Harry ve Louis, birbirlerine duygularını açtıklarından bu yana 1 hafta geçmişti ve 1 hafta boyunca sürekli sarmaş dolaşlardı. Sürekli öpüşüyorlar ve birbirlerine sevgi içerikli sözcükler söylüyorlardı.
Harry, kendini tam anlamıyla bir peri masalında gibi hissediyordu.
Sabah gözünü açtığında yanında Louis'nin bedenini görmesiyle kocaman sırıttı. Elini yastığına yaslayıp yüzünü de eline yasladı ve doğrudan Louis'nin uyuduğu için yavaşça inip kalkan göğüs kafesini, titreşen göz kapağı ve hafifçe hareket eden kirpiklerini izledi.
Sonunda Louis bunu hissetmişçesine hareketlendiğinde Harry onun dudağının kenarına minik öpücükler bıraktı.
Louis, mırıldanırken Harry onun boynuna doğru verdiği öpücüklerine devam etti.
Louis, zar zor da olsa gözlerini açtığında boynunda ki ıslaklık ile gözlerini tekrar kapadı. Harry'e doğru eğilip saçları arasına bir öpücük kondururken Harry onun çıplak göğsüne doğru kafasını yaslamış ve bir süre o şekilde durmuştu.
Louis, göğsünde yatan çocuğu izlerken yeni uyandığı için mayışmış bir şekilde bakıyordu.
Harry, en sonunda gözlerini kaçırmadan onun göğsünde ellerini birleştirdi ve kafasını kendi ellerine yaslarken ona baktı ''Ne oldu?'' dedi kendisini izleyen mavi gözlerin içine doğru bakarken.
Louis, bir anda gözlerini kırpıştırdı ''Çok güzelsin...'' dedi ona hala daha hayranca bakıyorken.
Harry bu sefer onun dudaklarına doğru uzanıp minik bir öpücük kondurdu dudaklarına, sırıtmasına engel olamıyorken hala daha onu izliyordu.
En sonunda yavaşça yataktan kalktıklarında yere saçılmış kıyafetlerini dikkatlice giyinip çocukların yanlarına indiler, bugün çocuklarla denize gideceklerdi.
Kahvaltı masası kurulmuştu ve herkes yerleştiğinde Louis ile Harry asansörden indiler, Louis Harry'e attığı kolunu çekmeden çocukların yanına ilerledi.
Zayn onları gördüğü anda kocaman gülümsedi ''Ooo sonunda çiftimiz uyanmış.'' dedi alaycı bir tonla.
Beraber geçirdikleri günlerin ardından tüm çocuklar Harry ve Louis arasında ki çekimi fark etmişlerdi ve zaten Harry'nin Louis'ye olan bakışlarından bile ona karşı içinde bir şeyler olduğu anlaşılıyorken artık ikisinin de birlikte vakit geçirmesi diğerlerinin gözünden kaçmamıştı.
Liam, Harry ve Louis masaya oturduğunda portakal suyunu yudumladı ve ağzında ki lokmayı çiğnerken konuştu ''Gece o kadar gürültülüydünüz ki uyuyamadım!''
Harry, utangaç bir şekilde bakışlarını kaçırırken Louis, Liam'a göz devirdi ''Bence sen biraz bizi kıskanıyorsun Payno.''
Liam, göz devirirken Niall'ın gözleri fal taşı gibi açılmıştı ''Bu yüzden Liam'ı Zayn'e ayarlayacağım!''
Zayn, Niall'a doğru öldürücü bakışlarından birini atarken göz devirdi ''Sana kimi ayarlayacağız peki, Rose'u mu?''
Niall, suratını ekşitirken ağzına peynir attı ''Kendimden büyüklere ilgi duymuyorum Malik yine de teklifin için teşekkür ederim.''
Louis, omuzlarını düşürdü ''Siz burayı evlilik programına çevirmeden kahvaltımızı yapalım.'' sonra karşısında oturan Niall'a döndü ''Ve şu lanet olası peynirleri ortaya koyar mısın? Resmen önüne çekmişsin bütün hepsini bitirdin Niall!''
''Sen dün gece yiyebileceğin kadar süt ürünü yedin!''
Harry, Niall'a kaşlarını çatarak bir bakış attı ''İğrençsin...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Makes You Beautiful | Larry Stylinson [Five-Shot]
Fanfiction5 çocuk, çıkaracakları yeni şarkının klibi ''What Makes You Beautiful'' için 2011 Temmuz ayında Malibu'ya gelmişlerdi. Henüz yeni yeni tanışan gençler kendilerine ait klibi ilk defa hayata geçirmelerinin yanı sıra, burada kalacakları 1 ay boyunca ya...