"Bu kız nerden çıktı Taehyung? " dedi Jimin
Taehyung dünya üzerinde olan bakışını Jimin'e kaldırdı.
"Dünyadan." sırıttı Taehyung.
" Onu anlıyoruz." dedi Jimin başını iki yana sallıyarak.
"Tamam tamam." dedi Taehyung daha fazla dalga geçmeyecekti." Onun sesini ilk yalvarırken duydum. Gece bahçenin kenarında yerde oturuyordum. O gün sinir bozucu olaylar olmuştu. Gece otururken tekrar olayları hatırladım. Ve söylenmeye başladım. O sırada benim söylenmemi bozan bir ses geldi. Sesinde sitem vardı. Sinirli duyulsa bile aslında yardım istiyor gibiydi. Bir yakarıştı."
17 Mayıs
Taehyung sinirli bir şekilde bahçede yürüyordu. Yine başına iş açılmıştı. Sorun ise melez olmasıydı. Melekler ve şeytanlar onu tehlike olarak görüyordu. Çünkü onlardan güçlüydü. Kendi annesi ve babası için bile öyleydi.
İkisindende gerçek sevgiyi görmemişti. İlişkilerine karşı çıkıldığında bu annesini ve babasını kötü etkiledi. Aynı evde yabancı oldular. Taehyung'u annesi yetiştirmişti. Babasını çok görmüyordu. Taehyung yetişkin bir birey olduğunda babası onu kendisinin varisi yapmak istedi. Annesi bir melek olarak ona karşı gelemedi.Bir anne olarakta karşı gelemedi. Şimdi ise olacağı varisliği tartışılıyordu. Bazı şeytanlar ona varis gözü ile bakmıyordu. Çünkü o bir melezdi. Uçurumun ucuna geldi burası onlardan uzaktı. Yere oturdu ve bacaklarını aşağıya salladı. Taehyung ise ne düşüneceğini bilmiyordu.Buraya ait hissetmiyordu. İçindeki bir ses buraya ait değilsin diyordu. Aşağı baktığında insanların dünyası gözüküyordu. İnsanların dünyası buradan küçücük gözüküyordu. Milyarlarca ses geliyordu ama o gelen seslere kulağını tıkamıştı. Duymak istemiyordu. Taehyung insanların dünyasında ki kalabalığı izlerken bir ses dikkatini çekmişti. Onun sesi kulağına gelmişti. Sitemli bir sesti. Sinirli duyulsada aslında yardım istiyordu. Bir yakarıştı. Taehyung'un siyah büyük kanatları heyecanla bir kere yavaşça çırpındı. Taehyung heyecanlı hissetmişti ama kendiside bilmiyordu neden heyecanlı hissettiğini.Taehyung'dan
Kafamı biraz aşağı eğip sese odaklandım. Bir yakarıştı. Yardım istiyordu. Normalde umursamazdım. Ama içimde merak oluşmuştu. Bu merak onunda bana benzediğini aynı durumda olduğumuzu söylüyordu.
Bu sesin kimden geldiği merak etmiştim. Bu kadar yüksek bir ses.
Bu çaresizlik kimdeydi? Gözlerimi kapattım ve elimi havada gezindirip hissetmeye başladım. Elimin içi havada geziniyordu. Sesin nerden geldiği takip ettim. Elim bir noktada durdu. Gözlerimi açtım elimi sağa kaydırıp yakınlaştırdım. Bu sesin kime ait olduğunu ortaya çıkarttım. Bir kadındı. Görüp görebileceğim en güzel kadındı. O, kadın olan melek ve şeytanlardan daha güzeldi. Onun güzelliği ne buradakiler ile ne de aşağıdakiler ile karşılaştırılabilirdi. Kalbim teklemişti. Bu insandan neden bu kadar etkilenmiştimki. Kadının söylediklerini duyuyordum. Kulağımı ona vererek anlamaya çalıştım." Bu zamana kadar çalıştım. Ailemi, kardeşimi düşündüm. Ve şimdi bana olana bak. "
" Duygularımı yansıtmayım, kardeşim için güçlü olayım dedim. İçime attım, içime attım. İçime attığım duygularım birikti ve tümör oldu."
Elindeki sojudan yudum aldı genç kadın.
" Hayatımın merkezinde ben yoktum. Bu yaşıma kadar belli etmediğim kaygılarımla hayatımı yaşadım. Hiç keyif almadım. "Göz yaşları yanağından süzülüyordu.
" Hep istemiştim bu hayatımın son bulmasını. Ama belli bir yaşa kadar gelip, mutlu ve huzurlu yaşamak isterdim."İçimden şöyle geçirmiştim. Ben yok olmak istiyorum ama sonsuz hayatım var. O yaşamak istiyor ama az zamanı kalmıştı.
Bu zıtlık içinde niye onunla kendimi bir hissetmiştim?Elindeki sojuyu sonuna kadar içti ve balkondan dışarı fırlattı.
"Hiçbir şeyi umursamadan yaşamak isterdim. Diğer insanların uğraşmadan elde ettiğini, kırk takla atarak elde ettiğimde gördüm ki aynı dünyada yaşamıyoruz. Bende rahat bir hayat sürmek isterdim. Ailemin yanımda olmasını isterdim."Ayağa kalktı ve balkon tırabzanlarının önünde durdu. Kollarını iki yanına açtı.
" Ben de sağlıklı, uzun yıllar yaşamak isterdim."Ayağa kalktım ve onun gibi kollarımı iki yana açtım. Rüzgar estikçe saçlarım ve kıyafetlerim havalanıyordu.
Bir anda bağırmaya başlayınca ona eşlik ettim. Nefesi tükenene kadar bağırmıştı. Onunla birlikte ben de.
Gidip yeniden koltuğuna oturduğunda kendimi tekrar yere bıraktım.
"Seni kurtaracağım."
"Ne olursa olsun."O yıldızlı gecede ben sana tutulmuştum.
(Günümüz)
Taehyung & Jimin" İlk merak ile başladı. Sonra kendimi hep onu düşünürken buldum. Onun hayatı ile ilgilendim. İlk defa birine karşı duygular besledim. Ben onu seviyorum."
"Taehyung"
"Jimin ben de ilk emin olamadım. Geçer gider önemsiz dedim. 4 ay oldu Jimin. Aklımdan, kalbimden çıkmıyor."
" Taehyung insanların hayatına etki edemeyiz. Sen bir de onu kurtaracağım diyorsun."
Taehyung'un dudakları yana doğru kıvrıldı.Kendinden emin bir şekilde konuştu.
" Yapacağım Jimin. Sevdiğimi kurtaracağım."Jimin arkadaşının kendinden emin duruşuna şaşırmıştı. Onun aklına koyduğunu yapabileceğini biliyordu.
---------------------------------------
Selam 👋👋
Uzun zaman oldu Chance of life'ta.
Ama artık bölüm gelecek. Yaz tatili olduğu için sadece Platonic'e değil diğer kitaplara da bölüm gelecek.Bu bölümde olaylar ortaya çıktı biraz daha. Diğer bölümlerde olaylar gelişecek bu yüzden heyecanlıyım. Okuyan herkese teşekkür ederimm💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chance Of Life | Vsoo
FantasyÖleceğini bilen Jisoo kalan son ayları umursamazca yaşar. Ama kaderinin tüm iplerini elinde tutan melez bunu bozar. "Ölümden kurtulduğumdan değilde sana sahip olduğumdan teşekkür ederim Tanrı'ya."