1 yıl geçmişti ben Almanya'ya taşınalı,hayatım normal geçiyordu işim falan düzgün du ama bir yandan koyan çok şey vardı,doğum gününü saniyesinde kutladığım Barış benim doğum günümü kutlama zahmetinde bulunmamıştı bile.Farkındaydım Barış unutmuştu beni hatta unutalı çok olmuştu ama ben hala unutamamıştım işte yapmıyordum onsuz ,O ise kızlarla takılıyordu magazin sayfalarında görüyordum hep.Barışın maç için Almanya'ya geleceğini biliyordum ,onu uzun sure sonra ilk defa gerçekte görmek için gidecektim o maça,bugün saat 19.00 da başlıyordu onu görmeme sadece 2 saat kalmıştı bende bu sırada hazırlanacaktım.
19.00
Stadyum büyük ve güzeldi yerime oturmuş maçın başlamasını bekliyordum,Türkiye-avusturya maçıydı kazanırdık,herhalde.
🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩
Dakikalar hızla geçiyordu,herkes müthiş mücadele veriyordu,Merih abi 1. Dakikadan atmıştı golü ayrıca 2.Son dakikalardaydık,hala barışı izliyordum bir insan 90 kusur dakikadır koşup nasıl bu kadar yakışıklı olabilir amk.
Maç bitişi
Merih-Barış azıcık sevinmeye amına koyayım ne bu hal
Barış-abi onu gördüm
Merih-kimi lan
Barış-Kumsalı
Merih-hee,LAN NE OHA GELMIS MI
barış-gelmiş,aslında onu çok özledim biliyor musun,aptal bir çiçek için ayrıldık ve o kadar pişmanım ki
Merih-kutlama bitince otele oluyoruz zaten otele gidince yaz sen ona tamam mı
Barış-tamam abi
Barışalperyilmaz:KUMSAL EVINE DON AMK(gönderildi 02.40)
Barışalperyilmaz:SENSIZ YAPAMIYORUM LUTFEN(02.40)
Barışalperyimaz:seni çok seviyorum Kumsal bir çok şeyden çok sadece o dönem aptaldım seni asla unutmadım,lütfen konuşalım kumsal
Barış benim evim sendin amk
Bende seni unutmadım
Çok özlüyorum seniYine gece bölüm yaziyorummm diğer bölümü yazalım bakalımmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you belong to me'barış Alper yılmaz'
Teen FictionYou belong to me despite everything.