4. Bölüm Yıllar Sonra

34 3 130
                                    

Selam bebikler ❤

Güneşin Yansıması ilk bölümü attıktan sonra birinin isteğiyle hemen buraya ışınlandım. (Bence o güzellik kendini anladı)

ve bu arada aşağıya bu sefer çok kararsız kaldığım için iki  şarkı koydum

şimdi hepinize iyi okumalar güzeller

༼ つ ◕_◕ ༽つ

18 Yıl Önce 

Mila daha beş yaşındaydı ilk defa annesiyle karşılaşmıştı parkta. Annesi ondan iğrendiğini söylemişti. abisi ise Mila'dan bile fazla üzülmüştü buna. O da anne sevgisini hayatında hiç tatmamıştı ama annesini tanıyordu en azından. Mila' da bu bile yoktu "Annenin ismi ne?" deseler ağızını açıp tek kelime edemezdi Mila.

Şimdi ise evdelerdi. Ahmet Öztürk ve oğlu odadayken kapıda onları dinleyen ufaklıktan habersiz konuşuyorlardı.

"Baba bu gün parkta annemle karşılaştık, hala sevmiyor Mila'yı. Neden ki baba Mila ona ne yaptı? Yüzüne söyledi  ondan iğrendiğini  benim kardeşimin tek suçu doğmak mı?"

Mila ilk defa abisini bu kadar çaresiz görüyordu. İlk defa ağlarken görüyordu.

"Gökmen emin misin? Annen değildir" Ahmet Öztürk'ün içinde hala bir umut vardı sevdiği kadın başkasına gitmemiştir değil mi? Ona bunu yapmamıştır.

Yıllar geçiyordu ama Ahmet Öztürk Azra Öztürk' e karşı sevgisi hiç değişmiyordu

Gerçi artık Azra Yılmaz'dı ama...

Mila yavaş adımlarla odaya girdiğinde Ahmet Öztürk oğluna şu an en iyi kardeşinin geleceğini bilerek odadan çıktı. "Abi" dedi Mila abisi gerçekten ağlıyordu. Mila abisini ilk defa ağlarken o zaman görmüştü

Sonrada görememişti zaten

"Abi ben annemi sevmedim, onun için ağlamam merak etme. Hem dediğin gibi ağlarsam ışık çizgileri beni yer sende yalnız kalırsın. Yalnız kalmaktan mı korkuyorsun"

Gökmen kız kardeşine baktı altı yaşındaydı ama çok güçlüydü. Bebekti annesinin karnından çıktığında bile ağlamamıştı.

"Abi ağlarsan ışık çizgileri senide yermiş öyle dediler bana."

"Sen ağlarsan bende ağlarım abi ışık çizgileri ikimizi de yesin mi istiyorsun? Babam yalnız kalır o zaman da "

Gökmen başını onu teselli eden kardeşine çevirdi. Yüzünde ağlamaklı bir surat vardı.

"Abim bende ağlamayım sende ağlama"

Şimdiki Zaman

Siz hiç ölmeyi dilediniz mi?

Çocuk KalsaydıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin