10. BÖLÜM

19 2 19
                                    

Gözlerimi yavaşça araladım, kendimi çok bitkin hissediyordum. Etrafa ağır ağır bakındım kolum çok acıyordu. Zaten kırıktı, şimdi daha ciddi bir kırık olmuş olmalıydı. Etrafa baktığım da Tsuki ve Genya'yı gördüm. Genya sandalyede başımds uyuyordu Tsuki ise ilaçların olduğu bölümde arkası dönüktü.

YOSHE: Tsuki...

Diyerek seslendim çok sesli olmayan bir şekilde. Tsuki sesimi duyar duymaz hızlıca yanıma geldi.

TSUKİ: Yoshe? Sen iyi misin neler oldu.

Bir şey diyemedim çünkü çok susamıştım.

YOSHE: Tsuki-san su verir misin?

Tsuki evet anlamında kafasını salladı ve yanımdaki masadan bana bir su kattı ve bana uzattı. Sudan büyük bir yudum aldım çünkü çok susamıştım. Bu sırada Genya yavaşça uyanıyordu.

TSUKİ: Ee Yoshe nə oldu anlat.

Genya uyanmıştı.

GENYA: Yoshe-san, sen iyi misin?

YOSHE: evet Genya-san iyiyim. Şimdi anlatıyım. Gece bir hata yapıp ormana gezinmeye çıktım, üst ay 2 yani Douma ise beni kaçırdı. Yanın da üst ay 3 yani Akaza vardı. Hatta beni buraya getiren kişi de oydu ona minnettarım..

Diyerek konusmami bitirdim.

TSUKİ: Sana bir zarar verdiler mi?

YOSHE: aslında Douma verecekti ama Akaza karşı çıktı.

TSUKi: hmm anlıyorum..

GENYA: Şimdi iyi misin peki? Seni o halde görünce korkutnustun.

YOSHE: eheheheh evet iyiyim!

TSUKİ: Benim yeni bir görevim var. Ben gidiyorum sağlıcakla kalın.

Diyerek Tsuki odadan ayrıldı. Kafamı yastığa gömdüm ve uyutmaya çalıştım ama Genya bana bakıyordu.

YOSHE: Heyy Genya, hiç uyumadın mi? Yorgun görünüyorsun. Eğer uyku. Varsa odama gidebilirsin.

GENYA: Ahh aslında evet uykum var.. o zaman ben gidiyorum, uyanınca geri gelirim.

YOSHE; Peki iyi uykular!

GENYA: Teşekkür ederim sende.

Diyerek odadan çıktı.

Çok sıkılmıştım. Bu yüzden biraz dışarıya dolaşmaya çıktım. Dolaşırken ses Hashirasi Uzui Tengen'i gördüm.

UZUİ: Oh merhaba Bayan Yıldız!

Uzui bana nedense hep yıldız diyordu ama bunu demesini seviyordum.

YOSHE: Merhaba Uzui-dan nasılsın!

UZUİ: Buda sorumu, her zaman ki gibi gösterişliyim!

Diyerek saçlarını düzeltti. Dediklerine kıkırdadım ve yanımıza Rengoku geldi.

YOSHE: Oh merhaba Rengoku-san!

RENGOKU: Merhaba İchika! Bugün Mitsuri ve ben Ramenciye gidicegim sizde gelmek ister misiniz?

YOSHE: Ah evet evet!

UZUİ: Çok gösterişli bir teklif o yüzden kabul ediyorum!

RENGOKU: o zaman hemen gdiin ve hazırlanın. Yarım saat sonra buluşalım.

Diyerek Rengoku yanımızdan ayrıldı.

UZUİ: O zaman ben gidiyorum Bayan Yıldız!

YOSHE: Görüşürüz Uzui-san.

Diyerek bende hızlıca odama girip hazırlanmaya başladım. Hazırlandıktan sonra konağın kapısına gittim. Herkes çoktan hazırlanmıştı ve beni bekliyorlardi.

YOSHE: A-ah gomenasai! Gomenasai!

Diyerek özür amaçlı önümden eğildim.

RENGOKU: Ah önemli değil İchika!

MİTSURİ: Ah Yoshe-kun çok güzelsin!

YOSHE: Arigato Mitsuri-chan sizin gibi!

Mitsuri bu dediğime o kadar mutlu olmuştu ki.

UZUİ: E o zaman hadi gidelim!

Diyerek hep beraber Ramenciye gitmeye başladık. Ramenciye geldiğimizde hepimiz ramenimizi sipariş etmiştik.

MİTSURİ: ayayay hemen gelir umarım!

UZUİ: Tanjiro uzun bir gayret gösteriyor geleceği çok parlak!

RENGOKU: Ah evet! Genç Kamado çok ilerleme kaydediyor!

Herkes kendi arasında konuşurken benim dikkatimi yelpazeler çekmişti. Çok guzellerdi bu yüzden gidip bir tane alacaktım.

YOSHE: ben şuradan bir yelpaze alacağım! Hemen gelirim.

MİTSURİ: Pekii ama hızlı ol birazdan olacaklar!!

YOSHE:  Olurum~

Diyerek yelpaze almak için uzaklaştım. Beğendiğim toz pembe renginde ve Sakura çiçəkləri olan bir yelpaze vardı. Ona uzanmak için biraz elimi uzattım ama kalçamda bir el hissettim. Arkamı döndüğümde bir adam vardı. Kaşlarımı çatarak ona baktım.

??:Gomen.

Peki anlamında kafa mı salladım ve istediğim yelpazeyi aldım. Ama bu seferde yine ellemisti.

YOSHE: Elinize kolunuza sahip çıkın beyefendi.

??: o zaman önümde egilmeyeceksin. Beni tahrik eden taraf sensin.

Sinirlerim tepeme gelmişti sinirimi adamın yakasını tuttum ce

YOSHE: Bende size tahrik oluyorum!

Diyerek yumruğumu geçirdim. Herkes etrafimizi sarmıştı ana ebnim umrumda değildi elimdeki kanı soğuk kanlı bir şekilde cebimdeki peceteyle sildim. Yanima ise Mitsuri ve diğerleri gelmişti.

UZUİ: Neler oluyor burada?

YOSHE; Bu adam bana dokunmaya calistk bende gününü gösterdim.

MİTSURİ: B-Biz en iyisi eve gidelim. Yolda bize anlat.

YOSHE: Pekala.

Diysrek eve gitmeye başladık. Yoldaykende olan biteni anlattım. Uzui ve Rengoku çok sinirlenmişti. Mitsuri ise ona keşke daha fazlasını yapmam gerektiginj söylüyordu.

Konağa varmıştık. Herkes odasına dağılmıştı. Bende odama girmiştim. Merkür yatağına uzanmış yatıyordu. Bende yorgun olduğum için hemen yattım. Uyandığımda küçük bir şeyler yedim. Yer yemez ise bahçeye çıktım ve çiçeklerden taç yapmaya başladım. Ama bu anda karşıma bir gölge belirdi. Gölgeye baktım ve gözlerim fal taşı gibi açıldı.

??: Beni hala hatırlıyor musun?

---------------------------------------------

MUEHEHEHHEHEHEHE bilin bakalım bu kimm güzel birisi gelecek emin olun (kesin bilgi)

Bu arada 8. Bölümü baştan yazdım haberiniz olsun okumanızı öneririm.

Diğer bölümlerde görüşmek üzere baybayyy

Yazar-chan sizi seviyor~🎀

°YOSHE İCHİKA° Demon Slayer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin