did they kidnap me??

135 0 0
                                    

2024 haziran

2 aydır birlikte yaşıyorlardı Barış ve kumsal,barışın kumsala yazdığı gece barışmışlardı
Türkiye Hollanda'ya karşı mağlup olunca donmuslerdi İstanbula.Bugun barış hazırlık maçlarından dolayi evde değildi bende telefonda takiliyordum

Ferdikadıogluoffc-Kumsal görüşmemiz gerek.

Anlamadım?

Ferdikadıogluoffc-📍konum, burada 1 saat sonra buluşalım tamam mı?

Lan burası hastane
Her neyse gelicem bakalım
Derdin neymiş

Ferdinin yazmasından sonra hazırlanmak için odama çıktım hızlıca hazırlandıktan sonra aşağı barışın yanına inmiştim ama barış yoktu bugün antrenmanı olduğu aklıma geldi ve ona mesaj atıp evden çıktım.

15:00

Ferdinin attığı konumdaki hastaneye gelmiştim hastanenin önündeki Ferdi'yi farkettim ve yanına doğru ilerledim.

F-kan grubun ne Kumsal?

K-ha ne? A rh+ pozitif,beni bunun için mi çağırdın?

F-kumsal sen benim kardeşim olabilirsin

K-Ferdi saçmalama benim bir ailem var

F-Dna testi yaptıralım en azından

K-Sırf haksız olduğunu kanıtlamak için yaptıracağım ama sonra benden uzak dur

F-anlaştık

Flashback.

2001 15 ağustos.

Ferdi henüz herseyi algılayamayacak kadar küçüktü henüz 2 yaşına basmasına neredeyse 1 ay vardı,ama bir kardeşi olacağını biliyordu. Annesi ve babası annesinin doğum yaptığı odadaydı ve ferdi kardeşini görmek için sabırsızlanıyordu.Hastane odasının kapısını açtı ve tahmin etmediği bir manzara ile karşılaştı,İçeride 2-3 hemşire,annesi ve babasının ağlayan gözleri ile şaşırmıştı.

F-Anne kardeşim nerede?(bebis ferdi konuşması ile düşünün)

F-Anne?

F.k-Oglum kardeşin..

F-kardeşim?

F.k-kardesini kaçırmışlar oglum

After DNA Test.

Hayal kırıklığı,ailesinin gerçek ailesi olmadığını, anlaması bir kaç saat önce iğrenç davrandığı gıcık olduğu çocuğun şimdi abisi olduğunu öğrenmesi,hayatı boyunca bir yalan içinde ,yere çökmüştü Kumsal .

2024 agustos.

Kumsal gerçekleri öğrendikten sonra bir şekilde alışmıştı ve seneler sonra ogrensede abisi olan ferdi ve sera ile daha fazla vakit geciriyordu lina ve keremin çocuğu olmuştu ve barışla kumsal evlenmişti,onların bu garip ilişkileri sonsuz kalacaktı.

Final.

İlk olarak selam wattpad kapandığından beri sadece biseyler okumak için giriyordum ve bu kitap artık bitsin istedim öyle yanii

you belong to me'barış Alper yılmaz'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin