Öncelikle vpn yeni yükledim özür olarakta bölümleri attım umarım seversiniz🎀
İnui her zamanki işini halletmiş motorların bakımlarını tamamlamış Draken'e dükkanın anahtarını vermiş ve marketten en sevdiği kolası, cipsi ile 1+1 evine doğru gidiyordu.
Yorucu gününden sonra iyi bir uykuyu haketmişti. Başı ağrıyordu ama umurunda değildi sonuçta yanında sevdiği Drake'in ve onun arkadaşları vardı gerisini düşünmeme gerek bile yoktu. Değil mi?
Loş sokak ışığının olduğu sokakta gidiyordum arada yanımdan serseri tipler geçip dik dik bana baksada umursamıyordum. Kulaklığımdaki çalan şarkı Lana Del Rey-Put Me İn A Movir ydi. Sanırım bunu dinlemeyi seviyordum. Hava esiyordu kanalın yanından geçerken şu dikkatimi çekti nedense içimdeki ses durup bekleme burdan koşarak uzaklaş diyordu. Neden olduğunu bilmesem bile kalmak istiyordum orda oturup sabahlamak istiyordum.
Uzun saçımı kulağımın arkasına attım ve elimdeki poşet ile kanala doğru yürüdüm ve yere oturup bacaklarımı kanala doğru bıraktım. Elimdeki poşetten cipsi ve kolayı çıkarıp kenara koydum poşeti de cebime sakladım. Cipsin ağzını açıp yemeye başladım yandanda susadıkça kolamdan içiyordum.
Esen rüzgar yüzünden saçlarım yüzümü kapatıyordu. Elimle onları çekicekken birisi benim yerime yaptı ve ben anlamadan yanıma oturdu.
Sorgulayan gözlerimle gelen kişiye baktım. Bu 1 hafta önce kadar motorunu tamir ettiğim adamdı benden 20 yaş büyüktü ne olduğunu ve neden geldiğini anlamamıştım. Burada ne işi vardı ki? Adını bile hatırlamıyordum ki zaten.
"Teşekkürler ama senin burada ne işin var? " bana döndü ve gülümsedi sert biri gibi dursa da aslında baya sakin biriydi.
"Rica ederim İnui. Sadece geçiyordum seni saçlarından tanıdım o yüzden bir uğrayayım dedim kötü mü yapmışım" dedikleri rahatsız etmişti ama ses çıkarmadım uğraşacak gücüm veya isteğim yoktu.
"Hayır sorun yok. " bana baktı ve iç çekti.
"Gençliğini heba ediyorsun. " kaşımı çattım ona neki en nefret ettiğim şeydi bu. İnsanların hayatı hakkında durup dururken yorum yapmak.
"Bence etmiyorum niye böyle düşündüm ki? " bana baktı.
"Sadece.. Yakışıklısın İnui güzel para kazanıyorsun ve artık yanılmıyorsam 28 yaşındasın. Hem tertipli birisin sencede artık evlenmeyi ve yuva kurmayı düşünmüyor musun ha? Hem sana babalık yakışır" cidden konuşma boktan bir yere varmıştı bile.
"Bak cidden böyle şeylerle ilgilenmiyorum ve şahsen tek ölmeyi yiğelerim sanırım ve.. " durdum ve yüzüne baktım.
"Ben gayım. " evet şak diye yüzüne söylemekten çekinmedim çünkü cidden bir anda zaten karışık ve bunalmış olan aklımı dahada bulandırmıştı.
"NE A- Şey yani olum sen nediyorsun ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin? " cipsimi bitirmiş kolamı elime almıştım.
"Evet" sinirle bakmaya başlanmıştı.
"Bak İnui sen tertipli düzgün adamsın ben seni kızımla tanıştırıyım hem bak anlaşırsın hem o seni düzel-" yüzüne yumruğu geçirmiştim. Hemen ayağa kalkıp adama baktım ve kanaldan uzağa çektim yakasından tutup. Binanın duvarına yasladım.
"Bak bunak beni deli ediyorsun ben sana ne diyorum sen ne diyorsun siktiğimin çenesini kapa ve burdan uzaklaş! " sinirle bağırmıştım tekrar doğrulup adama bir daha bakmadan yürüyüp gitmiştim.
Cidden sadece baş ağrıtıcı insanlar beni buluyordu değil mi? Bir kerede normal insanlar gelse ne olurdu ki zaten?
Söylene söylene eve gelmiş ve içeri girmiştim. Direkt duşa girip çıkmıştım ve havluyu belime atmıştım. Takemichi ve Chifuyu'nun olduğu ve beraber konuştuğumuz bir gurup vardı. Telefonu elime alıp koltuğa oturdum ve mesajlara girdim tabiki bu ahmaklar özelde konuşmak yerine grupta konuşucaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐞𝐫𝐢 𝐆𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧 // 𝐊𝐨𝐤𝐨𝐧𝐮𝐢
Romance𝟐𝟖 𝐲𝐚𝐬̧ı𝐧𝐝𝐚𝐤𝐢 𝐈̇𝐧𝐮𝐢 𝐒𝐞𝐢𝐬𝐡𝐮 𝐲ı𝐥𝐥𝐚𝐫 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐢𝐥𝐞 𝐃&𝐃 𝐌𝐨𝐭𝐨𝐫𝐬'𝐝𝐚 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧ı𝐫. 𝐕𝐞 𝐞𝐯𝐢𝐧𝐝𝐞𝐲𝐤𝐞𝐧 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐬𝐢𝐳 𝐛𝐢𝐫 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧𝐥𝐚 𝐫𝐚𝐡𝐚𝐭𝐬ı𝐳 𝐞𝐝𝐢𝐥𝐢𝐫. (𝐒𝐦𝐮𝐭 𝐯𝐚𝐫 𝐯𝐞...