İyi eğlenceler 🧚🌸🎉❤️
.
" Yoongi bir şey fark ettin mi bilmiyorum ama bu koridordan ya telaşlı ya da sinirli bir şekilde gidiyorsun."
" Sence Danial bak bana , bir bak bu olayı bu karmaşada tartışacak halim varmı ?"
" Uppsss üzgünüm haşin kedi ."
" Bir siktir git gerçekten yaa "
" Sakin ol yoongi onun bir suçu yok ve inan bana yapanı bulacağım."
" Nasıl bulacaksın Namjoon , bulsan bile ne işe yarayacak tabloyu yarın jüriye sunacaktim ." Sinirle etrafında döndü bir ümit Seokjin hocasından iyi bir haber bekliyordu . Öğretmenler odasının kapısının açılması ile ayaklanan Yoongi
" Hocam güzel bir haber verin lütfen."
" Üzgünüm Yoongi çok uğraştım ama jüriyi ikna edemedim süreyi uzatmalarini istedim ama diğer öğrencilere büyük bir haksızlık olacağını söyledikleri için bir şey yapamadım üzgünüm." diyerek gençlerin yanından ayrıldı.Yoongi hayattaki en büyük tutkusu olan resim kariyerinin ellerinden kayıp gitmesini izlemişti az önce.
" Bitti bu benim son şansımdi kendimi anneme kanıtlamak için son çaremdi Jimin şimdi ben ne yapacağım."
" Üzülme belki başka bir yarışma olur yada başka bir tablo yapar ve başka insanlara gönderirsin bir çaresi mutlaka vardır ."
" Olmaz anlamıyorsunuz bu sondu benim için ."
" Hadi sınıfa gidelim , burada durmayalım ?"
" Siz gidin ben bahçeye çıkacağım bu kafa ile ders çekemem ."
" Yoongi bende geleyim beraber otururuz
" Hayır jimin kimseyi istemiyorum siz gidin sakin kafa ile düşünmem gerek ."
" Tamam öyle olsun ama kötü hissedersen hemen bizi ara geliriz tamam mı ?" diyerek yanlarından ayrıldı.Yanından ayrılan arkadaşlarına bakan Yoongi istemese bile şuan kendisine ne iyi geleceğini çok iyi biliyordu ve eli telefonuna gitti bilindik numaraya müzik odasına acil gelmesi için mesaj atmıştı.
On dakikadır müzik sınıfının kapısına gözünü dikmiş bir vaziyette açılmasını bekliyordu ve aranan kan sonunda gelmişti .
" Şey üzgünüm acil bir işim vardı o yüzden geç kaldım . Tablo için üzgünüm Yoongi umarım bir çözüm yolu bulursun
" Üzgün olmadığını ikimizde biliyoruz Jungkook , buraya bana boş öğütler vermen için çağırmadım ."
Jungkook tabikide biliyordu yoonginin boş laflarla söylenen icraatı olmayan cümlelere kanmiyacağını .
Yoongi üzerinde oturduğu masadan inerek
" Sevişelim hemen şimdi."
Jungkook şaşırmıştı evet biliyordu Yoonginin utangaç bir omega olmadığını istediğini istediği zaman elde edebildiğini ama bu biraz ani olmuştu.
" Yoongi iyi değilsin , canın sıkkın düzgün düşünemiyorsun ?"
" Ama sen düşüne biliyorsun o yüzden dün beceremedigin kızı , becerebilmek için o lanet olası vücudunda benim olan izlerin geçmesini bekliyorsun ."
Jungkook bir an Yoonginin kendisini yakın arkadaşlarından bile daha iyi tanımasına şaşırmıştı .
" Ne zamandır altına aldığın insanların tenine karışma hakkı oldu Jungkook söylesene yoksa ona aşık mı oldun ."
diyerek boş sınıfta sesini yükselmişti yoongi . Sinirden bütün vücudu titriyordu .
"Biliyormusun Jeon Jungkook ailelerimizin neden düşman olduğunu şimdi daha iyi anladım , bundan sonra sakın benimle muhattap olayım deme ."
diyerek sınıftan hızlıca çıkmıştı." Teahyung bana mı öyle geliyor yoksa Jungkook süsecek bir boğa gibi etrafta mı geziyor?"
" Teahyung sana diyorum şapşal alfa ?"
" Efendim , dalmışım kime ne oldu?"
" Dalış yönlerin pek hoşuma gitmedi , bak jiminden hoşlanıyorsan söyle sana daha güzel bir omega hemen bulayım."
" Hoseok ne saçmalıyorsun ne hoşlanmasi ben Kim Teahyung , Kimlerin yüce varisi Jiminden hoşlanmak tchtch
" Tamam karşımda bu kadar kivranma yani biriniz bitse diğeriniz başlıyor peki size neler oldu Jungkook bey ?"
Yanlarına oturan Jungkooka itafen konuşmuştu Hoseok .
" Lisa , elçinin kızı numarası lazım bana "
" Ne oldu paşam dün akşam yoğunluktan alamadın mı numarasını ?"
" Teahyung hiç havam da değilim , bana acil numarasi lazım."
" Grupta numarası vardı atarım ben sana neyse ben kaçıyorum sizin şu gereksiz alfa salakligınızı çekemeyeceğim ."
" Taehyung fark ettin mi biz sinirli bile olsak lafı çarpıp gidiyor ve bizi hiç umursamıyor."
" İnan Hoseoku hayatına çekecek sabırlı ve bi o kadar da salak alfa kim bende merak ediyorum."" Ben"
" Hayır Namjoon o salak alfa sen değilsin
"Benim diyorum neresini anlamıyorsun ya bildiğin gittim adımı modern dans kulübüne adımı yazdırdım ."
" Yaa sen gerçekten salaksın Hoseokun başkan olduğu pardon deccal olduğu kulübe nasıl ismini yazdirirsin ."
" Ne var yeni hobiler edinmek istedim "
" Bak çocuk hobi falan da diyorsun beni çıldırtıyorsu sen de konuşsana Yoongi "
Yoongi ise gözünü kırpmadan karşı masalarina oturan dörtlü kız grubunu izliyordu . Jimin yoonginin baktığı yöne döndüğünde ise anında kaşları çatılmışti.
" Ben doğru mu duydum Jungkook Lisaya akşam müsait olup olmadığını mı sormuş?"
" Jungkookun dünden sonra Lisa ile işi olmaz diye düşünüyordum açıksası ."
" Beni de korkutan bu "
"Seni neden korkutuyor bu olay yoongi bey ?" diyen Namjoon Yoongiden bir cevap bekliyordu.
" Elçinin kızı ya kesin bir iş çeviriyor o yüzden dedim başka ne olacak canım ."
diyerek dikkatleri üzerinden çekmiştiYoongi - Jungkook
Jungkook:
Gerçekten mi
Benim olduğum mekanda
Eunwoo ile randevuya mı çıktınYoongi:
O bakışlarını üzerimizden çek
Seninde yan masada Lisa ile ders çalıştığını sanmıyorum
O yüzden beni yargılayamazsınSelam millet umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour
FanfictionBıçaktan daha keskin , şekerden daha tatlı olan , sırlı hayatların gizli dünyasina tanıklık eden arkadaş grupları