B.3

6 1 0
                                    

Canım Dolunay'larım neden okunmuyor kitabimmm....

...

Erge'den...

Soyunma odasına gelmiş rujları dolaba bırakmıştım.

Tahir konuştu.

"Abi bak sakat günümdeyim. İnşallah sakatlanmam hazırlık maçında." dedi.

"Sakatlanmazsın koçum benim. Sakatlayacak olmazsa." dedi koç bana bakarak.

Ne var yani sert oynuyorsam? Futbol sert oyundur zaten.

"Sağlam oynayın sizde. Rıza hocam geçelim mi?" dedim.

"A durun size ne diyeceğim. Dünkü zafer için bir yemek yiyelim istiyorum. Hemde bazılarının eşleriyle veya sevgilisiyle tanışmış oluruz. Bende ailemle geleceğim." dedi Rıza hocam.

Ben kimseyi getirmezdim ki.

Herkes kabul etti. Bu akşam yemek yiyecektik. Yavaş yavaş herkes halı sahaya çıktı. O sırada bende koç'un yanından yürüyordum. Telefonundan 'BAL'IM...' kisindeki duruma tıkladı.

' kisindeki duruma tıkladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Havalar çok sıcak🍋☀️

Bu Rıza hocanın kızıydı. Ve ben birkaç kez görmüştüm. Toplardan korkuyor olmalıydı ki hep arkalara oturuyordu. Ama hiç birbirimizi tam olarak görmemiştik.

"Ne o baka kaldın?" dedi Rıza Hoca.

"Ay hocam merak ettim baka kaldım kusura bakmayın." dedim.

"Tamam akşam tanışırsinız işte." dedi.

...

Alina Başer'den

"Baba ne?! Akşama takımla yemeğe mi gideceğiz!" dedim çığlık çığlığa.

"Kızım kapatmam lazım. Hazırlanın 2 saate geliyorum." dedi.

"Tamam babacığım." dedim. Hızla anneme söyledikten sonra ne giyeceğim diye karar vermeye başladım.

Düz hafif Sarı ve şık duran elbisemi giydim. Aynadan kendime bir baktım. Çok güzel olmuştum.

Hemen Dolunay'ın bana aldığı rujlardan bir tanesini sürdüm.

En sonunda korno sesi geldi. Annemle birlikte aşağıya indik.

"Güzel kızım ne güzel olmuşsun sen." dedi annem. "E heralde kimin kızıyım." dedim.

Babamda bizi görünce "Ya siz ne güzel olmuşsunuz. Kıskanırım ama sizi ben." dedi. Annem ise pantolon ve askılı çok açık olmayan bir crop giymiş üstüne ise ceket almıştı. Saçları her zamanki gibi tepeden sıktı. Annem Rukiye Başer.

SEVGİ MAÇI | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin