"Saklambaç sadece çocuklar için midir?..."
Selam ben Kylıe. Yaşım 19. Bu gün okula gitmek istemedim. Annem yüzünden gittim ama. Ansel yine okulda kendini rezil ediyordu. Ama onunla arkadaştık. Bir yandan onunla arkadaş olduğum için mutluyum. Çünkü çok saf. Bir yandan da mutsuzum. Çünkü kendini rezil etme konusunda çok becerikli. Herkes onu videoya alıyordu sınıfta. Mal mal hareketler yaparak dans ediyordu. Of bu kız çok saf ya. Maddıe sınıfa girer girmez onu durdurdu. Ama o sadece Maddıe ve bana bağırdı.
Ansel- Beni bırakın ya artık. Beni bi salın. Ayrıca ben sizin umrunuzda bile değilim.
Maddıe- Öyle şey olur mu? Ayrıca kim doldurdu seni?
Ansel- Siz doldurdunuz beni. Size karşı siz doldurdunuz beni.
Kylıe- O nasıl söz ama? Biz senin en yakın arkadaşlarınız. Biz olmazsak eğer sen bir hiçsin. Bunu anla artık. Küçük sürtük!
Ben kendimde değildim. Bağırmaya başlamıştım. Bu kıza iyi bir ders vermeliyiz. Ayrıca Missing nerede? Neden gelmemişti?
Bu Dylan Occoner. Missing ile sevgililer. Burcu Kova. Kendisi küfürbazdır. Missing' i çok sever. Tam bir keko. Hatta bizim kolejin en kekosudur.
ARKADAŞLAR BU ARADA HER BÖLÜM BİR KARAKTER TANITACAĞIM...
VE ÇOK KISA OLDU BU BÖLÜM KUSURA BAKMAYIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç
HorrorBir okulda kaybolan 1 kız ve bu kızı kaçıran okuldaki 3 popüler kız. Popüler oldukları için hiç kimse onlardan şüphelenmez...df n