Sabah uyandığımda yatağımda uyandım ama kesinlikle kanepede uyuduğuma emindim sanırım kendi kendime geldim ama unutmuşum dur diye önemsemedim. Kalkıp oturma odasına gittim ve dün akşam bitirdiğim kahve kupamı yıkamak için elime aldıp mutfağa gittim. Bulaşık makinesine yerleştirdim ve kendine bir kahvaltı hazırlamadan önce üstümü giymek için yatak odama girdim ve rastgele önüme gelen bir tanesini alıp üzerime geçirdim.
Cama baktığımda perdeyi açık unuttuğumu fark edince kapattım ve mutfağa gittim. Kendime kahvaltımı hazırladıktan sonra telefonumu şarj dan çıkarıp açılmasını bekledim ve bir yandan yaptığım omleti yiyordum. Açılınca bir sürü cevapsız çağrı ve mesaj görmeyi beklemiyordum. Hemen mesajlara girdim ve kimin mesaj attığına baktım. Bilinmeyen numara? Cidden bu numara beni salmayacak mı?
Mesajına baktım ve gördüklerimle şoka girmiştim bile.
Bilinmeyen Numara
5 cevapsız arama, 7 okunmamış mesajBilinmeyen Numara: Huh çocuk gibi telefonunumu kapattın.
Tatlısın İnupi~
Ama bunlar bana sökmez.
Oh koltukta uyuya kalmış küçük meleğim(Üstünde bişey yok gibi düşünün)
O kadar masumsunki✨
Sana asla kıyamıyorum bilir misin?
Güzel uykular~Gördüklerimle elimdeki telefonum masaya düştü. O evime girmiş beni yatağa taşımıştı. Benim uykum hafiftir kahretsin dün aşırı yorgun olduğum için mi böyle oldu ama bu çok saçma ben rahatsız olur kalkardım.
Bir an duraksadım İnupi kelimesi bayadır duymamıştım aklıma o geldi. Cidden onu görmeyeli uzun zaman olmuştu nerede olduğunu falan bilmiyordum numarasını bir kere aradım ama hat artık kullanılmıyordu. Ona ulaşamıyordum ve şimdi bir sapık vardı cidden nerede hata yaptım ben.
Boğazımdan yemek geçmedi bile her şeyi yerine koydum masayı toparladım ve omleti çöpe attım. Taşınamazdım o kadar param yoktu ve bu evi daha yeni almıştım. Bir kaç gün birinde kalmalıydım ama nerede Takemichi olamazdı onun karısı vardı. Chifuyu'da zaten Baji ile kaldığından onalarıda yoramazdım. Polise gitmeliydim hemde acilen yoksa bu sapık herif gece beni siker- öhm abartmaya gerek yok.
Mesajları ss aldım ve tüm perdeleri kapattım sonra balkona çıktım ve sokağa ve etraftaki binalara baktım büyük ihtimalle burada olmalıydı. O sapık herifi bulduğum an yapıcaklarım belliydi zaten. Sakinleşmek için balkonda oturup bir sigara yaktım sevmediğim bir şeydi ama strese girdiğimde rahatlatıyordu.
O an aklıma Draken geldi tabikide onun evinde kalabilirdim o sonuçta abim gibiydi. Hemen telefonumdan onu aradım ve durumu anlattıp ona konuşmanın ss lerini attım o da bana kıyafetlerimi almamı yanıma motorla geleceğini ve hemen polis karokoluna gideceğimizi söyledi bende hemen dediklerini kabul ettim ve telefonu kapatıp odama gittim. En çok kullandığım kıyafetlerimi sırt çantama koydum ama asla t-shirt'ümü bulamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐞𝐫𝐢 𝐆𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧 // 𝐊𝐨𝐤𝐨𝐧𝐮𝐢
Romance𝟐𝟖 𝐲𝐚𝐬̧ı𝐧𝐝𝐚𝐤𝐢 𝐈̇𝐧𝐮𝐢 𝐒𝐞𝐢𝐬𝐡𝐮 𝐲ı𝐥𝐥𝐚𝐫 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐢𝐥𝐞 𝐃&𝐃 𝐌𝐨𝐭𝐨𝐫𝐬'𝐝𝐚 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧ı𝐫. 𝐕𝐞 𝐞𝐯𝐢𝐧𝐝𝐞𝐲𝐤𝐞𝐧 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐬𝐢𝐳 𝐛𝐢𝐫 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧𝐥𝐚 𝐫𝐚𝐡𝐚𝐭𝐬ı𝐳 𝐞𝐝𝐢𝐥𝐢𝐫. (𝐒𝐦𝐮𝐭 𝐯𝐚𝐫 𝐯𝐞...