6. Bölüm Geçmiş Acısı

19 2 107
                                    

Öncelikle selamlar bebikler

Ben Güneşin Yansımasını yazmayı hiç istemiyorum aklımda üç kurgu var. Birini yazmaya başlayıp bu iki kurguyu aynı anda yazmak istiyorum.

Bu arada bu kurguda kapak için tavsiyeleriniz varsa bu kısma pinterest linkini koyabilirsiniz.

GY yi silip tamamıyla bu kurguya yönelmek istiyorum umarım anlayışla karşılarsınız.

ÇK yi öyle kolay kolay bitirmek istemiyorum. O yüzden belki yaklaşık yirminci bölümde mola veririz.

ve GY yerine aklımda daha iyi bir kaç kurgu var dediğim gibi . Onlardan birini yazacağım GY yi ise sileceğim

Şimdi iyi okumalar

14 Yıl Önce

Mila yetimhanede arkadaşını arıyordu. Tüm yetimhaneyi aramıştı. Neredeydi bu kız. Sonunda Gamze'yi görünce gülümsedi Mila.

Yanına oturduğunda kızın ağladığını fark etti. Elinde bir zarf vardı. Zarf göz yaşlarıyla ıslanmıştı. Mila eliyle kızın göz yaşlarını sildi. "İyi değilsin Pembeli. Zarfı baban mı gönderdi"

Gamze burnunu çekerek arkadaşını onayladı. "Ne yazmışta seni ağlatmış?"

"Annem ölmüş. O öldürdü eminim yalan söylüyor bana onun evini yakmak istiyorum. Yansın istiyorum bana da anneme de yaptıklarının cezasını çeksin istiyorum"

Mila bir an elini ateşe değmiş gibi çekti

"Yapma insanları küllerinden tekrar yapmak çok zor o kadar zor ki ben yapamadım"

Şimdiki Zaman

O olabilir miydi?

O lanet adam olabilir miydi?

Ama bilmiyordu ki bu sefer karşısında on iki yaşında ki saf, savunmasız Mila Öztürk yoktu.

Onun hayatımı karartmasına bu sefer izin veremezdim.

"Berkay ve Arda'nın odasında da yok bu oyun her neyse gerçekten tek hedefleri biziz Batuhan şimdi bizim odaya geliyorum" deyip telefonu kapattım. Berkay ve Arda'nın odasından çıkarak bizim odaya ilerledim. Kapıyı bir kere tıklattıktan sonra açılmıştı. İkimizde konuşmadan yatağa oturduk.

"Batuhan beni dinle bir fikrim var" dediğimde bakışları bana yöneldi "Bu kişi her kimse akşam kumarhanede bizi savunmasız görecek. Çünkü o bir boka yaramayan korumaların bizi engelleyeceğini düşünüyor. Tüm ekip aşağıda olacak kaç numaralı masalara rezervasyon yaptınız?" deyip mini buz dolabına yöneldim

"11., 26., 4., 35. masalar rezerve planın her neyse bana da söyle birlikte halledelim"

buz dolabını itekleyip arkasındaki türlü türlü silahları çıkardım. ve bıçak kılıflarının hepsini bacağıma giydim. Bıçakları ve silahları yerleştirirken aklım ekipten telefonları nasıl alacağımdı.

____

Kamera odasına vardığımda elimdeki bezi bağlayarak ağızımı kapattım. Batuhan'ın verdiği içinde bayıltıcı gaz olan (Batuhan'ın olduğunu söylediği) şişeyi korumaların arasına attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çocuk KalsaydıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin