İyi okumalar ❤️
" Hayır gerçekten tanrı beni sınamak için göndermiş bu okula ."
" Evet seni dinliyoruz jiminciğim , yine ve yine seni kim sinir etti . " Jimin Yoonginin yanında boş bulunan sandalye lerden birini çekip bir hışım ile oturmuştu." Ben çekilmez birimiyim namjoonuie "
" İnan bana bipolar biri olduğun kesin ."
" Aha yakaladım seni , şeytan kılıklı alfa da aynısını diyip duruyor geçen gün sizi konuşurken de gördüm bak Yoongi bak aramızda hainler var ." diyerek Yoonginin kolunu tutarak ayağa kaldırmaya çalışıyordu.
" Tanrı aşkına Jimin oturur musun ne bu şiddet ne bu celal ya " Jimin Yoonginin gözlerinin içine bakarak yerine oturmuş
"Teahyungu soyunma odasında birisi ile bastım ." diyerek kollarını birbirine bağladı.
" Ne var bunda nedense her hafta yerini yada buluşacağı kişiyi biliyormuş gibi basıyorsun çocuğu. Bırakta rahatça sevişsin ."
" Sanane Namjoon , sana mı battı Teahyungun çükünün derdi ha sana mı battı."
İkilinin tartışması esnasında grubun yanına gelen Eun woo
" Selam millet , müsaitseniz oturabilir miyim ?"
" Aaa tabikide Eun woo oturabilirsin sen bize bakma günlük rutinlerimiz bizim ."
" Bakma sen onlara Eun woo."
" Tamam bende sana bakarım o zaman ."
Eun woo ' nun ansızın itirafı karşısında yanakları kızaran Yoongi Eun woo ya bakmamak için gözlerini etrafta gezdirdi bir süre.Bir anda yanlarına soluk soluğa Daniel gelmisti.
" Yoongi sana bir şey göstermem gerek benimle gelebilir misin?". Diyerek bütün dikkati kendine toplamıştı .
" Bir sorun mu var bizde gelelim ."
" Hayır Jimin , Yoongiye bir şey göstermem gerek ."
Diyerek Yoonginin kolunu tuttuğu gibi peşinden sürüklemişti. Yoonginin arkadaşları şaşkın bir şekilde arkalarından baka kalmıştı."Yavaşlar mısın Daniel ne bu acele ne oldu ?"
" Yoongi sana bir şey göstermem lazım emin değilim ama bence bunu bilmelisin"
diyerek resim sınıfına girdiler ." Resmimi tamamlamak için gelmiştim ve senin tuvalinin olduğu yer garip bir şekilde dikkatimi çekti . Baksana senin tuvalinin yanında da resimler var ama sadece senin tuvalin arka kısmı boya ."
" Evet dikkatlice bakınca sanki birisi tuvalin karşısına geçmiş ve boya sıçratmış gibi ."
" Evet yanlışlıkla olsa diğer tuvallere ya da duvar bölümüne sıçrardı. "
" Çok doğru , yani şimdi resmimi birisi..."
" Sabote etti yoongi bunu birisi bilerek yaptı ."
" Çok teşekkür ederim Daniel ama kim yaptı ya da neden yaptı."
" İnan bilmiyorum ama kesin seni çekemeyen birisi yaptı." Yoongi anlık bir sorgula düşündü ve aklına kimse gelmedi ." Teşekkürler Daniel bundan sonrası bende ben ilgineceğim." İlgilensem bile ne işe yarayacak diye düşündü Yoongi .
*
" Demek bu işte bir bit yeniği olduğunu düşünüyorsun yoongi miyawcigım ?"
" Jimin sana kaç kere bana yoongi miyawcigım deme demedim mi ? "
" Ayy ne var insan sevdiği ile uğraşır ."Elini masaya bir anda koyan Teahyung karşısında duran Yoongi ve jimini anın etkisi ile korkutmuştu.
" Tanrı aşkına senin benimle , daha doğrusu küçük teahyung ile derdin ne ."
" Aaaa ne derdim olacak seninle ve o küçücük teahyungun la beee . " diyerek sesini yükseltmiş.
" Bilmem orasını sana sormalı , hadi bir kere şans eseri , ikinciye denk geldin ama üçünde beşinde sürekli basmassın be kardeşim."
" İyyyy kardeşim deme bana lağım faresi suratlı şey seni ."
" Bana bana okulun en yakışıklı çocuğuna lağım suratlı faresi mi dedin sen ?"
" Evet canım öyle dedim , ne olacak."
" Yeter susun ." diyerek ayağa kalktı yoongi " başım yeteri kadar ağrıyordu cabası oldunuz gidiyorum ben ."
" Nereye yoongi beni bekle ."
" Orada kal yoksa hepinizi ..." Cümlesini tamamlamadan arkasını dönüp gitmişti yoongi.
" Hep böyle fevri ve sinirli midir ?"
" Sen birde kızgınlığında gör , yürüyen ateş ."
" Birisi ile geçirmiyor mu kızgınlığını ?"
" Aslında..." duraksadı jimin anın vermiş olduğu gariplik ile yavaşça kafasını yan tarafına çevirip " Sanane be lağım suratlı fare seni , sanane benim arkadaşımın kızgınlığından azgın teke seni ."
Karşısındaki omeganın değişen ruh haline anlam veremeyen alfa , yanından ayrılan omeganın arkasından bakmak ile yetinip kalmıştı.Yoonginin kafası düşünmekten çatlamak üzereydi ve şuan iyi gelecek tek yere doğru yürüyordu.
Orası ona istemsiz bir şekilde huzur veriyordu.
Biliyordu dinlenmek için gittiği yerde eski anılarını daha çok düşüneceğini ama oraya şuanda çok ihtiyacı vardı.
Okulun kule bölümünü istemsiz bir şekilde kendisi keşfetmişti .
Manzarası mükemmel bir yerdi ve orada. Jungkook ile sevişmesi de mükemmeldi .
Giden yolda bile aklına gelen anılar sayesinde ona soğuk gelen vücudun sıcaklığının hüznünü hissetti .Gizli yerine doğru yaklaşan Yoongi karışık duyduğu öpüşme ve gülüşme sesleri yüzünden yerinden kıpırdayamadı.
Hüzün önce kalbine sonra gözlerine doldu . Biraz bekledi , sakinleşti gözlerindeki yaşları sildi kalbindekine nazaran , sonra hiç bir şey olmamış gibi aralarına dalarak
" Aaa bakın burada kim varmış, gizli yerime çöken tarla fareleri ."
Jungkook' un yüzüne bakmadan Lisa ile konuşuyordu .
" Hadi gidin bakalım siz burada çok kalmış gibi duruyorsunuz ."
" Bir sorun mu var Yoongiciğim ?"
" Iyyy lütfen sen bir daha ismimi söyleme kulağım sonra bana isyan ediyor ."
" İnanmıyorum size siz yoksa benim minderim de mi..." diyerek işaret parmağı ile altlarında bulunan minderini göstermişti .
" Saçmalama Yoongi , Lisanın morali bozuktu bende morali yerine gelsin diye buraya getirdim ."
" Tamam şimdi asıl sahibi geldi gidin yoksa elimde kalırsınız." Diyerek küçük bir tehtit gerçekleştirdi.
Lisa daha fazla Jungkook ' un Yoongiye bakmasıni istemediği için " moralim daha iyi jungkook hadi biz gidelim " diyerek Jungkookun elinden tutup , Yoonginin yanından ayrıldılar .Merdivenlerden aşağıya inen çift Jungkook tarafından durmuş ,telefonumu yukarıda unuttum bahanesi ile Lisayı sınıfa yollayan jungkook yukarı koşarak çıkmıştı.
Manzaraya karşı sigarasını içen Yoongiyi görünce " buraya gelip üstüne sana sigara yaktıran olay nedir Yoongi Min ."
" Sana cevap vereceğimi düşündüren şey nedir Jungkook Jeon ."
" Hiç değişmeyeceksin değil mi , hep böyle sinirli , asabi bir kedi olacaksın."
" Neden buradasın Jungkook , neden birlikte olmaya çalıştığın kızın yanında değilde buradasın?"
" Neden Lisa' ya bu kadar takıldın Yoongi? Seninle sevişirken de başkaları ile takıldım."
Yoongi şaşkın bir şekilde , yanında oturan kişinin gerçekten aşık olduğu insan mı olduğunu düşünüyordu .
" Sen ciddi misin Jungkook oradan bakılınca metresin gibi mi duruyorum ."
" Sana öyle bir ima yapmadım."
" Yapmaktan beter ettin , teşekkürler."
Sessizleştiler .
"Bakıyorum da Eun woo ile takılıyorsun ?"
" Bir gariplik göremedim ."
" Baban Eun woo ile aranı yapmaya çalışıyor . Zeki adam ailesine yakışır bir damat istemesi çok normal ."
" Sanki seninki çok farklı ."
" Benim ki , pardon adam pamuk gibi , işten eve , evden işe ." diyerek histerik bir gülüş sundu omegaya.
" Benim babamın Eun woo 'yu istediğini anlayacak kapasiteye sahipsin ama babanın seni Lisa ' ya yamaladığını anlamayacak kadar salak olduğunu söyleme bana Jungkook?"
" Belki de biliyorumdur ve sessiz kalıyorumdur Yoongi ."Yoongi sessizce alfanın gözlerinin içine baktı .Bazen küçük gibi görünen sözleri bile onu o kadar etkiliyordu ki etkisinden çıkması günlerini alıyordu.
Çok zor geliyordu ondan kopmak , uzaklaşmak.
Oturduğu minderden kalkarak son kez jungkook ' un gözlerinin içine bakarak
" Bazen bizim göremediğimiz şeyleri büyüklerimiz daha iyi görür .
Babamın dediği gibi sevmeye cesareti olan birini hak ediyorum bu yüzden Eun woo ' ya bir şans tanıdım Jungkook . "" Düşmanlığa kaldığı yerden devam diyorsun yani ."
" Biz hiç bir zaman barış içinde olmadık Jungkook . Çünkü sen her gün kalbimi yerli bir ediyordun ."Son sözleri üzerine Jungkook ' u olduğu yerde bırakarak gitmişti.
Kendi karışık düşüncelerini Jungkook 'a bıraktığını bilmeden gitmişti.Selam arkadaşlar, son günlerde yaşanan olaylar hepimizi derinden etkiledi olaylarin gerçeklik boyutunu tam olarak bilmiyoruz ama sonucun kötü olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Lütfen dikkat edin bu yaşanan olaydan sonra aralıksız bir şekilde her gece kabuslar görüyorum .
Normal hayat standartlarima dönmem biraz zaman alacak gibi ama yapacak bir şey yok
Lütfen çok dikkatli olun ve kendi değerinizin farkına varın hepimiz çok kıymetli insanlarız kendinize çok bakım hepinizi öptüm ❤️.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour
FanfictionBıçaktan daha keskin , şekerden daha tatlı olan , sırlı hayatların gizli dünyasina tanıklık eden arkadaş grupları