♠4♠

3 0 0
                                    

Alelacele dedikleri hastaneye gittik ve orada take ve Draken'i gördük. Hemen Draken'in yanına gidip konuştum.

"Draken İnui nerede iyimi ne olmuş neden burda o şerefsiz-" Baki eliyle ağzımı kapadı.

"Güzelim sakin ol hastanedeyiz" elini ağzımdan çekti ve sakinleşmem için oturttu. Draken yanıma gelip konuştu.

"Şimdi daha sakinsen anlatayım. Sabah İnui'yi kontrol için gelmişler kapıyı açmayıncada polisler kırmış ve İnui'yi yatakta uyurken bulmuşlar ama o kadar sese kalkmamış. " gözlerimi sonuna kadar açmıştım. Bu bizim İnui olamazdı o en ufak sese bile kalkar kapı kırılmasına uyanmaması imkansız.

"Sonra uyandırmaya çalışmışlar ama uyanmayınca da hastaneye götürmüşler test yapmışlar ve kanında uyuşturucu bulmuşlar hemde fazlasıyla evini araştırıncada son yediği bir çikolata varmış onun içinde mi diye şimdi kontrole götürdüler." Baji'ye endişeli şekilde baktım ama o hemen sarılıp saçlarımı okşadı ve kulağıma fısıldadı.

"Shh bir şey yok geçicek emin ol bizim İnui o kesin o sapığın işidir." Kafam karışmıştı.

"İyide Baji biz almadığımız sürece o asla çikolata bile yemezdi hep bizimle takılırdı" yanıma oturmuş ve elini elimin üstüne koymuştu.

"Biliyorum güzelim ama şuan tek yapabileceğimiz uyanmasını beklemek." sabırla beklemekten başka çağremiz yoktu.

İki saat sonra

Hemşireler İnui'nin uyandığını ve uyuşturucu hakkında sorguya çekilmesi için polisleri çağırmıştı. İnui ile konuşmuşlar ve ısrarla bizi görmek istediğini söylemişti. Sorgu bitince izin vermişlerdi ve içeri girmeden önce Draken doktoruyla kounşmuştu. Bugün taburcu olabilicekti. Sonunda odaya girmiş ve Takemichi ile koşa koşa gidip sarılmıştık.

"İNUİİ SENİ APTAL NASIL BECERDİN" Diye bağırmıştım.

"APTAL İNUİ NEDEN OLDU BU HER ŞEYİ BİZE ANLAT BİR DAHA SENİ YANLIZ BIRAKMIYACAĞIM" İnui derin nefes almıştı.

"İyiyim bir sorun yok sadece birisi çikolatayı dolabıma bırakmış bende siz bıraktınız zannettim ve yedim işte" herkes boş boş İnui'nin yüzüne baktı.

"Cidden.. O MANYAK KAÇIK EVİNE TEKRAR GİRMİŞ" İnui oflamıştı. Bizse kimde kalıcak diye aramızda düşündük ve Draken sonra bizde kalıcaktı Take ne kadar istesede evde Hinata'da yaşıyor diye İnui kabul etmemişti.

"Polislere durumumu anlattım çikolatanın benim olmadığını ki zaten uyuşturucu işlerine alsa girmeyeceğim yüzümden bellidir. " gözlerinin beyazı kıpkırmızıydı ve elleri geldiğimizden titriyordu. Ama İnui'ye kalsa bu şey cidden hoşuna gitmişti. Tüm baş ağrısını ortadan kaldırmış ve uyumuştu ömrü boyunca bu kadar rahat uyuduğunu hatırlamıyordu bile.

Aldığım uyuşturucu ne kadar sağlam derecede de olsada tekrar istememe neden oluyordu uyandığımdaki baş ağrısına zaten alışıktım. Uyku, uyku istiyordum sadece uyku. Kimsenin beni rahatsız etmeden asla uyanmayacağım o uykuyu deli gibi istiyordum. Bunu belli etmeyecektim ve sapığımın benimle konuşmadığının yalanını sürdürecektim.

Chifuyu, İnui'nin boynundaki ısırık izlerini görünce şaşkınlıktan aniden pst diye söyleyiverdi.

"İNUİ BU NE O HAYVAN YAPTIKLARI YETMİYORMUŞ GİBİ BİRDE VAMPİR GİBİ SENİ İŞARETLEMİŞ" İnui bunu biliyordu dünü net hatırlamasada o izleri o bırakmıştı polise onun yapabileceğini ve hiç bir şey hatırlamadığını söylesede bu izi bırakırken cidden aşırı seksi gelmişti. Evet iyice sapıklaşıyordum.

"Dedim ya hatırlamıyorum büyük ihtimalle o yapmıştır. " Chifuyu ve Take boynumu define avı harirası gibi incelediler ve Baji ise buna kahkaha atarak gülmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐆𝐞𝐫𝐢 𝐆𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧 // 𝐊𝐨𝐤𝐨𝐧𝐮𝐢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin