Jungkook pov
A randi remek hangulatban telt, az elejétől fogva. Egyszerűen nem találtam szavakat, és ha megkérdezték volna tőlem, hogy mégis mi tetszett a legjobban az egészben, azt válaszoltam volna, hogy Jimin. Az sem érdekelt, hogy bárki megláthat minket, hogy a bátyám bárhol felbukkanhat, vagy Haebom betoppanhat ebbe a kisebb pub-ba a haverjaival. Jól éreztem magam Jiminnel és ennél több nekem nem kellett.
- Ezt mindenképp meg kell ismételni. És legközelebb én fizetek, sokat költöttél rám.-néztem rá rosszallón, ám a mimikám hamar megváltozott, amikor derekamnál fogva húzott közelebb magához.
- Rád bármennyit költenék, ha a végén ugyanilyen boldog lennél. Eszméletlen gyönyörű voltál ma...-simított arcom jobb oldalára, majd lassan hajolt ajkaimra, s olyan érzéki csókban részesített, amibe rendesen beleszédültem.
Percekig egymás karjaiban voltunk, s egymás ajkait becézgettük, míg nem Jimin belemosolygott a csókba, s lassacskán elkezdett távolodni, ám mielőtt ténylegesen ezt megtehette volna, ismét szenvedélyesen megcsókolt, s végül egy puszival vált el tőlem. Rettenetesen feltüzelt ez az egész. Annyira intenzív volt, hogy képtelen voltam magamhoz térni.
- Sikerült lakást találnom. Az éjjel írtam a tulajnak, aki reggel írta, hogy szívesen kiadná nekem, később pedig, ha gondolom eladásra is felkínálná nekem. Viszont...van egy öröklésem, a mamám részéről...nem kevés pénzről van szó...egyből lecsaptam az eladási ajánlatra, holnap pedig kiveszem a pénzt és megveszem a lakást...ott már békésebben lehetünk kettesben.
- Uram Isten! Ez fantasztikus, mindenképp segítek a költözésben és biztosan Yijoon is fog! Miket kell venni? Matrac, szekrények, asztalok? Istenem, de boldog vagyok!-öleltem magamhoz Jimint, aki nevetve forgatott meg a levegőben. - Ünnepeljük meg, Jimin.
Betértünk egy klubba, egy melegbárba. Kellemes volt a hangulat, mindenki beszélgetett a másikkal, valakik éppen egymással voltak elfoglalva, de nem volt túlzottan csapongó a hangulat. Visszafogottan ittak az emberek, s beszélgetni is barátiasan beszélgettek, a személyzet hangulata pedig igen csak családias volt.
- Sziasztok! Haneul vagyok, az egyetlen női személyzeti tag. Mutathatok nektek egy asztalt, ahonnét szép kilátás van?-mosolygott kedvesen ezek szerint Haneul, s óvatosan hátra tűrte a haját, vigyázva a tálcán lévő feles poharakra, ám azok olyan biztosan álltak azon a tálcán, mint egy épület betonalapja.
- Persze.-bólintott Jimin, majd derekamra fogva indult el ő is a szőkehajú után. Egyenesen az ablak mellett talált nekünk helyet. Mindegyik asztal között volt egy elválasztó és függöny is volt a boxokon, hogy ne zavarja senki a vendégeket, ugyanakkor a merészebbek akik ismerkedni kívántak, a középre elhelyezett nyilvános asztaloknál fogyasztottak.
- Ez lenne az, remélem kényelmesen érzitek majd magatokat, ez pedig itt a wellcome drink, fogyasszátok egészséggel. Ezzel a gombbal tudtok majd személyzetet idehívni, ha szükségetek van valamire, most pedig én veszem fel az első rendeléseteket. Bármit kérhettek bármekkora mennyiségben. A boxon kívülre egy digitális táblára kiírjik majd a neveteket, hogy ha kimennétek, visszataláljatok.-mosolygott bőszen a lány, s kedvesen pillantgatott ránk. Jimin rendelt, egy üveg bort és vodka narancsokat is. Istenem, ha nem okádok ma be, akkor soha.
Pillanatokon belül kerültünk spicces állapotba a megivott italok miatt. Nem mondhatom, hogy nem adtunk bele anyait-apait az ünneplésbe, de az italozásból mára elég volt. Még bőven világos volt kint annak ellenére is, hogy lassan este nyolc óra lesz. Ilyen a nyár, habár még az elején voltunk, de rettenet meleg volt odakint, jól estek ezek a hideg italok.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝑰 𝑻𝑹𝑼𝑺𝑻 𝒀𝑶𝑼 𝑯𝑶𝑵𝑬𝒀 |jikook|
FanfictionMelyben a majdnem huszonhat esztendős Park Jimin romantikus kapcsolatba keveredik haverja öccsével, aki mindössze csak huszonegy éves. A két fiú között nincs sok korkülönbség, ám a fiatalabb bátyja, Yijoon ellenezné az egészet, ha mindez kiderülne...