"jisung, sabah sabah ne alarmın bu!"
"Ha, alarm mı- GİTAR KURSUNA GEÇ KALİYORUM"
"Kapat şu alarmı ne yapıyorsan yap" jisung telefonunu eline aldı ve birkaç tuşa basarak alarmı kapattı. Lavaboya ilerledi "yedek dış fırçan var mı"
"Dolapta" diye bağırdım ve gelen su sesini duymamak için yastığım ile kulaklarımı kapattım.
"Sessiz olsa ölürdü" diye mırıldandım o sırada lavobadan çıkan Jisung konuştu "duyabiliyorum"
"Gizlimiz saklımız yok duyarsan duy banane"
"Çok boş konuşuyorsun" dedi ve çantasından çıkardığı kıyafetleri giymeye başladı.
"Önümde giymek zorunda mısın?"
"Arkadaşım değil misin be"
"Kalkıyo ama!" Dediğim ile gözlerini kocaman açtı jisung. Bende dediğimin yeni farkına vardım
"Şaka yapıyorum" diye ekledim. Rahatlamış gözüküyordu. Cidden onu sevmem bu kadar mı rahatsız ediciydi onun için...
"Gidiyorum yıldızlar kadar öpücük mwwahh"
"Sanadaa görüşürüz" dememi beklemeden kapıyı kapattı. Benimde uykum kaçmıştı uyandım. Lavobada işimi hallettim ve mutfağa ilerledim. Kendime omlet yapmaya çalıştım. Yaptığım omletin tadına baktığımda yenilebilir olduğunu anladım ve afiyetle yedim.
"Ahh çok fazla yedim" dedim karnımı ovuşturarak. Perdeleri kapattım ve koltuğa uzandım, açık olan televizyondan korku filmi açtım ve izlemeye başladım. Çalan lanet kapı yüzünden keyifim bölünmüştü.
"Kim gelir sabahın 11inde" diye söylenerek kapıyı açtım. Hyunjini görmeye şaşırmıştım. Ben daha birşey demeden içeri geçti.
"Evden kovuldum burda kalıyorum bi süreliğine."
"İnsan bi müsait misin diye sorar!"
"Arkadaşın ile kalıcaksın işte, ne güzel"
"Pff gıcık şey"
"Sensin gıcık şey!"
"Neyse ne kes sesini" dedim ve kapıyı kapatıp tekrar koltuğa uzanıp filme kaldığı yerden devam ettim.
"Bune be çok sıkıcı"
"Korku filmi hyunjin sus bi" elimden kumandayı aldı, filmi durdurdu ve benden uzaklaştı.
"Hey hyunjin ver şunu!!" Beni umursamazca"hayır" diye bağırdı. Bende telefonumdaki televizyon kontrol etme uygulamasından filmi oynattım.
"Uğraşma benimle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yatak arkadaşı/ jilix
Azioneiki yakın arkadaşın merak ettikleri için birbiri ile ilişkiye girmesi