Nebylo to lehký.
Vlastně to bylo kurva těžký.
Rozpad kapely znamenal vlastně i rozpad přátelství, a po 6 letech neustálé společnosti bylo těžké si zvykat na samotu, která s tím přišla.
Jasně, netrvalo dlouho a objevily se náznaky komunikace a náznaky toho, že by se někdo chtěl sejít, ale nikdy to nedopadlo, jelikož všichni byli stále zničení a smutní, že se doopravdy nevrátili. Že porušili slib. Zklamali fanoušky. I sami sebe.
Ale vrátit se nebyla možnost. Všichni byli zničení a pomalu je to zabíjelo. Nemohli se vrátit. Milovali vystupování, ale za ty hovna, co se děla na pozadí, jim to nestálo.
A ten poslední rok byl stejně nahovno.
Louis byl naštvaný a zklamaný z odchodu Zayna, který chápal, jelikož sakra- byli si tak blízko, ale stejně se cítil zrazený a podvedený. Harry reagoval na Louiho naštvání a snažil se to nějak zlepšit, ovšem vždy byl odpálkován a to ho dělalo smutným a cítil se neschopně. Liam jich brzo začal mít dost a radši se od nich distancoval a snažil se je nevnímat a pak tam byl Niall. Niall, který se snažil všechny seskupit zpátky dohromady, jelikož se všemi fungoval a oni s ním... ale jakmile byli všichni dohromady, už to tak funkční nebylo. Brzy to vzdal a radši tu byl pro všechny jednotlivě. Dohromady to prostě nešlo.
Proto nebylo překvapením, že skupina se po 18 měsících nevrátila. Niall se nejdřív smál, že kluci nevypočítali 18 měsíců, přece jen, školu končili brzo, ale pak to bylo měsíců 20, 2 roky, 3, a Nialla smích přešel. A pak přestal i doufat a vzdal to.
Louis měl zlomené srdce. Slíbili to. Slíbili to jemu. Že se vrátí. Co bude teď dělat? Jeho život byl skupina, nebo nic. A teď... má přijít to nic? Louis si byl jistý, že se s tím nikdy nesrovná. Nemůže začít nic svýho, byla by to zrada, ne? Ale záleželo na tom? Kluci svá sólo alba už vydali. Posunuli se. Proč to pro Louise bylo tak těžký? Alepsoň Liam vypadal, že se mu nahrávat taky moc nechce. Když ale vydal své album, v Louisovi se něco zlomilo a rozhodl se na všechno vysrat. Byl jedinej, kdo se neposunul. A časem to bude lepší, že? Že?
OKAY ROZHODL JSEM SE TOHLE VYDAT I KDYZ TO NEMAM DOPSANY.
Jelikož jsem línej, jakože- TAK MOC, doufám že mě prostě nátlak donutí psát.
Každopádně vítejte u nové knihy! Poprvé Larryovka a sakra- tak moc se těším. Jelikož je ale wattpad mrtvej, tak nevím na co 😜
ENJOYYY 😜✨️
ČTEŠ
paper thin plans | larry
FanfictionKonec skupiny nebyl jednoduchý. Rozchod Harryho a Louise nebyl jednoduchý. Vlastně nic nebylo jednoduchý. Bylo to prostě jen nahovno.