ve not gördüm. Gülü aldım ve notu okudum:

Hay sıçayım böyle işe. Evimi nereden biliyor ki? Belki de beni takip ediyordur. Notun fotosunu çekip yırttım. Çiçeği de çöpe attım.

Suzume: abla çiçek çok güzeldi. Niye attın?

-Gereksiz birisi göndermiş. Boşver ablam.

Suzume: ooo abla yoksa birisi sana aşık mı oldu?

-Bilmem. Dediğim gibi gereksiz birisi. Neyse gelecek hafta tırnağını yaptıralım mı? Zamanı geldi bence.

Suzume: olur gidelim. Sağol ablam.

Suzumeyle piknik yapacağımız yere gittik. Diğer kızlar oradaydılar. Her şeyi hazırladık ve birkaç fotoğraf çekip oturduk.

Hina: ara sıra böyle piknik yapmak  iyi geliyor. Bir de sınav bittikten sonra tatilin ayrı bir tadı oluyor.

Yuzuha: aynen. Mai, bir şey mi oldu? Dalıp gittin.

Manzaraya bakarak olanları düşünüyordum.

-Ha? Yok bir şey dalmışım öyle.

Emma: Mai çoğu zaman dalıp gidiyor zaten aldırmayın. Hadi yemek yiyelim çok açım~~~

Emma pasta almıştı. Çayla çok iyi gidiyordu. Yuzuha ve Hina McDonald's sipariş vermişti. Suzume ve ben kendi yaptığımız kurabiyeleri getirmiştik.
Çektiğim fotoğrafları instagramda paylaştım. O kişiyi artık kimse engellediğim için başka hesap açıp yazamazdı. Yeni çıkan özellik hoşuma gitti açıkçası.
Kızlarla voleybol oynadık, zaman geçirdik. Sonra toparlanıp yeni açılan korku evine gitmeye karar verdik.

Emma: Kızlar Ultra Hard'a ne dersiniz?

Hina: Hayır deli misin Emma? Altına yapınca söylerim sana.

Suzume: Bence sadece Hard daha iyi ve güvenli olur.

-Farketmez Hard olsun o zaman.

Herkes onayladı ve korku evine girdik.

Takıntı × Tokyo RevengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin