on: polisler ve okul

441 86 51
                                    










selamlarrrrr

come back yaptım

nasıl harikayım dimi
muhteşem hissediyorum tüm yüklerimden kurtuldum geldim taekook'umu yazmaya










*
*
*






Jungkook zil çalar çalmaz hızla eşyalarını toplayıp arkadaşlarına bir şey demeden okul çıkışına koşmuştu. Taehyung'un başına bir şey gelip gelmediğini bilmek istiyordu.

Onun gibi kötü işlerle uğraşan bir insanın polisle de uğraşacak olması gayet normaldi. Ancak Jungkook bu kötü adamın yakalanmasını istemeyen kuvvetli hislere sahipti.

Nasıl yapacağını bilmiyordu fakat ona yardım etmek istiyordu.

Çıkış kapısına geldiğinde Taehyung'u arabanın içinden bir çanta çıkartıp etrafı kolaçan ederken görmüştü. Biraz panik bir görüntüsü vardı. "Taehyung." Jungkook adama seslenip hızlı adımlarla yanına geldiğinde Taehyung onu fark edip hemen arkasında sokağa giriş yapan polis arabasını görmüş, Jungkook'un eline çantayı tutuşturmuştu. "Bunları güvenlik kabinine bırak, sana borçlanırım."

"Bunun içinde düşündüğüm şey mi var Taehyung?" Jungkook korkmuş bir yüz ifadesiyle sorduğunda Taehyung, "Sen zeki bir çocuksun." demişti. "Buraya da boşa gelmiş olamazsın. Lütfen." Jungkook arkadan gelen polis arabasına bakmış, Taehyung'a onaylar anlamda kafa salladıktan sonra dediği gibi güvenlik kabinine girmişti. Masanın altına atıp ayağıyla dibe soktuğu çantadan sonra kapıdaki güvenlikle bir bakış paylaşmış, oradan ayrılmıştı.

Polisler arabayı kenara çekerken öğrenciler okuldan çıkmaya başlamıştı. Taehyung polisleri görmemiş gibi davranırken polis memurları ona seslenmiş ve kendilerini fark ettirmişlerdi. Taehyung profesyonel bir oyunculukla rollenmeye başlamıştı bile.

Okuldan çıkan bazı öğrenciler polis memurları Taehyung'la konuştuğu için olayı merak edip duraksamış, bazıları da umursamadan ilerlemeyi sürdürmüştü. Jungkook konuşmaları duymak için Taehyung ve polis memurlarının yakınına fazlaca gittiğinin henüz farkına varamamıştı.

"Kimliğini görebilir miyiz?"

Taehyung memurlara sevecen bir tavır takınmış, rahat hareketlerini sürdürerek kimliğini çıkartıp adamlara göstermişti. Adamlar bir süre ellerindeki cihazla kimliği sorgulatmışlar, sıkıntılı bir duruma rastlamadıklarında Taehyung'a kimliği geri uzatmışlardı. "Taehyung." demişti memurlardan biri. "Buralarda bazı yasaklı maddelerin satış yapıldığına dair ihbar aldık."

"Ne?" Taehyung gerçek bir şok tepkisi vermişti. "Burada madde satışı mı yapılıyormuş? Öğrencilere?"

"Öyle bir duyum aldık yalnızca. Etrafta şüpheli birini gördün mü?"

Taehyung etrafına kısa bir süre bakınmıştı. "Hayır memur bey, ben de buraya yeni geldim sayılır." diye usta bir yalancılıkla açıklamıştı. "Kardeşimi yazdırmak için bir okul bakıyordum. Burayı önermişlerdi fakat sanırım burası da pek tekin bir yer değil."

Memurlar Taehyung'u dinlerken aralarından biri kendilerinden birkaç adım uzaktaki Jungkook'un onları dinlediğini fark etmiş, yere odaklanmış olan çocuğa seslenip kendilerini fark etmesini sağlamıştı. "Ufaklık, selam."

reckless / taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin