2- YG TURU

18 1 2
                                    

YG TURU

PINKPUNK grubunun sonunda tanışacağı gün gelmişti. Herkes stajını almıştı. Artık bir idol olmaya hazırdılar ve bi o kadar da heyecanlıydılar.

Birbirlerinini ilk kez YG Entertainment'da gören 2 ayrı staj alanından gelen gruplar aynı K-pop grubundalar. Öncelikle YG Entertainment şirketinin önünde birbirleriyle tanıştılar. Daha sonrasında sohbet ettiler.

Eunbi: Tahmin edeyim. Siz de bizim gibi aynı staj alanında staj gördünüz.  Bu yüzden de hep 4'ünüz dolaşıyorsunuz. Biz de 5'li dolaşıyoruz.

Rose: Doğru bildin.

Jennie: Demek sizde aynı staj alanında staj gördünüz.

Lisa: Ne güzel. Daha şimdiden ortak noktamız oldu.

Hanna: Dışardan görende bizi ayrı gruplar sanar ama.

Jinny: Hanna haklı.

Jisoo: O zaman biraz daha samimi duralım ki dışarıdan görenler bizim aynı K-pop grubunda olduğumuzu anlasın.

Euna: Evet, Jisoo'nun dediğini yapabiliriz bence.

Miyeon: Güzel fikir.

Birlikte bir süre yürürler. Bu sırada birbirlerini daha iyi tanıyor sohbet ediyorlardı. Biraz yürüdükten sonra YG'yi gezmeye karar verirler. YG'yi gezmeleri için kapıda bir rehber vardı.

Rehber: Siz yeni K-pop grubu olmalısınız. PINKPUNK grubu. Hoşgeldiniz. Şimdi sizlere YG'yi gedireceğim. 

Kızlar "Hoşbulduk" der ve rehberin ismini sorar. Rehber adının Emilia olduğunu söyler. Ve YG'ye girerler.

Emilia, PINKPUNK grubunu acıktığını tahmin edip yeni idollerimizi önce YG Entertainment'ın ilk katındaki yemekhaneye getirir.

Emilia: İşte burası ilk katımızdaki yemekhane. Burda binlerce yemek yapılıyor. Aynı Zamanda yemeklerinizi isterseniz kendiniz alabilirsiniz. Ya da spariş edebilirsiniz. Orası size kalmış.

Emilia konuşmasını bitirdikten sonra  herkes içeri girer. Rose tam girecekken kapıda bir Uyarı tabelası görür. Kızları çağırır ve uyarı tabelasını sesli bir şekilde okur.

Rose: Kapıda bir tabela var. Yazanı okuyorum "UYARI! Diyette olan idollerimize diyet tabağı verilecek. Eğer diyette olan idolümüz uyarıları dinlemeyip istediğini yerse YG o kişiye ağır bir ceza verecek."

Euna: Kuralları biraz katı sanki.

Miyeon: Olsun. Hem biz diyette olursak kurallara uyarız. Ayrıca diyet yapmamız gerekeceğini sanmıyorum. Bence biz zayıfız.

Hanna: Bence de Miyeon haklı.

Emilia: Benden size bir kıyak uyarıları çiğnemenizi hiç tavsiye etmiyorum.

Daha sonra çok aç oldukları için Güney Kore'nin en güzel yemeklerinin içinde olduğu bir tabak spariş etmek isterler. Siparişleri Emilia verir. (Kızlara yardım etmek için.) Yemeklerini hızlıca yerler. Emelia kızaların hızını heyecanlarına ve acıkmalarına bağlı olduğunu düşünür. Hatta bunu kızlara da söyler. Kızlar biraz utanır ve yemekleri biraz daha yavaş yemeye çalışırlar. Emelia güler ve kendine bir çilekli pasta spariş eder. Kızlar da yemeklerini bitirdikten sonra tatlı olarak çilekli pasta spariş eder. Emelia kızların tatlıları bitene kadar bekler. Tatlıları bittikten sonra kalkar ve kızları da çağırır. Kızlar da heyecanla kalkar.

Emelia yeni idollerimizi ilk kattaki spor odasına getirir. Spor odasında şahane, zorlayıcı ve çok fazla spor aleti bulunmakta. Kızlar bu spor aletlerini görünce biraz tırsar. Bunu farkeden Emelia kızları sakinleştirmek için bir spor hareketinin nasıl çalıştığını gösterir. Kızlar Emelia'nın bu hareketi bu kadar kolay yaptığını görünce hem rahatlar hem de şaşırır. Hanna, Emelia'ya bunları nasıl yaptığını sorar.

Emelia: Ben öncede ITZY grubundaki bir idoldüm. Ama sonradan JYP grubun fazla kişiden oluştuğunu söyledi. Ben de arkadaşlarımın üzüldüğünü ve endişelendiğini görünce kendim işten ayrıldım. E işten ayrıldıģım için orada çalışamazdım. Ben de buraya geldim rehber olarak. Yani normalde idol olarak gelecektim ama YG, JYP'den çıktığımı öğrenince izin vermedi. Başka şirketlere de gittim ama onlardan da aynı cevabı alınca idollerin YG Entertainment rehberi olmaya karar verdim.

Kızların biraz yüzü düşmüştü. Emelia bunu farkedince kızları sakinleştirmek için gülümsedi ve "Ama şu an mutluyum" dedi. Daha sonra devam ettiler.

Emelia: Burası dans odası. Burada YG'nin hazırladığı danslara çalışıyorsunuz. Tabii önce spor yapıyorsunuz sonra bu dans odasına geliyorsunuz. Bu arada aynı odaları anlatmayacağım. Çünkü adı üstünde aynı.

Dans odasını herkes beğenmişti. Hızlıca geçtiler. Bir sürü dans odasının önünden geçtikten sonra vokal odasına gelirler.

Emelia: Burası vokal odası. Bu odada YG'nin size verdiği şarkı sözlerini çalışıyorsunuz. En sonunda çok güzle bir şarkı ortaya çıkıyor.

Bir sürü vokal odasını geçtikten sonra ceza odasına gelirler. Kızlar ceza odası tabelasını görünce korkmaya başlar.

Emelia: Merak etmeyin. Sürekli olarak girmeyeceksiniz buraya. Eğer uyarılara uymazsanız YG sizinle burada konuşacak.

Lisa: Ceza odasını görmek istemiyorum. Bence hemen gidelim buradan.

Ceza odasını hemen geçerler. Bu oda en son kattaymış. Bu oda PINKPUNK grubunun kalacağı odaymış. Burayı da hızlıca geçmişler ve en sonuncu odaya gelmişler. Burası YG'nin odasıymış.

Emelia: Buraya ben gelmiyorum. Siz giriyorsunuz. YG sizinle konuşacak.

PINKPUNK grubu derin bir nefes aldıktan sonra içeri girer.

YG: Hoşgeldiğiniz yeni idollerimiz. Emelia sizlere YG Entertainment'ı gezdirmiştir. Ben de sizinle biraz konuşacağım. Daha sonra odalarınıza gidebilirsiniz. Çalışmalarınız 1-2 hafta sonra başlayacak. Çünkü bir süreliğine gözlem altında olacaksınız. İdol olmaya hazır mısınız?

Kızlar heyecanla evet der.

YG: Göreceğiz hazır olup olmadığınızı. Bakın burası ciddi bir şirket. Buradan bahsederken bile ciddi olmalısınız. Bazı katı kurallarımız olduğu doğru. Ama sizin de taktir edeceğiniz gibi eğer bu kurallar olmazsa şirket ayakta kalamaz. Ayrıca isimlerimiz de bu işi ciddiye almaz. Öncelikle beslenmenize çok dikkat etmelisiniz. Uzun süreli diyetlere hazır olmalısın. Bu kurallara uyacağınızdan ve her birinizin mükemmel idoller olacağına eminim. Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Odalarınıza gidip dinlenebilirsiniz.

Kızlar sakin ve ciddi bir şekilde odadan çıkar. Emelia nasıl geçtiğini sorar. Kızlar gerilimli ve ciddi olduğunu söyler. Daha sonrasın odalarına gideler. Güzle bir uyku onları bekliyor. Ama 1-2 hafta sonra aynı şekilde sakin olamayacaklar. Uzun bir yorgunluk süreci yeni grubumuzu bekliyor. Peki idollerimiz bu yorgunluğu kaldırabilecek mi? Bunu hep birlikte göreceğiz....

BLACKPİNK HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin