olayların gelişimi

40 2 9
                                    

Hızır haşmeti masaya oturtmak için façalı ailesini ankaradan istanbula çağırır. Façalılar 6 aydır  istanbuldalardir.

                Ve bizim 8li grup
Akgün, soner ve eray çocukluktan beri tanışırlar. Özlem akgünle kuzen olduğundan oda soner ve erayla tanışıktır. Sonra özlem liseye başladığında yani 15 yaşındayken ömür de 17 yaşında olduğunda ömür ve özlem tanışırlar.(özlem bir sene geç ömür de bir sene erken başladığı için aynı sınıflara gidiyorlardı.)özlem(18 yaş) ve ömür(20 yaş) üniversiteye amerikaya gittiğinde alparslanla(20)tanışırlar. Özlem ve alparslan sevgili olur. Sonra okulun 1. Senesi bittiğinde izmirde okumaya karar verirler. Akgün(21 yaş),soner(21yaş) ve eray(21yaş) da izmire giderler. (1 yıl geçtiği için özlem(19) ömür(21) alparslanda(21)dir.  Sonra 6sı aynı evde kalmaya başlar.1 yıl daha geçer ve hepsi kardeş gibi olur. Yağmur(20 abisinin yanına izmire gelir ve hepsiyle çok iyi anlaşır. Sonra 3 ay sonra naz(20) da onlara dahil olur. Ve hepsi kardeş gibi olur. Tabi bazıları sevgili olur.

Zamanla sevgililerin nasıl tanıştığını bölüm aralarında yazarım.

Şuan güncel yaş (tanıtım da yazmıştım ama kafanız karışmış olabilir bidaha yazayım)

Yağmur(26)

Naz(26)

Özlem(26)

Ömür(28)

Alparslan(28)

Akgün(28)

Soner(28)

Eray(28)

Neyse 1. Bölüm yakında gelir.

Yaş konusuna biraz fazla takığım sorry:(

EDHO-SON YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin