Pamiętnik rok 2004
Mam 12 lat, mama mówi że jak dorosnę nic ze mnie nie będzie tata mówi tam samo. Niestety cały czas się uczę i Robię wszystko co w mojej mocy aby im dogodzić....
Pamiętnik rok 2006
Właśnie jutro kończę 14 lat, rodziców ciągle nie ma w domu, dziwne rzeczy zaczynają się ze mną dziać mam nadzieję że tata znów mnie za to nie pobije. Bardzo go kocham ale czy on mnie?
Pamiętnik rok 2008
Mam 16 lat zaczęłam mieć na to wszystko wywalone. Zaczęliśmy wojnę z inną rodziną która jest taka sama jak my. Jest tam pewien chłopak..
Pamiętnik rok 2010
Mam 18 lat i właśnie chodzę do prywatnej szkoły z moją najlepszą przyjaciółką. Gisele Bündchen. Nie jest taka sama jak ja. Ja jestem inna aż za inną, ludzie mnie za to nie lubią chociaż to nie jest moja wina taka się urodziłam nie jestem pewna kim jestem ani kim będę..
01.09.2010
Właśnie Zaczęliśmy kolejna klasę. Nienawidzę tej szkoły ale muszę do niej chodzić. Jak dorosnę chce być lekarzem. Bardziej rodzice tak chcą ja bym chciała grać na gitarze albo śpiewać. Oczywiście że to robię ale czasami nie mam czasu na swoje hobby. Co do tego chłopaka z pamiętnika wiem to że ma na imię Bill napisał do mnie widzieliśmy się już jest trochę stary bo ma 20 lat ale jest spoko ma brata nie wiem jak ma na imie,nie wiem ile ma lat, nie wiem jak wygląda nic. No ale co nie mam czasu na chłopców ja musze się uczyć, żeby rodzice w końcu byli ze mnie dumni. Bardzo bym chciała usłyszeć od nich ,,jesteśmy dumni"
,,kochamy cię" czy ,,jesteśmy z tobą"
Nauczyłam się ze nigdy tak nie będzie. Nigdy mi tego nie powiedzą.
Wiele razy mówią mi że jestem przypadkiem albo że tylko im przeszkadzam w karierze. Najczęściej zostaję w domu a oni jeżdżą na różne wakacje czy do restauracji. Nigdy nie byłam kochana I nie będę a bardzo bym chciała..
Może przedstawię się ogólnie mam na imię Ava Darkness" mam 18 lat i jestem jedną z najlepszych uczennic w szkole, moi rodzice są bogaci ale i tak mam gdzieś i tak ich pieniądze gdzieś. Mam czarne włosy które są moje naturalne, podobno mam je po babci. Babcia była jedyną osobą która się mną martwiła. Niestety zmarła rok temu, bardzo to przeżywałam. Moje oczy są inne niż każdego ale tego nie powiem nie mogę. Chyba to tyle nie mam nic do opowiedzenia więcej jestem dla siebie normalna dla innych nie..
CZYTASZ
Darkness"~Tom Kaulitz
VampireDwie rodziny skłonne oddać wszytko dla pieniędzy i bogactwa, władzy czy potęgi. Dwójka niby takich samych istot lecz inną mimo wszystko. Jak się to potoczy? Tego nikt nam nie powie..