Když přijdete o někoho koho mate rádi víc než sami samotnou hodně vám to vezme ale po časem i dá, po rychlém ale bolestivém rozchodu s ladislavem jsem rok byla doma.
chtěla jsem aby náš rozchod nevyplul na povrch ale nedalo se bulvár noviny všelijaké instagramové účty o nás psali všelijaké články typu" rozchod mezi spartanským kapitanem ladislavem krejcim a jeho krasnou larou" nebo
" ladislav krejci a Laura sebelova uz spolu nejspíše netvoří par Laura si vytvořila novy účet soukromí a není už asi v pozici rekondicaka ve Spartě" a dalších milion článku.nekteri kluci ze sparty mi i psali ale ja jim neodepisovala, posilali mi i zadosti o sledovani ale ty jsem neprijmula, nechtela jsem aby nekdo vedel jak ziju po rozchodu s nim, nebo hur videt ho na nejakem videu nebo na fotce, vse co bylo s nim spojite jsem si odstranila ze zivota. Nekde jsem zacit musela a taky ze zacla.
po roce stravený doma jsem dostala nabidku od tatoveho kamarada pracovat ve spanelsku jako fyzioterapeutka v lalize v girone, ja sice znam jenom barcelonu a vavrid teda madrid pardon, ale nabidku jsem prijala nekde zacit musim, a hlavne daleko od ceska a od prahy, sice jsem si slibila ze uz nikdy nebudu pracovat s fotbalisty ale girona bude neco jineho.
vim ze uz nikdy nenajdu tak skvelou partu kluku jako ve sparte, musim rict ze parkrat jsem plakala spise skrz to ze uz nikdy neuvidim kluky, teda ne ze bych je uz nevidela ze umreli ale nemohla bych je videt ty pohledy a hlavne vsichni mi pripominaji ho, a to nechci jsem si vedoma ze on se ma skvele a ja jedina trpela.
po roce sezone v girone se mam lepe, sezona byla smutna ale i vesela kluci jsou tu tez fajn ale je jim kolem 30 a jsou zenati ne ze ja bych je chtela ale neni to jako ve sparte, coz je dobre.
ČTEŠ
lk37 v girone
Storie d'amoreLaura po roce dostane nabídku, pracovat v lalize v girone, po jejim rychlém ale bolestivým rozchodu si uvědomí ze ze sebou musí něco dělat a nabídku přijme, všechno se zda byt zase v pořádku ale něco ji opět skočí do života co tam už dřív bylo.