Akşam olmuştu.Üstüme siyah bir elbise giymiştim. Saçımı açık bırakıp makyajımı ise bir ruj ve allık ile yapmıştım.Pamir merdivenin orada bekliyordu.
Merdivenden aşağı inerken baştan aşağı beni süzmüştü Pamir gözleriyle.Pamir:Vay vay vay cennette mi düştüm ben?
Arel: Neden senin İltifatlarını çok seviyorum ben?
Pamir:Onu sana sormalıyız güzellik. Çünkü çok güzelsiniz . Hazırsak bizimkileri alıp partiye gidelim.
Arel: Hazırım hadi çıkalım.
Bizimkileri alıp parti alanına gitmiştik. Ben arabadan aşağı indiğimde Pamir benim kolumdan çekerek bir duvara yaslamıştı.Hiç birşey demeden dudakları dudaklarımı bulmuştu. Karşılık vermiştim.4 dakika sonra Bora ve Eylül gelir bizi öpüşürken görürler ve Bora:
Bora:O-oha burda yapmayın bari oğlum cidden manyaksınız.
Pamir Boraya dönerek
Pamir: Hırsımı almamışım demek ki oğlum sanane . Ayrıca kıskanma.
Bora: Kıskanmak mı beni kendin ile karıştırma istersen .
Eylül: Hadi arkadaşlar kavga etmeyi bırakın ve partiye odaklanın.
Arel:Ben öyle bir içiçem ki kendi adımı unutacağım.
Pamir: Görücez Arel Hanım
İçeri girmiştik ben ve Pamir barın orda içki içiyorduk Eylül ve Bora ise dans ediyorlardı. Ben bir içkiyi içip diğerini içiyordum,Pamir sadece bana bakıyordu
Pamir: Dur kızım manyak mısın üst üste içme şunları seni bir çarpar daha kendine gelemezsin.
Arel:Tamam çok içtim hadi eve gidelim kocacığım beni taşı ama ben yürüyemiyorum.(Sarhoş şekile der)
Pamir:Tamam gel kucağıma Boralara haber verelim gidelim.
Pamir beni kucağına alıp Bora'nın yanına gittik.
Pamir: Bora biz gidiyoruz eve Arel sarhoş oldu bizimle gelicek misiniz?
Bora: Yok siz gidin.
Pamir:Tamam çok içmeyin
Bora:Tamam hadi sonra görüşürüz.
Pamir beni arabaya bindirip eve götürmüştü yatak odasına gittik ve benim elimi kaldıracak hiç halim yoktu o yüzden üstünü Pamir değiştirdi ben ağzımı bile açmadım ve uyuyakaldım. Pamir de benim yanımda yatarak beraber uyumuştuk.
O sırada Bora ve Eylül de partiden çıkarlar ve Eylül'ün kalacak yeri olmadığı için Bora'da kalır. Eylül de uyuyakaldı Bora Eylül'ün gözlerine burnuna ve dudaklarına bakar ve alnından öper ve yanında yatar.
*BÖLÜM SONU*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kağıt Üstü Evlilik
RomanceBir mafya adamının (Pamir) ve onunla kağıt üstü evli olan karısı Arel'in Hikayesi... Arel Brown (Stone) ∞ Pamir Brown