11. BÖLÜM

10 2 7
                                    

YOSHE: O-Oni-chan?

Diyerek öylece kaldım. O karşımdaydı, o o yaşıyordu! Ağlamaya başladım. Abim Taeju İchika karşımda sapasağlam duruyordu. Onu yıllar önce ben küçükken öldü denilmişti. O gün hiç durmadan hüngür hüngür ağlamıştım, çünkü beni tek seven aile üyesini kaybettim sanıyordum. Ayağa kalktım ve ona sımsıkı sarıldım ağlayarak. Sonra ondan ayrıldım ve elimle yüzünü avucumun içine aldım.

YOSHE: Ben.. ben inanamıyorum sen yaşıyorsun!

TAEJU: Evet yaşıyorum bak sapasağlamım. Seni aramaya başladım ve seni gördüğümde yanına geldim. Ve merak etme seni asla bırakmayacağım, i hatayı bir daha yapmayacağım...

Diyerek abim bana sarıldı. O sırada Tsuki yanıma. Abim sevmemiş olacak ki kaşlarını çattı ve abime baktı.

TSUKİ: Bu da kim Yoshe?

YOSHE: Tsuki-san bak bu benim Abim!

TSUKİ: Şöyle bir yanyana geçin.

TAEJU: Neden?

TSUKİ: Sadəcə dinlə.

Diyerek Tsuki'nin dediğini yaptım. Abim ile uzun bir boy farkımız vardı kesinlikle boy olarak babama benziyordu. Saçlarımız benziyordu ama onun saç rengi daha bir koyuydu gözleri ise benim gözlerime göre daha açım bir renkteydi.

TSUKİ: baya benziyorsunuz.

TAEJU: Evet evet benziyoruz. Şimdi ben açım bir şeyler yiyelim mi Yoshe?

YOSHE: Evet Oni-chan! Sayonara Tsuki-san!

Diyerek abimle oradan ayrıldık. Bir çocuk edasıyla abimin elini tuttum.

YOSHE: Sen bunca zaman neredeydin Oni-chan? Bana.. Bana sen öldün demişlerdi..

Derken gözlerim dolmuştu. Abim önüme eğildi ve göz yaşlarımı parmağıyla sildi.

TAEJU: Heyy ağlama artık. Sana olayı yemek yerken anlatacağım.

Bende kafa salladım. O sırada Genya çıkageldi ve herşeyi yanlış anladı. Genya sinirle Önüme geçti.

GENYA: Sizde kimsiniz, ve Yoshe'ye neden bu kadar yakınsınız?!

TAEJU: Bu seni neden ilgilendiriyor ucube!

Diyerek abim bağırdı.

YOSHE: O-Oni-chan! Ona bağırmayı kes.

GENYA: Dur abi mi- siz abi kardeş misiniz?

TAEJU: Evet şimdi kardeşinden uzak dur! Bekle yoksa siz çıkıyor musunuz?

YOSHE; NE HAYIR! ONİ-CHAN!!

Genya çok utanmisti tabii bende Genya kırmızı yanaklarıyla.

GENYA: NE HAYIRRR!! biz arkadaşız. Ve daha demin ki hareketim için özür dilerim ben gidiyorum.

Diyerek Genya utançla gitti. Arkadaşız demişti.. ben buna neden üzülüyordum ki? Biz zaten arkadaştık. Abim üzüldüğümü fark etmiş olacak ki.

TAEJU: Heyy onu seviyorsun değil mi?

YOSHE: Bilmiyorum.. karışık duygular içerisindeyim..

TAEJU: Ahh onu seviyorsan açılmalısın. Ne kadar kıskansam da her zaman seçimini destekleyecegim.

YOSHE: Teşekkür ederim Oni-chan.

Diyerek abime sarıldım.

TAEJU: Ahh hadi sırnaşma hemen! Açım ben bisiler yiyelim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

°YOSHE İCHİKA° Demon Slayer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin