YENİ GRUP: PINKPUNK
YG ENTERTAINMENT şirketi yeni bir grup açmaya karar verdi. Bu grup 9 kişilik bir grup. Grubun ismi ise PINKPUNK. Grup üyeleri için her yere afişler asıldı.
Bunu gören Rose, Jennie, Jisoo, Lisa, Miyeon, Eunbi, Hanna, Jinny ve Euna hemen afişin üstündeki telefon numarasını arar. Kayıt işlemlerini yaptırır. Telefonda, arayan herkese bir yarışma yapılacağı ve yarışmanın vokal, dans ve rap olmak üzere 3 bölümden oluşacağı söylendi.
Daha sonra adaylar yarışmanın yapılacağı yere gitti. Yarışma yapıldıktan 1 hafta sonra seçilen 9 kişi YG tarafından açıklandı.
YG: Yeni K-pop grubu PINKPUNK'a katılabilecek yeni idollerimizin isimlerini açıklıyorum; Rose, Jennie, Jisoo, Lisa, Miyeon, Eunbi, Hanna, Jinny, Euna.
Bunu duyan yeni idollerimiz sevinçten havalara uçacak gibiydiler. Çok heyecanlı ve çok mutluydular. Stajlarına başlamak için can atıyorlardı. 1 kaç hafta sonra YG Entertainment yeni idollerimizin stajlarını vermeye başladı. Stajlarını bitirmeleri 6 yıl sürdü. Stajlarını yaptıkları bu 6 yılda Jisoo, Jennie, Rose ve Lisa aynı staj alanında staj gördü. Aynı şekilde Miyeon, Eunbi, Hanna, Jinny ve Euna da aynı staj alanında staj gördü. Yani bu 6 yılda Jennie, Jisoo, Lisa ve Rose çok iyi arkadaş, hatta best friend, hatta en iyi 4'lü oldular. Biraz fazla abarttım galiba... Aynı şekilde Miyeon, Eunbi, Hanna, Jinny ve Euna da çok iyi arkadaş oldular. Ama ne 4'lü grup (Lisa, Rose, Jisoo, Jennie) ne de 5'li grup (Miyeon, Euna, Jinny, Hanna, Eunbi) birbirlerinden haberleri yoktu. Sadece isimlerini duymuşlardı. Ama yakında tanışacaklardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPİNK HAYATI
FanfictionYG ENTERTAİNMENT'da tanışmış 9 kişilik bir grup. Adı PINKPUNK. Bir süre birliktelerdi. Ama sonra dağıldılar. En sonunda grup 4 kişi olan mükemmel bir k-pop grubu olarak çıkış yaptı. Peki olaylar nasıl gerçekleşti?