3- MİYEON KİLİTLİ KALDI (Bonus Bölüm)

16 0 0
                                    

MİYEON KİLİTLİ KALDI

Herkesten önce Miyeon uyanmıştı. Miyeon ellerini yüzünü yıkamaya lavaboya gitti. İçeride bir kaç kişi vardı. İçerideki kızlar Miyeon'u yeni olduğunu anlamıştı. Birbirlerine baktılar ve güldüler. Miyeon biraz korkmuştu. Ama belli etmemeye çalıştı. Miyeon aynadan kendine baktı. Saçlarını düzeltiyordu. İçerideki kızlar Miyeon'u arkasından geçti. Daha sonra dışarı çıktılar. Çıkarken kapıyı Miyeon'u üzerine kapattılar. Miyeon kapının sert kapandığını farkedince biraz tırstı. Bu yüzden hızlıca ellerini yüzünü yıkadı. Çıkmak için kapının kolunu tutup aşağıya doğru itti. Ama kapı açılmadı. Miyeon telaşlı bir şekilde tekrar tekrar aç mayı denedi. Ama kapı açılmadı. Miyeon'un kalbi sıkışmaya başlamıştı. Zar zor nefes alıyordu. Panik atak geçiriyordu. Gözleri karamaya başladı. Korkuyordu. Bir süre yardım edin diye bağırdı. En sonunda sesi kesilmişti. Neredeyse bayılacak gibiydi. Dışarıdaki kızlar ise kapıyı kapadığı gibi oradan kaçmıştı. Miyeon'u sesini kimse duymuyordu. Çünkü kapıda ve duvarlarda ses yalıtımı vardı. Yani Miyeon'un o kısa sürelik bağırmasıda boşunaydı. O zamanda hiçkimse onu duymamıştı.

Miyeon dışındaki PINKPUNK üyeleri nihayet uyanabilmişti. Kızlar Miyeon'un içerde olmadığını kısa süre de anlamıştı. Önce lavaboda olduğunu düşünüp tüm katlardaki lavabolara baktılar. En son Miyeon'un olduğu lavaboya geldiler. Euna kapıyı açmaya çalıştı. Ama başaramadı. Hep birlikte denediler ama yine başaramamışlardı. Jinny, lavabonun tan önünde Miyeon'un kırmızı bilekliğini gördü. Kızlara bilekliği gösterdi. Kızlar arkadaşı için endişeleniyordu. Hanna YG'ye gitmeleri gerektiğini söyledi. Kızlar hiç düşünmeden onayladılar. YG'ye olanları anlattılar:

Eunbi: Biz uyandığımızda Miyeon yanımızda değildi. Bizde lavaboya gittiğini düşündük her yere baktık. En son gittiğimiz lavabonun tam önünde Miyeon'un kırmızı bilekliğini gördü. Kapıyı açmayı denedik. Ama açılmadı.

YG: Bu şirkette ki bir lavabonun kapısı arızalanmıştı. Daha yeni olduğu için uyarı tabelası asmamıştık. Arkadaşınız eğer o lavabodaysa. Çilingir çağırmalıyız. Ben hemen arıyorum.

YG çilingir çağırır. 5 dakika sonra çilingir gelir. Kızlar Miyeon'u bilekliğini buldukları kapıyı gösterir. Çilingir kapıyı açar ve gider. Kızlar Miyeon'un yanına gelir. Miyeon'u tutup dışarı getirirler. Miyeon biraz hava alır. Kızlar Miyeon'u sakinleştirir. Miyeon sakinleştikten sonra kızlara olanları anlatır.

Miyeon: Ben uyandığımda elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Lavaboda 3 kız vardı. Ben geldiğimde sanki benim gelmemi bekliyorlarmış gibi bi anda birbirlerine bakıp gülmeye başladılar. Ben aynanın karşısına geçtim. Saçımı düzeltiyordum. Aynadan kendime bakarken farkettim. O 3 kız bir anda hızlı bir şekilde gülerek dışarı çıktılar. Kapıyı çok sert bir şekilde kapattılar. Ben bir işler çevirdiklerini düşünmeye başladım. Bu yüzden çok hızlı bir şekilde elimi yüzümü yıkadım. Daha donra kapıya yöneldim. Kapıyı açmaya çalıştım. Ama açılmadı. Korkmaya başladım. Sonra nefes alamadım, kalbim sıkıştı, etraf bir anda karardı ve dönmeye başladı. Sonra gözümü kapattım uzun bir süre. Seslendim ama duyan olmadı. En sonunda sesim gitti zaten. Tekrar gözümü açmaya çalıştığımda siz geldiniz.

Jennie: Panik atak geçirmişsin. Arada bana da oluyor. Merak etme ve sakın ol.

Jinny: Bu senin bilekliğin. Hatırladın mı? Sana ben vermiştim bunu ilk tanıştığımız yılda. Sonra hiç çıkarmamıştın. Düşürmüşsün. Ben buldum. O zaman net olarak orada olduğunu anladık.

Miyeon küçük ve duygusal bir bakış attı Jinny'e. Daha sönra hafifçe güldüler birbirlerine duygusalca bakarak. Kızlarda Miyeon'un gülmesine sevindi. Bu yüzden onlar da gülümsedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BLACKPİNK HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin