4

82 8 14
                                    

o sırada ise kapı çaldı. İçeriye kırmızı saçlı  ilginç bir mavi rengine sahip gözü olan birisi odaya girdi.

 İçeriye kırmızı saçlı  ilginç bir mavi rengine sahip gözü olan birisi odaya girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beni çağırmışsınız Madara efendim" dedi . Madara "evet Gaara bu yeni öğrencimiz

Naruto ,iyi davranacağına eminim kendisine okulu gezdirmeni ve kurallardan bahsetmesi istiyorum" dedi

Gaara olduğunu oğrendiğim çocuk "nasıl isterseniz ,buyrun" dedi. Madara ya el sallayarak çıktım.

Oda bana el sallamıştı ardından Gaara "biliyorsun ama ben Gaara 1. Birliğin yardımcı komutanıyım" dedi.

Komutan ,yardımcı ,birlik derken "bir birlik mi ama ne için ah pardon ben Naruto Uzumaki" dedim.

Gaara "ah sana bahsedeyim ' yürürlerken' birlikten kastım şu şekildedir. Biz güçlü olan öğrenciler bir Topluluk oluştururuz.

Bu topluluk Akedemi nin güvenliği ve  dengesini korumak için vardır. 1 den fazla birlik var

Güç sırasına göre bir birliğin komutanı yardımcısı veya o birliğe ait bir savaşçı olursun.

Bu arada birlik dısı yani ana emir alınan kişi var ana komutan gibi düşünebiliriz. Hepimiz o kişinin emirlerine amadeyiz" dedi.

Konuşa konuşa okulu da gezmiştik. Bana etrafı gösterip kurallardan bahsetti. Ayrıca her öğretmenin ders işlediği bı alan olduğunu söyledi.

Genellikle derslerimiz dışarıda olucak çünkü çok fazla ders var ve bunları çoğu savunma ve saldırı üzerine.

Dersleri hemen sayalım
-  Suikast
-  Savunma Sanatları
-  Saldırı Sanatları
-  Savaş Alanı
-  Silah kullanımı
-  Taktiksel Düşünce ve Strateji
-  Lehine Çevirme
-  Savaşta Adap ve Ahlak
-  Coğrafi Konum Belirleme
-  Hayatta Kalma ,Sağlık
-  Matematik
-  Fizik ve Kimya
-  Edebiyat ve Konuşma
-  Tarih
-  Yabancı dil ve Arkeolojik dil
-   Ruhu Dinlendirme, Görsel

Çok fazla dersimiz var öyle değil mi ilk duyduğumda bı inanmadım hepsi aynı gibi duruyor.

Ama içeriğini yani ne işlediğimizi öğrenince aynısı olmadığını anladım. Okulda o.kadar da fazla hocamız yok.

Bırden fazla derse giriyolar tabiki hangi alanda ustalar ise ona giriyorlar. O kadar dersin arasında görsel dersini görünce biraz şaşırdım.

Gerçi geri o kadar fazla ders yük olur diye dinlenek diye koyduklarından şaşırmam uzun sürmedi.

Ardından ders için bahçedeki alana gittim. Şimdi sırayla Savaşta Adap ve Ahlak dersi sonra  Silah kullanımı

Ardından Lehine çevirme arkası Savaş alanı toplam 6 saat ders görüceğiz son olarak da 1 saatliğine Ruhu Dinlendirme, Görsel görücez.

Her gün toplam 7 saat ders görücez ve 7 saatleri hep Ruhu Dinlendirme, Görsel olucak.

O kadar dersten sonra iyi geliceği için son saate konmuş olmalı. Akşam 22.00 da başlıyor ve sabaha doğru 05.00 da bitiyor.

Sınav zamanında ders yok o gün gelip sınavı oluyorsun ardından gidiyorsun. Şu birlik korumada görevli olanlar

Okulun açılması yani 21. 20 de gelip 05.15 e kadar devriye geziyorlar ardından müdür odasından çıkması ile gidiyorlar.

Sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin