*_الشخصيات الرئيسية_*
﴿عائله داليدا﴾
داليدا عثمان ( تبلغ 24 بيضاء عيونها عسلي شعرها بني فاتح قصيره نوعاً ما طولها 160سم جسدها رفيع مرحه لطيفه طيبه لكن لما بتتعصب مش بتشوف قدمها جميله لكن مش اوي عاديه الملامح لكن هي علي اقتناع تام أنها علي قدر من الجمال متجوزه ولدتها متوفيه و عندها اخ واحد اكبر منها والدها عايش لكن في مشاكل بينهم هنعرفها بعد كده اتخرجت من كليه اداره أعمال )
محمد جابر(يبلغ 29 بشرته بيضاء مائله للقمحايه عيونه بني غامق شعره بني غامق مايل للسواد طويل لكن مش اوي طوله 173 سم جسده رياضي لكي مش بحد كبير زوج داليدا قاسي عليها علشان عارف أنها ملهاش حد و لانه مش بحبها و بيحب واحده من زمان وسيم لكن مش بدرجه كبيره من الوسامه اتخرج من كليه هندسه)
ياسين عثمان(يبلغ 30 عام ابيض عيونه عسلي شعره بني شبه أخته كتير طويل 185 سم جسده مظبوط وسيم متجوز بقاله 6 سنين كان دايما عايز يخلص من داليدا باي شكل من الأشكال لأن والدته كانت بتحب داليدا اوي اتخرج من كليه حقوق)
مريم ابو عيله(تبلغ 28 عام بيضاء عيونها بني شعرها من نفس اللون طويله نوعاً ما 172 سم جسدها ممشوق مرات ياسين عنهم عز 5 سنين و سيلا 3 تكره داليدا نفس كره زوجها لداليدا مع أن هي كانت صحبت داليدا من الصغر لكن حدث شيء فرق بينهم اتخرجت من كليه اداب عبري)
عثمان( يبلغ 53 عام ملامحه تحمل جميع انواع القسوه يكره داليدا لانه بيكره البنات مقتنع أن ربنا خلق الست علشان تخدم الراجل و عياله الولاد وبس سٌكري ينفق أمواله علي الشرب و النساء لا يحمل مسئوليه و كان سبب من اسباب موت صافيه ام داليدا)
بسمله( تبلغ 25 علم بيضاء عيونها عسلي غامق محجبه صديقه داليدا المقربه مرحه حنونه تعشق الروايات جدا اتخرجت من كليه اداره أعمال)
___________________________________________________﴿عائله مراد﴾
مراد الشناوى(يبلغ 34 عام قمحاوي عيونه سودا شعره نفس اللون اسود مثل سواد الليل طويل طوله 197 سم حاد الشخصية قاسي مجتهد في شغله جدا و عنده كاريزما عاليه يقتل بدم البارد هكذا ما يقولوا الناس لكن هو عكس كده و مما جعله هكذا اشياء حدثت في الماضي وسيم لحد الموت أسس شركته الخاصة بنفسه اتخرج من كليه اداره أعمال في لندن)
كرم الشناوي(يبلغ 27 عام ابيض عيونه بني شعره بني و في خصله صفره في شعره طويل طوله 189 سم اخو مراد الصغير عكس اخو في كل فاشل لسه لحد دلوقتي في الجامعة واخد الجامعة مكان للتسليه الوقت فقط مرحه شخصية مستهتره لبعد الحدود بيحب مصدقه البنات عنده كاريزما زي اخو شبه اخو في الشكل ماشي ورا كلام مامته شاديه هانم في كليه تجاره)
محسن الشناوى(يبلغ 55 عام اسمر شهر اسود محاط بخصل بيضاء ملامحه تحمل الوقار و الهيبه و الحنان لكن لكل لا يمنع أنه قاسي في معظم الأحيان رغم كبر سنه لكن لسه محافظ علي لياقته البدنية ابو مراد و كرم صاحب شركات M.SH جروب للاستيراد والتصدير و عديد من الشركات)
شاديه التميمي(تبلغ 49 عام بيضاء عيونها بني شعرها اصفر سيده تهتم بي المظاهر الخارجية فقط تحب أن تتمتع بحياتها فقط تكره مراد و أمه كثيرا تأمل أن يصبح كل هذه الأملاك من حق ابنها وحده هي الزوجه الثانيه لمحسن الشناوي)
ادم الحناوي( يبلغ 32 عام قمحاوي عيونه بني فاتح شعره اسود طويل طوله 192 صديق مراد من الطفوله و ابن خاله شغل معاه في الشركه و شريكه في نفس الوقت بعيش حياته بطول و العرض ما عندهوش وقت للزعل لكن حاد و قاسي في معضم الوقت مثل مراد اتخرج من كليه هندسه)
<و هناك بعض الشخصيات التي سوف نتعرف عليها فيما بعد>>
YOU ARE READING
« "للحب اقدار" »
रोमांस«"ليس من المفترض أن يكون اول حب هو الحب الحقيقي ممكن أن يكون تجربة لما بعد او ترتيب القدر البدايات الجديده صعبه خصوصا أن كانت بدايات ناتجه عن جرح و خذلان لكن هذا لم يمنع أن بدأ من جديد الحياه طويلة ولازما أن نعيش فيها المر قبل الحلوه ممكن هذه التجر...