Alisa Yıldırım'dan
AnneO lanet kadın
Baba
O lanet adam
Bizi niye sevmediniz
Sizin sevginize hiç bir zaman muhtaç olmadık
Keşke birbirinize verdiğiniz sevginin birazını bize verseydiniz
Sizin sevginiz olmadan da yaşarız
Birlikte maç izleyelim mi baba?
Maç izlerken sırf önüne geçtim diye beni dövdün Baba
Birlikte yemek yapalım mı anne?
Yaptığın yemekten yedim diye saçımı yoldun anne
Sizi seviyorum anne ve baba her şeye rağmen,size rağmen
Sizden nefret ediyorum anne ve baba bunu hak etmeme rağmen
Yıllar önce yazdığım günlükle bakışıyordum yedi yaşında ki Alisa'nın ve on altı yaşında ki Alisa'nın farkı buydu işte.
Ailesi
Yedi yaşında ki Alisa Yıldırım'ın ailesi: Onu sevmeyen babası ve annesi, iki yaşında ki ve daha doğmamış kardeşiyken on altı yaşında ki Alisa'nın ailesi sadece kardeşleriydi.
Kapı tıklatılınca günlüğü hızlıca örtünün altına koydum. Kapıdan bir kafa uzandı "Abla şanslısınız hadi gel yemek yaptım. Dünden beri bir şey yemedin"
Alp Yıldırım: Tek erkek kardeşimdi. Onu o kadar seviyordum ki... Her zaman beni düşünüyordu sokakta kaldığımız zamanlar tüm paramla onlara yemek aldığımda kendi bir yerde çalışır benim yanıma elinde yemekle gelirdi.
"Tamam Alp geliyorum sen çık Almira ve Açelya'yı çağır." Kapıyı kapatıp çıkmak yerine odaya girdi. Yatağımın örtüsünü kaldırdı. Günlüğü gördüğünde yüzünde bir gülümseme belirdi.
Çocukken kağıt toplayıp yazardım. O zamanlar kendim için yaptığım tek iyi şey buydu. Korumalık işine başladıktan sonra bu kağıtları bir defter haline getirmiştim.
Alp bana döndü "O defter. Sürekli yazıyordun çok merak etmeme rağmen sormuyordum. Şimdi bakabilir miyim?" Diye sorduğunda başımı hızla ikiye salladım. Bu günlüktekiler onu üzerdi. Üzülmesini istemiyordum
"Daha sonra bakarsın şimdi yemek yiyelim" dediğimde başıyla onayladı. İçeri geçtiğimizde Açelya ve Almira çoktan masaya oturmuştu. Eve dün gece geç saatlerde gelmiştim. Bu yüzden onlarla karşılaşmamıştık. Üç gündür uyumadığım için bu gün öğlene kadar uyumuştun. Açelya bana neşeyle ve özlemle bakarken Almira beni boydan süzüyordu. Bunun yeni oluşan ve pansuman gerektiren yaralarım var mı diye yaptığını biliyordum. Büyüyünce doktor olmak istediğini bahane ederek yaralarıma pansuman yapardı. Ama onun en büyük hayali şarkıcı olmaktı. Gözlerinden anlardım ben kardeşimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim İçin
AksiAile sevgisinin eksikliğini kardeşlerine hissettirmemek için elinden geleni yapan Alisa Yıldırım'ın hikayesi bu. Yıllarca ailesi tarafından sevilmeyen Alisa. Ona yapılanların kardeşlerine yapılmasına asla izin vermeyen bir ablanın hikayesi bu On b...