make me to crunch

17 2 0
                                    

"Seninle konuşmuyorum." Jungwon Sunoo'ya sırtını döndü.

Sunoo ona yetişmek için koştu ve bileğini yakaladı. "Hayır. Konuşmamız lazım. Bu da neydi, Wonie?"

"Ah, demek hâlâ adımı hatırlıyorsun, öyle mi?"

"Wonie, lütfen. Özür dilerim!"

"Kapa çeneni Sunoo! Bana öyle demeyi bırak. Benimle konuşmayı bırak. Hatta artık yokmuşum gibi davranmaya geri dön!"

Jungwon, Sunoo'nun elinden kurtuldu ve park alanına doğru ilerledi. Diğerinin düz yürüyemediğini gören Sunoo, onun araba kullanmasını engellemek amacıyla Jungwon'u takip etti.

"Araba kullanamazsın!"

"Bana ne yapacağımı söyleme!"

Sunoo, Jungwon'un bileğini yakaladı ama Jungwon onu öyle sert bir şekilde geri itti ki yere düştü.

Sunoo çarpmanın etkisiyle o kadar şok olmuştu ki avucundaki yaranın farkında değildi. Olduğu yerde donup kalan Jungwon'a baktı.

Sunoo derisindeki sıyrığın acısını hissedince tısladı. Ayağa kalkmadan önce ona baktı.

"Bebeğim..." Jungwon gözlerinden yaşlar akarken küçük adımlarla ona doğru ilerledi. "Üzgünüm-"

Jungwon Sunoo'yu incitme düşüncesi karşısında neredeyse nefes alamıyordu. Aklı karışıyordu. Kısa kararlı adımları Sunoo'nun dikkatini çekti.

"Wonie," Sunoo, Jungwon'a sorun olmadığı konusunda güvence vermek için bileğini kaldırdı. "Sorun değil, sadece bir çizik."

"Seni incittim..." diye fısıldadı Jungwon.

"Hayır, yapmadın. Ben iyiyim Wonie..."

"Ben..." Jungwon kekeledi. "Ben yaptım-"

Jungwon arabasına koşmadan önce nefesi kesilmeye başladı. Sunoo'nun peşinden koşması bir anlık şok aldı ama Jungwon paralel park halindeki arabayı çoktan çalıştırmış ve otoyola doğru sürmeye başlamıştı.

"Hayır Wonie! Dur! Bu tehlikeli!"

Jungwon'un gözleri camın ardından bir saniyeliğine Sunoo'nunkilerle karşılaştı, sarhoş bakışları paniklemiş ve mantıksızdı.

Jungwon kör noktaya bakmadan gaza bastı ve Sunoo'nun duyduğu ilk şey, gelen bir arabanın yüksek korna sesi oldu.

-----

Jungwon'un kulaklarında çınlayan bir ses vardı ve acil servise vardıklarından beri bu ses gitmemişti. Kazayı görmek için kulüplerden dışarı koşan herkesin gözlerindeki paniği hatırlayabiliyordu. Sunoo'nun gürültünün arasından bağırdığını ve kendisine çarpan sürücüyü azarladığını hatırlayabiliyordu. Jungwon, polis memurlarının olay yerine gelip onunla görüştüğünü ve sigorta poliçeleri ve bir çekiciyle olayı çözdüklerini hatırlayabiliyordu.

Ama bu birkaç saat önceydi. Artık sabahın erken saatleriydi ve güneş yavaş yavaş şafak vakti yükselirken, dün geceki çetin sınavın sonuçlarıyla dolu yeni bir gün geldi. Yani kırık bir bilek. Neyse ki daha ciddi bir durum yok.

Jungwon hiç uyumadı.

Sunoo da öyle.

Sunoo, Jungwon'un telefonunu kullanarak bir arama yaptıktan sonra lobiden "Annenle babanın ülke dışında olduğunu söylemedin." dedi.

"Ne zaman değiller?" Jungwon yanıtladı.

Sunoo içini çekti. "Wonie..."

Acil serviste ölüm sessizliği vardı. Orada onlardan ve Jungwon'un yatağının yakınındaki resepsiyonda görevli bir hemşireden başka kimse yoktu.

The Bold & the Ruined | Sunwon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin