Prologue

3 0 0
                                    

Stałam właśnie przed moim nowy mieszkaniem w Brighton, w którym będę mieszkać przez najbliższe lata. Wyciągnęłam klucze z kieszeni swoich spodni i odkluczyłam drzwi. Gdy weszłam do środka nikogo nie było, co wyjaśniało zamknięte drzwi. Ściągnełam swoją kurtkę, powoli powiesiłam ją na wieszak i ściągnęłam też swoje conversy. Wchodząc coraz głębiej do mieszkania zauważyłam dość duży bałagan, a miałam mieszkać tylko z jedną osobą, której tu nie było. Postanowiłam to, jak na razie zostawić i udać się do mojego pokoju, którego musiałam poszukać w tym mieszkaniu.
Wchodząc do pierwszego pomieszczenia weszłam do łazienki, w której było zadziwiająco czysto. Następnie natrafiłam na kolejne drzwi, otwierając je, ujrzałam pokój który był też czysty i posprzątany. Nie było tam żadnych rzeczy, więc wywnioskowałam, że to musi być mój pokój. Położyłam walizkę na łóżko i zaczęłam się rozpakowywać.

**
Gdy skończyłam wkładać ciuchy do swojej szafy, usłyszałam otwierające sie drzwi. Wyszłam z pokoju i skierowałam się w stronę wejścia do mieszkania. Gdy już tam doszłam zauważyłam rudowłosą dziewczynę, która mnie zauważyła i do mnie podeszła, wyciągając do mnie rękę. - Cześć, jestem Elizabeth, ale możesz mi mówić Liz, a ty pewnie jesteś moją nową współlokatorą - powiedziała dziewczyna, czekając, a podam jej rękę - Tak, to ja - powiedziałam, zestresowana po czym podałam dziewczynie tekę i ją lekko potrząsłam - Tak w ogóle to mam na imię Willow Smith - Elizabeth popatrzyła na mnie z niedowierzaniem.
- Czekaj, czy ty nie jesteś czasami siostrą Camelli Smith? - zapytała.
- Akurat tak się składa, że tak- odpowie-
działam.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 07 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

So Long, London | London #1   16+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz