Probudila jsem se kolem dvanácté a líně se válela v peřinách.
Po 20 minutách povalování jsem vstala a v pyžamu dokulhala do kuchyně a otevřela lednici.
Vzala jsem si bílý jogurt a sedla si na židli.
Otevřela jsem instagram a rozklikla profil klubu 88.
Byl tam příspěvek se jmény jako stein27, sofian medjmedj a nebo Kojo.
Hm to by nemuselo byt špatný.
Pomyslela jsem si a odložila mobil.
Vyhodila jsem prázdný kelímek od jogurtu do koše.Šla jsem do koupelny a umyla si obličej.
Potom jsem šla do pokoje a udělala si fullface make up jako každý jiný den a vyžehlila si vlasy.
Sedla jsem si na postel a prokrastinovala.Už byli tři a Lukáš mi zaklepal na dveře a vešel.
„Oblíkni se a pojď stavíme se na kafe okey?"
Řekl a já kývla.
„Super" usmál se a odešel.Tak co si vezmu?
Dívala jsem se na obsah mé skříně a v hlavě si skládala outfity.
Nakonec jsem si vybrala ten nejvíc komfortní fit na 12 hodinovou směnu.
Černé krátké kraťasy a černý top s šedou oversized mikinou.
K tomu jsem si vzala koženou malou kabelku a byla jsem ready.Busem jsme dojeli ke kavárně nedaleko klubu a zapadli dovnitř.
Lukáš cosi objednal a sedli jsme si k malému stolečku.„Tess...noo říká se mi to těžce ale dneska s tebou nemůžu v tom klubu být...mám rande a mám tu holku fakt rád." Řekl Lukáš a vyhýbal se očnímu kontaktu.
„Lukáši proč si mi to neřekl dřív"
Řekla jsem docela podrážděně.
Najednou přišel číšník a každému nám podal kávu.
Usmála jsem se na něj a když odešel hodila na Lukáše vražedný pohled.
„změnilo by to něco? Stejně nemáš jiný kámoše a hlavně bys na mě byla naštvaná delší dobu" řekl a podival se z okna.
„Tak ti teda děkuju" řekla jsem a srkla jsem si z šalku a káva mi popálila jazyk a já jen zasyčela a podíval se na čas.
„už budu muset jít" řekla jsem a vstala.
„Ale Tess..." snažil se mě zastavit.
„čau" vyběhla jsem z kavárny a vyrazila ke klubu.Už jsem stála za barem a snažila se nevšímat si Amélie která už teď všem lezla do prdele.
Ať už je konec.Odbyla sedmá hodina a rozrušení podnapilí hosté dnešní show začali řvát a pískat.
Najednou na stage vešel Kojo a začala první písnička.
Bylo to docela v pohodě.
Přišel první zákazník.
Černovlasý mladík který chtěl jeden Aperol a dva panáky Ferneta.
Poděkoval a odešel.
I když jsem mu to dávala já Amélie mi stála až moc blízko za zády a pořád se smála a něco dodávala.Potom přišla mladá slečna a Amélie ji s hraným úsměvem podala vodku s džusem.
Dav zase šílel. Na stage přišel stein27 a já se pousmála. Konečně zpříjemnění noci.
Přišel s ním i sofian a začali zpívat Samotu.Dál to zase probíhalo song 3-4 podnapilí lidi co chtěli drinky pro celou partu a zase songa.
Bylo půl jedný a show skončila.
Zrovna jsem utírala rozlitý rum na baru když za mnou přišla Amélie.
„Máš jít na dívčí wc prý tam je nějakej bordel"
Odfrkla jsem si a vyfazila smerem wc.Na chodbě mezi wc seděl jakýsi muž se sklopenou hlavou.
Přišla jsem blíž a pozanala ho.
„Steine?"
Otočil se a zvedl se.
Ehm pardon já už jdu.
Řekl a zakymácel se.
„chcete pomoct?" Zeptala jsem se.
Otočil se na mě s docela překvapeným pohledem.
„a to s čím?" Zeptal se a narovnal se.
„vypadáte docela ehm...ztraceně?"
Chystal se něco říct když jsem uslyšela ten otravný hlas za mými zády.„Kim co tady děláš! Nemáš náhodou uklízet tu kabinku?" Řekla Amélie pištivým hlasem a skenovala mě pohledem.
Zpoza rohu se vynořil šef.
„co se tady děje?" Řekl a podíval se na mě odsuzují'cím pohledem.„Kim má uklízet záchody a místo toho tady mluví s..."
Zastavila se.
„ehm se steinem a nedělá svojí práci"
Řekla a nahodila svůj nahraný úsměv.
„Kim?" Podíval se na mě šéf.
„Chtěla jsem mu pomoct to snad chápete"
Řekla jsem na svoji obhajobu.
Šéf se na mě tázavě podíval a pak se otočil na steina.„potřebujete pomoct?" Zeptal se a nadzvedl obočí.
Stein najednou jako by si uvědomil že mu někdo prostřelil břicho povzdechl.
„ehm...myslím že jsem se moc napil a potřebuju...ehm aby mě Kim doprovodila na můj hotel"
Na oko se zakymácel a opřel se o zeď.
„tak přece nenecháme tak váženého hosta v nesnázích...Kim doveď Pana...Steina na jeho pokoj a máš volno"
Řekl docela nervozne šéf a poplácal mě po zádech.
Amélie si frustrovaně odfrkla a odešla.
Kývla jsem a i se steinem jsem vyšla z klubu.Stein se začal smát.
„jsem docela dobrej herec ne?" Řekl a už chodil rovně.
„ehm...jo" řekla jsem překvapeně a usmála se.
„ale proč jsi mi...jste mi pomáhal" zeptala jsem se nechápavě.
„tykej mi je to divný" řekl a zadíval se do tmy.
„promiň" pípla jsem.
„pomoh jsem ti protože ta upištěná kunda mě srala a to řekla sotva 2 věty tak jsem nemohl odejít s tim že bych tě tam s ní nechal ne?"
Zasmál se asi nad moji blbostí.
„a proč bys mě tam neměl nechávat?" Zeptala jsem se.
„chtělas mi pomoct a toho si cenim" usmál se a podíval se mi do očí.
Uhla jsem pohledem.
„Tak kde je ten hotel?"
„přímo před tebou"