Pamirin yanına geldim ve herkes atağa kalkmıştı ben Pamire dönerek "bu ses ne" dedim Pamir bana baktı eliyle sus yaptı "Bora benimle gel kontrol edelim" dedi ve gittiler Eylül ve ben korkmaya başlamıştık. İçeriye Ege gelmişti "Bak bak bak kimler burda hadi bakalım senle bir tür atalım" dedi bana bakarak.Ben Pamir diye sesleniyordum ama kimseden ses yoktu Ege bileğimden tutup arabaya bindirdi. Arabaya binerken Pamirin ve Boranın yerde kanlar içinde yattığını gördüm. Eylül evdeydi polisi aramıştı polisler bizim peşimizdeydi.Ege yine beni aynı depoya götürdü ve "Burayı hatırladın mı güzelim" dedi birşey demeden yüzüne baktım masanın üstünde duran bıçağı elime alıp Egeye doğru tuttum. " Ay sen beni mi bıçaklıyacaksın" dedi ve silahla ayağıma vurdu o anda polisler geldi Egeyi tutukladılar ve benide hastaneye götürüler durumum gayet iyiydi bende kendimi iyi hissediyordum ama aklım o pislik Pamirdeydi bir söz vermişti tutamıyacağı bir söz vermişti hatta bir karar almıştım artık onla boşanmak istiyorumdum. O sırada Pamir, Bora ve Eylül geldi . Pamir "iyi misin" dedi "SENDEN BOŞANMAK İSTİYORUM PAMİR BROWN" dedim Pamir bana kızgın bir şekilde baktı ve "Ne diyorsun" dedi bende " ne dediğim açık ve net kararım değişmeyecek" dedim.
Pamir bana sakin bir ses tonuyla"Neden?" Dedi bende "Bana tutamıyacağın bir söz verme dedim ama sen verdin 2 defa sonra daha doğmamış bir bebeğimizi öldürdün başka ne kaldı Pamir?"
Bora ve Eylül sadece bizi izliyordular Bora Pamirin yanındaydı her an birşey yapar diye. Eylül ise benim yanımdaydı.
Pamir " Senle boşanmıyacağım Arel Brown." Dedi ve " Çok beklersin ama kararım net" dedikten sonra Pamir bahçeye indi.
Pamirin anlatımıyla
Bahçeye indiğimde gözlerimi tutamadım ve tek birşey düşünüyorumdum ben nerede hata yapıyorum? Areli ilk gördüğümden beri aşıktım.
Boraya baktım Bora zaten bana bakıyordu Boraya "neden ben" dedim Bora hiçbir şey demedi ve Arel Eylül ve yanında bir adam vardı.Adam boşanma avukatıymış Arel bana bir kağıt uzattı ve boşanma kağıdıydı. İlk kağıda baktım sonrada Arele baktım "Arel biraz konuşabilir mi-" "HAYIR PAMİR BU HİKAYE BURADA BİTTİ" Daha sözümü bittirmeden bu cümleyi kurdu ve ben kağıdı imzalamak zorundaydım.2 Sene sonra..
Çok fazla içmiştim yanımda Bora vardı. Eylül Arelin yanındaydı Are- Arel
Arel karşımda duruyordu yanında Eylül de vardı bana bakıyordu Boraya döndü ve "Bora sevgilini getirdim" Bora bana baktı ve gülümsedi "Bora sen yapmazsın ama Eylülü asla yanlız bırakma yanından beş dakika bile ayırma sende Eylüle Pamirin yaptığı gibi yapma " dedi başımı kaldırmadan sırıttım Bora Arele baktı"Arel seni anlıyorum asla Eylülü bırakmayacağım ama bir şartım var bugün burda uyu iyiliğin için " Ben Boraya baktım ne yapıyorsun bakışı attım.Arel hayır diyip çıktı evden
10 Yıl sonra
Arelin anlatımıyla
12 sene geçti evlenmiştim hatta 1 çocuğum oldu erkek oldu ve adını Pamir koymuştum.Çünkü Pamir bende büyük bir hasar bırakmıştı Pamirden sonra hayatım daha iyi olmuştu hiç bir sorun yoktu kocam James ile çok mutluyduk.
Pamirin anlatımıyla
12 sene geçti hâlâ aklımdaydın Arel . Nasıl olurda başka birisi ile evlendin hatta çocuk yaptın bunlara rağmen seni hâlâ seviyorum. Ama elimden birşey gelmiyor sana ve kocanı tebrik ederim.
EYLÜL VE BORA EVLENDİLER MUTLU BİR HAYAT SÜRDÜRÜYORLAR.
AREL JAMES İLE EVLENDİ VE BİR EEKEK ÇOCUKLARI OLDU ADI PAMİRDİ.HAYATLARI DAHA İYİ GEÇİYORDU.
PAMİR İSE HER GÜN EVDE OTURUP DÜŞÜNÜYORDU FİLM İZLİYOR ŞARKI DİNLİYORDU. ARTIK MAFYA DEĞİLDİ. HER NE OLURSA OLSUN AREL HÂLÂ AKLINDAYDI
SONUNU ÇOK KÖTÜ BİR ŞEKİLDE BİTTİRDİM ÖZÜR DİLERİM AMA ÇOK YORULDUM VE YAZMAYI BIRAKTIM GÖRÜŞÜRÜZZZ
*FİNAL*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kağıt Üstü Evlilik
Roman d'amourBir mafya adamının (Pamir) ve onunla kağıt üstü evli olan karısı Arel'in Hikayesi... Arel Brown (Stone) ∞ Pamir Brown