Barışın evi.
"BARIS BIR DUR AMK DAKIKALARDIR DONUYORSUN OTUR OTURDUGUN YERDE"
YA KEREM KIZ BENI ALDATMIS AMK AL-DAT-MIS BEN NASIL SAKIN OLAYIM O KIZIN ASKINDAN GEBERİYORDUM BEN
'Ya bak anlıyorum seni zor birsey ama belki de yanlış anlaşılmadır,hem bak birazdan lina gelecek o tam bir ilişki profesörü sana yardımcı olur o,ama sakın karımın yanında kumsalı kötüleme gebertir seni '(best hanımcı erkek,lina çok şanslı )
🪩🪩🪩🪩🪩
Arkqdqslqe saat çok geç valla üşendim ama bölüm yayinlamqk istiyom kısa kesicem lina gelir iste🙊😈😂😜
"Hoşgeldin aşkımm"
'Hosbuldum Hosbuldum da Barış anlat şu olayı neden aldatmakla suçluyorsun kumsalı'
Bak şimdi lina ben Kumsalı görmeye gitmiştim ama tam kapıyı calacakken yerde çiçek gördüm ve en sevdiği cicekti sonra üstünde ki notu okudum işte iste uzun suredir görüşemiyorduk en kısa sürede telafi edelim bilmem ne yazıyordu,zaten son zamanlar da değişik davranıyordu belliymiş sebebi.
'Barış bana lütfen bu yüzden ayrılmadıgını soyle'
Bu yüzden ayrıldım lina gayet haklıyım aq
'O CICEKLERI BEN YOLLADIM AMK APTALI KIZA SOYLESEYDIN HIC BIR SEY BOYLE OLMAZDI SENIN YUZUNDEN SUAN ALMANYA'YA GIDIYOR KUMSAL'
Barış donuyor gibi hissediyordu bir boşluktaymış gibi,sanki hayat tamamen durmuştu nefes bile almıyor gibi hissediyordu,Kumsal onu aldatmamıştı ama o aptal gibi hiç bir şey sormayıp ağzına sıçmıştı kumsalın.Her seyi düzeltme şansı varken bir de Kumsalın onun yüzünden Almanyaya gideceğini öğrenmişti Barış,İstemiyordu Barış hemde hiç istemiyordu ondan ayrı kalmak zindan dı sanki ,kendini çok suçlu hissediyordu ama oyleydi de.
🪩🪩🪩🪩🪩
🪩🪩🪩🪩🪩23 mayıs 2023
Kumsaldemirofficial
Dogum günün kutlu olsunBarisalperyilmaz
Teşekkür ederim
Ve özür dilerim Kumsal
Çiçekleri lina yollamış ben bir erkek yolladı sanıyordum
Ama öyle değilmiş benim yüzümden gitmen çok koyuyor
Seni o kadar özledim ki kullandığın parfümü saklıyorum hala.
Sen benimdin Kumsal
Benim aptal hatalarım yüzünden bu halde olduğumuz için gercekten çok özür dilerimK
umsaldemirofficial
Keşke bana soyleseydin de
Hersey şuan böyle olmasaydı Barış
Belki de o zaman halledebilirdik amk
Her neyse iyi günler.(Görüldü)
🪩🪩🪩🪩🪩🪩
@kumsaldemirofficial:🥶
65.000 beğeni@linaakturkoglu:canımm❤️❤️
*Bu gönderide yorumlar sınırlandırımıstır*
@gozdmagazin:cimacymagazinden aldığımız bilgiye göre ünlü model Kumsal Demir ve ünlü futbolcu Barış Alper yılmaz birlikteligini bitirdi.
Çiftin ayrıldığı birbirlerini takipten çıkıp,birlikte olan gönderilerini silmeleriyle kanıtlanmış oldu.
Yeni haberler için bizi takip etmeyi unutmayın➡️
🪩🪩🪩🪩🪩🪩
🪩🪩🪩🪩🪩🪩4. Bölümü de atıp uyumaya kaçıyorum çünkü saat 05.32😔
Sizce Barış ne yapmalı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you belong to me'barış Alper yılmaz'
Teen FictionYou belong to me despite everything.