i cant fix it (no really i can)

18 3 2
                                    

Niall byl druhá možnost všech.

Nebo. Nejlépe druhá možnost. Ale bylo mu to jedno.

Harry se bavil nejvíc se Zaynem, nebo jako- Harry a Louis se nejvíc bavili se Zaynem (ti dva ohledně neustále ohledně toho vedli spory. Kdo byl Zaynovi blíž a tak. Jako by jim to k něčemu ve finále bylo) a Louis s Liamem.

Jasně, s Harrym se Niall nebál ukázat svůj vytříbený humor a Louis byl pro každou volovinu, ale. Ale. No a to ani nepřemýšlel nad tím, jací byli Harry s Louisem spolu. (Nerozlučný pár a tak).

No, dá se říct, že Niall prostě pobíhal mezi všema a všechny měl na prvním místě. Ještě aby ne.

Byl directioner číslo 1. Neměl v kapele oblíbence. Miloval všechny úplně stejně. Nemohl si vybrat. Ukázkový fanoušek. (Možná trochu kecá. Nejradši měl toho blonďatýho Ira. Byl tak krásnej! Ty oči a vlasy a-)(Jo aha. To byl on). Teda, alespoň prvních pár let. Jasně, měl rád, co dělali, ale časem se to stalo omezující a tak už to přestalo být tak perfektní.

No, ale kluci mu byli jako bratři a nechápal, proč se po pauze nikdo nebavil. Proč si prostě nenapíšou?

Začal obvolávát všechny, proto sakra, trávil s nima roky. Chyběli mu.

Louis mu hovory nebral, tak se uchýlil ke zprávám, na které neodepisoval. Ale četl si je a alepsoň likoval memes, který mu Niall posílal. Alepsoň něco.

Harry mu hovory nebral, ale to ho ani nepřekvapovalo, tak hodně rychle přišel na zprávy ale ukázalo se, že se na ně ani Harry nedíval. Ale jakmile jde o jeho narozeniny, tak se podívá, bastard. (Upřímně- Niall dlouho nezažil tak intenzivní radost).

Zayn byl první, kdo Niallovi odepsal, a Niall byl rád. Nevěděl, jak začít konverzaci, ne když se Zaynovi od toho května neozval. Zayn mu vždycky chyběl, ale kluci byli naštvaní jen u zmínění, natož kdyby zjistili, že je s Niallem v kontaktu. Ale Zayn se vždy od nich distancoval, takže Niallovi tak často neodepisoval.

Což nás elegantně dostává k Liamovi, který Niallovi nepříliš elegantně hovory típá a zprávy ignoruje. Proč? To nikdo neví, snad kromě Liama. Možná ani ten to neví.

No každopádně Niall byl sakra nadšenej, když Harry kývl na ty narozeniny a ještě víc byl nadšenej, když se James chtěl zapojit. James byl Harryho kamarád a co tak říkal, dlouho spolu nekomunikovali. Niall je musí dát zpátky dohromady.

Nebo, alepsoň některé. Nějaké věci nejsou v Niallových silách a to je v pohodě. Však on to nějak vymyslí.

Takže s Jamesem připravili Niallův dům na oslavu a pak stačilo, aby přišel oslavenec.

Ta oslava byla malá, ale upřímně- to nikomu nevadilo. Měli čas na sebe a bylo to vlastně celkem rozkošný. Na Harrym bylo poznat, že mu tu chybí kluci, ale kdyby alepsoň JEDNOU hovor Niallovi vzali, nebo odpověděli na zpropadenou SMSku, bylo by to jiné. Jejich volba, jejich smůla.

Když se večer loučili, obejmuli se a slíbili si, že se brzy musí vidět.

A Niall si slíbil, že se brzy musí vidět i s Louim, Liamem a Zaynem. I když mu teď neodpovídají.

/////

Harry byl po té oslavě v dobré náladě a usmíval se až do chvíle, kdy usínal. Cítil se skvěle, když věděl, že má zase 2 lidi, kteří ho mají rádi, i když s nimi moc nekomunikoval. Věděl, že se na ně může spolehnout.

Harry si v hlavě chvíli přehrával dnešní chvíle s klukama, a pak zabrousil ke vzpomínkám ještě na skupinu a vážně se snažil nemyslet na Louise.

Neúspěšně.

Harry se snažil držet hezkých vzpomínek, aby alepsoň jednou usínal s úsměvem.

----

Bylo celkem deštivé odpoledne a Harrymu se nic nechtělo, tak překecal Louise, aby se s ním díval na filmy. Leželi na pohovce zabalení v dece a abychom byli upřímní- Louis se ani nedíval. Jen se o Harryho opíral, nechal si probírat vlasy a hrál na telefonu geometry dash. Harrymu bylo jedno, že nedává pozor, hlavně že tu s ním je.

Harry byl celkem zabraný do filmu, takže si nevšiml, že ho Louis začal pozorovat. Všiml si toho až když se natáhl pro Harryho ruku a stáhl si jí tak, aby jí měl u sebe. Začal si hrát s Harryho prstýnky, což Harry ani nevnímal, jelikož to Louis dělal neustále.

Čeho si ale všiml bylo, když mu je začal sundavat, ale nechal to být. Prostě Louis je Louis, nic speciálního.

Teda až vlastně úplně na všechno.

Harry si nevšiml toho, že Louis si jeden z prstýnků navlíkl na prsteníček a další velmi podobný tomu, co měl na ruce on sám, navlíkl Harrymu na stejný prst. Propletl jejich prsty, aby na oba prstýnky viděl. Zamyslel se. Chvíli se na jejich ruce díval, pak se ale otočil k Harrymu.

,,Vypadá to hezky, ne?"

Harry otočil hlavu od filmu a nechápavě se na Louiho podíval.

,,Huh? Cos říkal?" naklonil hlavu v otázce Harry.

Louis mu prostě strčil ruku před ksicht a usmál se.

,,Vypadá to hezky, ne?" zeptal se Louis znovu.

Harry se nechápavě díval na jejich ruce, než si všiml prstýnků a došlo mu to.

,,Oh-"

Oči se mu zalily slzami a on se na jejich ruce díval jak na svatý obrázek. Jo. Dobře. Jo.

Jeho mysl byla zmatek.

,,Ale tobě ty prstýnky sluší víc. Asi to není můj styl." povzdechl si Louis a začal mu je vracet tak, jak je měl původně.

,,Slušel by ti." ozval se Harry nakřáplým hlasem a usmál se na Louiho.

Louis vzal jeho tváře do dlaní a políbil ho.

(tuto vzpomínku musíme ukončit, jelikož vede do míst, kam nechceme, aby vedla.)

----

Harry se ráno probudil a podíval se na své prsty, kde prstýnky nosil. (Na noc je měl sundané.)

Najednou působilo špatné je mít jinak, než jak je nandal Louis před těmi měsíci.

Harrymu se stýskalo.

💔💔💍

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 2 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

paper thin plans | larryKde žijí příběhy. Začni objevovat