17.bölüm

40 7 15
                                    

Y:iyi geceler bebeğim

Hj:iyi geceler güzelim;)

Yazardan

İki aşık birbirine sarılarak uyuya kalmıştı o kadar tatlilardi ki herkes onlar gibi olmak istiyordu.

İkiside evlenip çocuk sahibi olmak istiyordu aşkları ölene kadar surecekti.

Özet bitti.

Sabah

Y:hj kalk beraber yemek hazıtlayalım

Hj:git başından

Y:anlamadım?

Hj:siktir git başımdam yuna

Y:öyle olsun..

Yazardan

Hj yuna ya dediğinden sonra yuna üzülmüştü.

Kahvaltı hazırlamaya başlamıştı. Herşey hazır oldu. Hemen hj yanına gitmişti.

Y:yemek hazır

Hj:tm sen git geliyorum ben

Y:tamam

5dk sonra

Hj gelmişti ilk olduğu gibi yuna yı tersleyip duruyordu. Yuna ne kadar kırılsada belli etmiyordu.
Buna alışıktı nasıl olsa. Ama sevgilisinin böyle bir şey yapması onu şaşırtmıştı.

Hj yardım etmeden salona telefona bakmaya başlamıştı.ama telefona bakarken sırıtıp gülüyordu.

Yuna daha çok kırılmaya başlamıştı. (Sikicem amk git çak bir tane. Neyse)

Mutfağı bitirip salona geçmişti. Hj yanına oturmuştu. Omzuna yaslanmıştı ki

Hj:çekil

Y:ne

Hj:çekil dedim yuna sağır değilsindir umarım.

Y:doğru sağır değilim. Pardon özür dilerim

Yuna sınırlı bir şekilde televizyon izlemeye başlamıştı.

Yuna dan

Hj benden soğudu sanırım. Tel.konuştuğu kişiyi merak ettim her seferinde sırıtıyordu.

Kendime hakim olup sakın olmaya çalıştım ama ben bu şahısı daha fazla görürsem çıldırcam.

O yüzden odama gittim.biraz tel. Baktım sonra akşam oldu kalkıp yemek hazırlamaya başladım.

Teobboki yaptım(inş doğrudur şuan birşey düşünemiyom) gimbab ve kola

Herşeyi hazırlayıp masaya koymuştum. Hj seslenmiştir o gelene kadar ağzıma tek tük şeyler attım.

Hj:ramen niye yapmadın aptal

Y:.....

Hj:cevap versene lan

Bu laflar yunanın sinirlenmesi ne yetmişti. Yemek çubuklarınının bir tanesini masaya batırıp ayağa kalkmıştı.

Y:SİKERİM SENİ LAN SİKTİR GİT KENDİNİ YAP YAVŞAK PİÇ YAPMIYORUM. SANA AFİYET ZIKKIM OLSUN.

Hj:gel buraya!

Y:KES LAN AMCIK

yazardan

Yuna hızla odasına çıkmıştı o kadar sınırlıydı ki saçlarını yolup tırnaklarını kendine batırıyordu(ilham kaynağı=ben)

Yuna sinirden ağlarken yavaş yavaş uyku çökmüştü. Yatağa sızmıştı.

Hj den

Yuna yukarı çıktıktan sonra yemeğimi yiyip kaldırdım. Biraz daha tel. Takılıp odaya çıktım.

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣 || 𝙕𝙤𝙧𝙗𝙖𝙢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin