Neslihan sabah bayıldığı için akşam saat altıya kadar dinlemişti sonrasında da tıp konferansı için hazırlanmıştı ve sonra da evden çıkmıştı.(Neslihan'ın kombini)
Güven erken gelmişti ve doktorlarla sohbet ediyordu.
Kısa süre içinde Neslihan da tam geldiği sırada kapıda Serhan ile karşılaştılar.
Neslihan göz ucuyla bakıp içeriye girdi, içeride hemen girişte magazin vardı ve röportaj alıyordu bağzı yabancı doktorlardan, az ileride de Güven'i gördü Güven de onu görmüştü adam tam kadının yanına gideceği sırada Serhan geldi Neslihan'ın yanına.Serhan " Neden gelmedin bu gün "
Neslihan " Özel sebeplerim vardı, ayrıca biraz uzaklaş magazin de burda "
Serhan " Ne gibi özel sebepler "
Neslihan " Ay Serhan, bayıldım konferanstan sonra, gittim evde dinlendim "
Serhan " Ne demek bayıldım, iyi misin şimdi ya niye hastaneye gelmedin "
Neslihan " Gerek yoktu Serhan "
Güven kaşlarını hafif çatmış ve onları izliyordu.
Tam o sırada magazinciler kadın ve adamın etrafını sardı.X" Serhan bey Neslihan Hanım bir fotoğraf alabilir miyiz "
Neslihan " Hay-
Serhan "Tabii tabii ne demek, nasıl ışık iyi mi böyle yoksa şu tarafa mı geçelim "
X" Biraz şöyle kaysanız...hah süper "
Serhan elini hiç vakit kaybetmeden kadının beline koydu, Neslihan bundan oldukça rahatsız olmuştu.
Magazinciler gitti fotoğraf çektikten sonra.
Güven de Serhan'ın elinin kadının belinde olduğunu görünce sinirleri bozulmuştu hafiften .Neslihan " Sen ne yapıyorsun, elini belime koymalar falan "
Serhan " Odun gibi mi dursaydım böyle boru yutmuş gibi mi "
Neslihan " Bu aralar pek bi samimi olduk... fazla geliyor bana ayrıca o fotoğrafları karın görürse ikimiz için de iyi olmaz "
Serhan " Ne var eski eşimle fotoğraf çekindiysem. Neyse benim bikaç tanıdığım var ben onlara bakayım"
Serhan arkadaşlarının yanına gidince Neslihan da boş bir masaya geçti, eliyle başını tuttu, başı ağrıyordu. Güven de kadının yanlız olduğunu gördü ve yanına gitti.
Güven " Neslihan, hani gelmiyecektin"
Neslihan " Kendimi iyi hissettiğim için geleyim dedim "
Güven " Ya keşke gelmeseydin dinlenirdin biraz daha... yarın Seminer bodrumda devam edecek gelecek misin "
Neslihan " Evet orda olucam "
Güven " Ha bu arada Neslihan hanım yada hocam, rahatsız etmiyorumdur sizi umarım, malum sabah rahatsızlık vermiştim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
RomanceNeslihan ve Güven'in yıllar sonra çok farklı bir şekilde karşılaşması