Merhaba çikolatalrık nasılsınız?
Asklarım bölümler biliyorum geç
geliyor ama sıksık atmaya
özen göstereceğim
Oy vermeği ve yorum yapmağı
Unutmayın iyi okumalar🫶🏻🎀Aslan Karaborsalının gözünden....
Furkanı depodan çocuklar getirdiği gibi arabaya bindirib Akasya'nın evini doğru yola koyulduk.
Vardığımızda içerideki adamlarımdan biri kapıları açtı. İçeride adamım vardı. Çok salakdılar Akasya'nı tanımadığları için hemen kabul ettiler. Yoksa nasıl biri olduğun öğrense asla kabul etmezdiler...
İçeri girdiğimiz an gözüme evin üst katındaki Akasya çarptı. Üzerinde beyaz sütyen altında ise şort vardı. Arabayı yan durdurdukdan sonra kapıyı açıb Furkanı yere attım. Akasya'nın elindeki telefon ve sigara yere düşdü. Nede olsa kendi canından bile çok değer verdiği biri şuan ölmüşmü canmı çekişiyor belli diğildi.
Diğer kapıdan indikden sonra Furkanın yanında durdum. Abim Hazar ise diğer arabadan inerek yanımda durdu. Akasya nasıl şoka düşdüyse Hazar'ı bile görmedi görseydi delirirdi... Zaten delirdi...
Akasya'ya dönerek konuşmaya başladım.
"Furkan seninle oyun oynadı." Yavaşca bana döndü ama hala Hazar'ı fark etmemişdi. O kadarmı canın yakmışdım? Güzel..."Sana zarf gönderdim ama vermedi... Kendisi halletmeye kalkışdı sana aid olan zarfı. Kendisi okudu. İhanet dimi bu?. Sana gönderilen sana aid olan bir şeyi vermedi sakladı." Elleri titremeye başladı. Bu korkudan diyildi stresden sevdiğinin yakınına bir şey olmasındandı. Hala bir şey dememişdi. Dudakları biraz aralıydı tekrar Furkana bakarak bana baktı.
Şimdi fark ediyorum Baranın sırf Akasya Hazarın istediklerin yapmadı diye açtığı yarayı. Tam..... Kalbinin üzerindeğdi
Hani derler ya
Babasını en çok kızları sever diyeBirde
Kızları en çok babalarından yaralanır
Derler ya.Akasyada oyle olmadı yani fikrimce... Babası eskiden onu sevmediği içindir diye düşünüyorum. Ama hala içinde baba özlemi vardı buna emindim diye bilirim....
Hiç birşey demeden arabaya doğru gidib bindim. Arkamdan Hazar'da geldi ve benim olduğum arabaya bindi.
Eve doğru yol aldık. Hazar konuşmaya başladı
"Abi niye gerçekleri söylemedin. Furkanın ihanetini söyledin? Yani ihanet sayılmazda? Hem Baran nolucak? Ona söyliyicekmisin?" Düz bir ses tonuyla konuşmağ başladım.
"Bir bildiğim varda öyle yaptım. Baran'ın bilmesine gerek yok. Akasya bilse yeter."Duru Akasya Soykırm'ın gözünden
Duyduklarımla dumura uğradım. Aslan gittikden beri hala kıpırdayamamışdım benle birlikte hiç bir koruma haraket etmiyordu. Bu olay 2 dakikadır baş verdi 2 dakida böyle bir şey yaşayacağım aklımın ucundan bile keçmezdi.
Hala şoktaydım bacaklarım boşalmaya başladı. Korkulukdan tutarak derin nefes aldım. Ve hemen aşağıya Furkan'ın yanına koşdum. Kapını açarak hemen yanına gittim. Yanında oturarak başını dizime koydum.Göz yaşlarımı tutamadım ve akıtmaya başladım. Galiba nefes almıyordu...
"Furkan..." Ağlayarak seslendim.
"Furkan gitme.... Furkan beni burda yanlız bırakma. Furkan hadi koçum gözlerini aç hadi beni yanlız bırakma hastaneye gidicez kendini benim için tut bak kızımda seni özler onun için kendini tut ha lütfen?" Korumalara dönerek bağırdım sırf sütyenleyim diye aşağıya bakıyolardı adam ölüyor bunların haline bak pezevekler."Olum hastaneye arasanıza! SİNAN HEMEN ARABANI GETİR!" Dememden çok geçmeden arabamı getirdiler. Furkanı bindirdikden sonra hastaneye doğru yola koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gönül Meselesi
ActionOysa ben her zaman seni affetmenin bir yolun aramışdım. Kitab benimdir çalıntı yoktur. Yayınlanma tarihi 05.07.2024.