Sabah ışığı yüzüme vurduğu için uyandım. Gözlerimi kısık bir şekilde açtığımda direk kas görmeyi beklemiyordum.
Utançtan kendimi geriye atarken düşücektim. Sasuke ise gülüyordu. "Ne ara uyandın lan sen" dedim utançla.
Sasuke "yani yeni uyandım" dedi. "Yeni mi hiç yeni uyanmış gibi durmuyon ama yalançı"dedim.
Sasuke şerefsiz gülüşü takınarak "Yani 5 ten beri" dedi. "Lan sen beni mi dikizledin " diyerek yastığı kafasına attım.
Gülerken fırlattığım yastığı tuttup geri yerine koydu. Daha sonra alttaki çarşafı çekerek dengem bozuldu ve geriye doğru düşerken
Beni kendine çekti. Sırtı yatak başlığına yaslanmış otururken. Beni kucağına doğri çekti.
Başım ise onun göğsüne yaslıydı. Bir süre öyle kalmaya karar verdim. Onunla sarmaş dolaş olmak beni rahatlatıyordu.
Kendimi huzurlu hissediyordum hiç olmadığım kadar. Biraz daha uyuyabilirmişim gibiydi ama zaten yeterince uyumuştum ki.
"Hadi kalkalım artık daha işimiz var" dedim. Sasuke de bende kalkmak istemesek de kalktık.
İçeriye gittiğimizde kimse ortalıkta yoktu ve büyük ihtimalle yatıyolardır . Hehe o zaman bizde uyandırırız öyle değil mi .
Sasuke "kimse uyanmamış hadi geri dönek" dedi. "Sasuke bı planım var~" dedim. Deidara ve İtachinin kaldığı odaya sessizce girdiler.
Koyun koyuna yatıyolardı. "Hazır mısın Sasuke" dedim. Oda "hazırım çok eğleneceğiz" dedi.
Bir avuç buzu üzerlerine attıktan sonra hızla ayaklandılar bunun Üzerine bı tabak krem şantiyi yüerine fırlattıktan sonra.
Dengelerini kaybedip yerdeki kuş tüylerine düştüler böylece yüzleri krem şantili tüy olmuştu.
Ağızları felan şey olduğu için bi iki öksürsüler. Daha sonra Deidara abim eline gelen ilk bez ile yüzlerini silip üstümüze atladılar.
Tikim olduğu yeri bildiği için beni bir gıdıklıyordu görmeniz lazım. Aynı şey Sasgay için de geçerliydi.
İkimizde gülmekten ölücektik. Bir kahkaha atıyoruz bir kahkaha atıyoruz nefesim de yetmiyor.
Dur diye yakvarıyorum soluk soluk kahkaha atarken. Tabi intikam aldığı için bı daha yapcanoz mı he derken yok desekte devam etti.
Gıdıklanmaktan kemiklerime kadar ackykrdu ama gülmekten de vazgeçemiyordum.
Nefessiz felan kalıyordum mide de boş olunca o kadar gülmeye felan ağrı giriyordu. Yine de kahkamıza uyanmamaları ayrı bı konu.
Nerdeyse mahalle duyucak hayla kimse noluyor demeye gelmedi. Sasuke bin durumuna bakam dedim.
Oda nefes nefeseydi aynı benim durumdaydı. En sonunda onlarda gıdıklamaktan yorulduğu için bı o yana bı bu yana attık kendimizi.
"Her yanım ağrıdı" dedim Sasuke ye de yazık ki uşcak halı yok. Abimse "valal siz kasındınız bizde kaşıdık yani " dedi.
Daha bir şeyler diyecekti de nefesi yetmedi. Az 4 yana bayıldıktan sonra kalkıp diğerlerinide bunun gibi yollarla kaldırdık.
Bağrış çagrış kahkaha felan derken en sonunda herkes uyandı ve kahvaltı ettik. Gün daha yeni başlıyordu ama eğlenek derken yorulduk ulan.
Saat 9 du ve biz uyandırma işlemine 8 de başladık. 1 saattir biz anca mı uyandık la. Bide kampa gidicez ya off.
Tamam kamp eğlenceli olur felanda en fazla 2 veya 3 günlük gidilmeli başka türlüsü yorar be.
Neyse eşyalarımı felan ayarlayacağım kampta bir insanın neye ihtiyacı olur ki hmm telefondan bakalım.
__________________________
🔍 Ara___________________🔍bir kamp için ne gereklidir.
Gsgzjsgsjaha . Com
İlk defa kampa gidenler için listemiz burada ...Bakalım ne gerekliymiş. Tikladım.
Kampta mutlaka olmazsa olmazı yanonızdan eksik etmemeniz gereken ekipmanlarımız şu şekilde sizler için sıraladım Bunlar :
•çadır
•uyku tulumu
•pişirme ekipmanları
•temel mutfak eşyaları
•el feneri veya baş lambası
•kişisel hijyen malzemeleri
•ilk yardım seti
•kamp sandalyesi
•çanta
•su matarası vb .Uygulama dan çıktım ve kahvaltımızı felan bitirdik. Arada Sasuke telefonda ne yaptığımı merak ediyormuş gibi ciddiyetle bakıyordu.
Daha sonra oturup azıcık muhabbet ettik. Herkes geri kamp için eşyalarını hazırlamaya gitti.
Sasukede bana yardım etti de telefondaki listeyi hiç umursamadan kendimce lazım olanları seçerrk hazırlanmaya başladık.