Első rész

285 17 4
                                    

Jungkook pov

A harmadik találkozóm Jiminnel, teljesen váratlanul ért, hogy az újonnan megismert srác ismét itt van a házunkban. A bátyám, Yijoon régóta ismeri őt, de csak most jutottak el addig, hogy itt is töltsenek időt egymással, ne csak az egyetemen és holmi bárokban.

- Szia öcskös, mikor értél haza?-nézett fáradt arcomra, majd mindkettejükkel lepacsiztam.

- Úgy két órája, egészen eddig aludtam. Jó hülye voltam, hogy pszichológiát választottam.-ingattam meg a fejemet.-Igazából szólni akartam már, hogy ott fogom hagyni az egyetemet. Dolgozni akarok, van egy szakmám Hyung, amiben szívesebben dolgoznék, minthogy öt évet tanuljak az egyetemen egy olyan szakot, amit utálok. Tudom, hogy te is ellenzed és anyáék is, de muszáj ezt befejeznem.

- Nos...én...mit is mondjak. Ez váratlanul ért. Tudtam, hogy nem szeretsz egyetemre járni, de tudod, hogy milyenek anyáék.-húzta el a száját, majd végre rám nézett füzetéből.

- Yijoon...ha ő nem akarja, ne akaratoskodjatok. A haverom vagy, de most nem tudok ezzel egyetérteni. Ugyanezen mentél keresztül te is. Légy támogató és beszéljetek a szüleitekkel. Csak van valami aranyközépút.-mondta Jimin végig bátyám szemébe nézve, aki lehajtotta a fejét, majd rábólintott az egészre.

- Ha hazaérnek, beszélünk velük közösen, rendben? Ezen kívül jó napod volt, ugye? Haebommal jól megvagytok?-utalt barátomra, neve hallatára pedig megforgattam a szememet, s a kérdést kikerülve inkább az elsőre válaszoltam.

- Jó napom volt, igen.-válaszoltam, majd elmentem a konyhába három doboz sörért és három üveg sojuért, valamint poharakért is.- Inkább igyunk valamit, úgyis hétvége van.

- Én autóval vagyok.-emelte fel kezeit Jimin, ám szúrós tekintetemet látva inkább maga mellé engedte végtagjait beletörődve "sanyarú„ sorsába.

- Srácok, el kell mennem a barátnőmhöz pár órára. Meglesztek ugye? Anyáék holnap jönnek haza, huszonnégyeznek.-nézett kótyagosan Yijoon, én pedig bágyadtan bólogattam.

- Ha most bármit is csinálok szerintem összehányom magam. Menj csak nyugodtan, üdvözlöm Sunheet.-intettem bátyámnak, miután nagynehezen kimondtam amit akartam.

Yijoon rövidesen távozott, magunkra hagyva minket Jiminnel. Fogalmunk sem volt, hogy mihez kezdjünk, eredetileg tanulni jött át, de jól leitattam mindenkit, magamat a legjobban.

- Ki az a Haebom? Nem mesélt a tesód ilyen nevű srácról.-beszélt ő is nehezen, a lehető legkényesebb témáról, de azért értékeltem, hogy kezdeményezni akart.

- A pasim, vagy mi. Folyton megcsal az a rohadék...csak azért jöttem össze vele, mert annyira próbálkozott. De édes Istenem...annyira ostoba.-fújtattam idegesen, ahogyan a srácra gondoltam, s abban a pillanatban csörögni is kezdett a telefonom.

— Bom? Mondjad csak.-szólaltam meg negédes hangon.

— Nincs kedved eljönni inni? A haverokkal vagyok, tudod, Woosungékkal.-valóban ihattak, ugyanis a háttérben szólt a zene, s a haverjai kurjongatását teljesen ki tudtam venni.

— Nem megy, a tesómmal vagyok, már én is ittam, eléggé be vagyok rúgva. Máskor bepótoljuk, oké? Ne haragudj.

— Biztos megint valami faszival vagy. Mit is gondoltam, mikor összejöttem veled? Hogy egy szép arcú, jó testű srácnak elég egy farok?-nevetett fel gúnyosan, és ahogy csak hordott le mindennek, egyre jobban kezdtem megsemmisülni, s szemeim is felteltek könnyel. Csak tedd már le a telefont, Jungkook, ne legyél hülye.

— Jajj már, nehogy a krumpli ültesse el a nagymamát. Pont te vagy az, aki megcsal engem fűvel-fával. Neked még a guruló krumpli is jó lenne, csak ne legyen forró. Engem ne merj kurvának nevezni, te rohadék.-emeltem fel én is a hangomat. Nem fogom én hagyni, hogy megalázzon.-Most pedig leteszem. Ne hívj ma már többet.

Egy jó ideig csend állt be közénk Jiminnel. Én nem akartam beszélni, ő pedig gondolom nem akarta feszegetni a húrt a kérdezősködéssel. Jobban szemügyre vettem bátyám haverját. Bárcsak vele jöttem volna össze és nem Haebommal.

- Ne bámulj így...ha mondani akarsz valamit, tedd meg.-motyogta lehunyt szemekkel. Kezei lazán pihentek combjain, lábai terpeszben voltak, hogy kényelmesebben ülhessen, feje pedig hátra volt hajtva. Ádámcsutkája fel-le mozgott, ahogyan nyelt, mellkasa pedig egyenletesen emelkedett. Állkapcsa éles volt, teljesen az esetem a srác.

- Rohadtul dögös vagy.-sóhajtottam lemondóan, mire szemei kipattantak, s egyből rám emelte tekintetét.

- Hogy mondod?-kérdezett vissza meglepve, nagyokat pislogva rám, résnyire nyitott ajkakkal.

- Azt mondtam, hogy dögös vagy. Jól nézel ki, ennyi.-rántottam vállat egyszerűen, mintha semmiség lenne az, hogy a bátyám haverját lestíröltem és még szóvá is tettem, hogy milyen jól néz ki.

A következő amire feleszméltem az az volt, hogy Jimin ölében ültem, miközben lassan csókolta ajkaimat, s gyengéden simogatott.

- Fhu, baszki...-káromkodott, majd egyszerűen tartva ölében igyekezett be a szobámba, ahol óvatosan fektetett el az ágyon. - Te mocskos kölyök, hogy tudtál elcsábítani?

- Adottság, azt hiszem.-mosolyogtam rá, majd újabb csókba hívtam. Pár perccel ezelőtt még azon voltam kiakadva, hogy Haebom lekurvázott, most pedig egy másik férfi karjaiban vagyok, s hagyom, hogy azt csináljon amit akar. Méghozzá egy olyan pasi karjaiban, akit alig ismerek három napja és a bátyám legjobb haverja.

Már az első találkozásnál az jutott eszembe, hogy mennyire jól néz ki, s bunkóság, de Haebom eszembe se jutott amikor ő itt volt nálunk.

Kéjesen nyögdécseltem Jimin alatt, ahogyan elmerült bennem, az valami fenomenális volt. Még Haebommal sem volt ilyen jó aktusom, mint Jiminnel. Haebom mindig erőszakos volt, csak a saját vágyait vette figyelembe, s én napokig rosszul voltam az eset után, otthon pedig mindig azt mondtam, hogy focizás közben meghúztam az izmaimat, ami persze nagyon átlátszó kifogás volt. A bátyám minden mozzanatomat figyelte, s amikor nem akartam leülni a székre, akkor szegezte felém a kérdést: "Te Jungkook, neked van valakid?„
Akkor teljesen megsemmisültem, mégis hogyan tudná az ember elmondani fiú létére a bátyjának, hogy seggbe rakták? Anyáéknak se mertem elmondani, csupán csak annyit, hogy pettingeztünk, mást az égegyadta világon nem mondanék, pedig biztosan tudják, hogy nem csak tapogatás megy, de nincs az az Isten, hogy én kijelentsem, hogy megfarkalt valaki.
Ígyis az egész egyetem tudja, hogy én vagyok az a srác aki nyíltan meleg és mindenki tudja, hogy engem vágnak gerincre. Nem egyszer kaptam emiatt öklösöket.

Pihegve feküdtem Jimin mellkasán. Most ez volt a lehető legkényelmesebb hely számomra. Ki akartam használni azt, hogy szó nélkül engedi, hogy a szex utáni vágyaimat is teljesítsem, ami a törődésről szólt. Mindig is szerettem volna, ha Haebom törődik velem miután összebújtunk, de mellette mindig egy örömforrásnak éreztem csak magam.

- Ennyire szereted a törődést?-kuncogott hajamat igazgatva, s egyik kezével át is karolt, amire én jobban bújtam hozzá.

- Szükségem van rá...ahh de kibaszott részeg vagyok. Baszd meg, mi van ha Yijoon haza jön?-ugrottam fel az ágyban, ám ez rohadtul rossz döntés volt, hiszen úgy belenyilalt a seggebe a fájdalom, hogy nyüszítve engedtem vissza magam a párnák közé.

- Nyugi, nem hinném, hogy haza jön. Már rég elérte a pia hatása és ha egyszer a barátnőjéhez megy, nem fog visszajönni, csak másnap. Pihenj nyugodtan.-karolt át ismét, s egyenletesen szuszogtunk, mindketten békésen feküdve egymás karjaiban, feldolgozva az imént történteket.

𝑰 𝑻𝑹𝑼𝑺𝑻 𝒀𝑶𝑼 𝑯𝑶𝑵𝑬𝒀 |jikook|Onde histórias criam vida. Descubra agora