Allahım 2 çocuk yakında geliyor son 3 ay ayyy çok heyecanlıyım bugün cinsiyeti ogrenecektik hayla çok merak ediyorum kız mı erkek ama bana göre sağlıklı olsun yeterli bugün cinsiyeti ogrendiktenten sonra annemlere gidecektik çünkü Elvan hep orada kaliyordu neden hep kalmak istiyor hiç bir fikrim yoktu..
Yavaşça yataktan kalktım gözlerimdeki çapakları sildim ve lavaboya gittim alaz hayla uyuyordu horuldak çocuk yüzümü yikadim ve dişlerimi de fırçaladım ve lavobadan çıktım..
Sonra dolaba baktım üstüme beyaz çizgili mavi tişört ve altima siyah eşofman seçtim bugün rahat olmak istiyordum..
Üstümü giyindim ve saçlarımı ördüm ve alazin yanına gittim saçlarıyla oynadım ve sessizce "pişt uyan" alaz yavaşça arkasını döndü aynı 5 yaşındaki çocuklar gibi sonra onu gene kendime döndürdüm baya yorulmuştu derin uyuyordu aslında alazi biraz korkutarak uyandirabilirdim ve biraz uzaklaşarak düşme taklidi yapıp "AHHHHH" diye bağırdım bayılma taklidi yapacaktım..
Alaz hemen uyandı ve yanıma gelip eğildi "güzelim noldu.. iyi misinnn!!" sesi endişeli geliyordu sonra tam beni kucağına alacakken "ŞAKAAA" diye kükredim alazda inleyerek "of korkuttun be kızım ben öncümü alırım ama" diyip sırıttı bende "bence alma çünkü bugün bebeğin cinsiyetini ogrenecez alaz bey" dedim alaz sanki hiç hatırlamıyorumuş gibi "ney ney" dedi bende "evet bugün cinsiyetini ogrenecez hazirlan bence bekliyorum seni" dedim ve odadan çıktım kendime biraz daha çeki düzen verip kendimi düzelttim ...
Alaz geldi üstüne siyah bir tişört altında siyah kot giymişti saçlarını hafif dağınık bırakmıştı ve mükemmel görünüyordu ona büyülenmiş gibi baktığımı görünce "gel daha yakından bak" dedi bende hemen gozlerimi biraz ovalayarak "dalmışım hadi gidelim" dedim alaz hafif sırıtıyordu sonra arabaya bindik çok heyecanlıydım..
Hastaneye girdik ve kadın doğum bölümüne girdik orada sıramızı beklemeye başladık baya heyecanliydım alazda belimden tutup kulağıma fısıldayarak "güzelim sakin ol tamam mı bende senin gibi çok heyecanlıyım" dedi bende kafamı salladım ve "tamam.." dedim ve ekranda "sedef sipahi" yazısını görünce içeri girdik..
Handan hanım bize "hosgeldiniz sedef hanım buraya yatın heyecanlı mısınız?" dedi bende yavaşça yattım ve "hiç olmadığı kadar fazla heyecanlıyım dedim handan hanım alaza bakarak "siz ne düşünüyorsunuz alaz bey" dedi bende alaza baktım alazda "karımdan daha fazla heyecanlı olduğum kesin" bunları derken bana bakıyordu handan hanımda "anladım cinsiyet olarak düşünceleriniz neler kız mı erkek mi olur düşündünüz mu" dedi bende "çok fazla düşünmedik bizim icin saglikli olsun yeterli" dedim handan hanımda jeli karnıma sürüp yaymaya başladı bir süre sonra handan hanım konuşmaya başladı "açıklıyorum.." dedi bende alazin dahada fazla elini tutarak ..
Bende "evet.." handan hanimda "nur topu gibi erkek oğlunuz oluyor hayırlı olsun beyefendi ve hanımefendi " bende biraz duygulanmaya başladım alazda bu durumdan mutlu gibi gülümsüyordu handan hanım jeli temizleyerek "sakin olun sedef hanim" dedi alazda kulağıma egilerek "güzelim sakin ol bak istediğimiz gibi erkek oldu evde içini istediğin kadar dök " dedi bende kafamı salladım sonra "teşekkür ederiz handan hanım.." dedim ve yavaşça kalkarak kapıyı açıp çıktık..
Alaz elimi Bi andan tutarak "nasıl hissediyorsun karıcım" dedi bende "hiç olmadığı kadar mukemmel" dedim alazda gülümseyerek "mutlu olmana sevindim guzelim" dedi ve arabaya bindik...
Annemin evine varmak üzereydik vardikta arabadan çıkıp alazin elini tutup annemin evine doğru gittik ve kapıyı çaldık..
Annem kapıyı açıp bizi gördüğünde "ayy hoşgeldin kızımm" diyip bana sarıldı alaza bakarakta "sende hosgeldin oğlum" diyip alaza sarıldı alazda"hoşbulduk anne" diyip ikimizde içeri girdik bende anneme "anne Elvan nerde kaç haftadır sizde" dedim annemde "gel bakalım kızım bakalım neden gelmiyormuş küçük hanim" dedi ve bizi Bir odaya getirdi ve kapıyı açınca gördüklerime şoke oldum...
Alazda bakıp "ne zaman yaptırdınız siz bunu" dedi annemde "baya önceden vardı çocuk olunca oynar diye yaptirdik" dedi gördüklerim resmen küçük bir cennetti bir top havuzu top havuzuna inen kaydırak küçük bir salıncak bir sürü pelus oyuncak zararsız eşyalar...
Elvan bizi görünce "anne baba hosgeldinizz sizi çok ozledim" diyip ikimize sarıldı alaz tebessüm ederek "bizde seni izledik küçük bıdık" bende "eğlendin mi bebegim " dedim elvanda "hemde çok bizde evimize top havuzu kuralımm" dedi bende alaza baktım alazda Elvana bakarak "sen iste yeterki" diyip saçlarından optu sonra yemek masasına gittik..
annem konuşmaya başladı "ee nasılsıniz naptiniz" dedi bende "hiç anne bebeğin cinsiyetini öğrendik bugün..." dedim annemde gözü açılarak "söylesene o zaman kızım cinsiyeti nedir" alazda benim konusamiyacagimi gordugunde hemen atıldı "bebegin cinsiyeti erkek sağlıklıymış" dedi annemde "maşallah Allah tehlikelerden korusun ben ve alaz "amin" dedik ve elvanda baya sevinmiş gibi gözüküyordu çok konuşmadı sadece yemeğine odaklanıp yiyordu..
Sonra annemden çıktık eve geldik Elvan ve alaz salona gittiler bende üstümü değişmek için odaya gittim pijamalarımı üstüme giyip aşağıya indim ve yanlarına gittim alaz ve Elvan ikisi kendilerince konusuyorlardi bende onların yanına oturup konuşmaya başladım "ee kızım orada günlerin nasıldı" dedim elvanda "mükemmeldi anne senin annen istediğim yemekleri yapıyordu çok güzel eglendim" dedi bende "eğlenmene sevindim güzel kizim" Elvan Bi anda konuştu "anne ve baba ben nasıl doğdum " diye sordu ikimizde birbirimize baktık ve alaz "kızım nerden geldi aklına bunlar" dedi elvanda "merak ediyorum baba ben nasıl dogdum" sonra alaz elvanin inadını birazda görünce "kızım annenle ben seni leyleklerden istedik sende bi kac ay sonra geldin" bende belli etmeyecek şekilde güldüm bende onaylayarak "evet kızım bu şekilde artik yatalimmi sence" elvanda "olur annecim" diyip odaya gitti ..
Alaz bana bakıp "anlatabilirdik aslında.. " dedi bende omzuna bir tane yapıştırdım "çocuk neden bunları şimdi bilsin büyüdüğünde öğrenir kendisi.." dedim alazda beni sinir ederek "bence bu bebek dogdugunda yenisini yapmaya baslayabiliri..." bende bacak arasına sert bir şekilde vurdum "inşallah kısır kalirsin alaz" diyip odaya yöneldim alaz sesli bir şekilde gülüyordu...
Odaya geçtim ve sırtımı yana verdim ve yattım alazda geldi üstünü çıkardı ve yanıma yattı Elvan geldiği için her an tetikteydi her an ben uyanırım diye elini belimden ayirmiyordu uykumda elvana zarar veririm diye korkuyordu bende tabi korkuyordum.
3 ay sonra............
Bebegim doğmuştu hep onun yanındaydım bu süreçte alaz hep yanımdaydı ayrilmiyordu işe bile doğru düzgün gitmiyordu hep görevi birine devrediyordu..Elvan yanlız kalmasın diye elvanida yanımda tutuyordu alaz çocuklarına iyi bir baba olmuştu..
(Bu arada ortude var boynuna kadar gelen) Göğsümden sütü acele acele içen bebeğe bakıyordum alaz da elvanla oynuyordu bebegin adı ise ikimizin kararıyla "toprak" olmuştu çok tatlıydı Elvan gibi alaz elvani yatırdı ve yanıma geldi göğsümden hiç ayrılmayan bebek sütünü iyice içiyordu alazda ikimizi izliyordu sonra yavaşça göğsümden ayrıldı ve yavaşça bebeği alazin kollarına verdim ve pijamanın düğmelerini taktım alaz toprakla çok güzel oynuyordu alaz hep komik komik hareketler yapip onu gulduruyordu ve kendiside gülüyordu onları hep izlemiştim cok güzellerdi ..sonunda toprak yorulunca ona yaptığımız odaya götürdük telsizde vardı ses gelince anliyorduk yatağına yatırdık.. ve alazla ben odaya geçtik ben hemen kendimi yatağa attım ve mırıldanarak "çok yoruldum.." dedim alazda " bende senin gibi çok yoruldum güzelim ama bişiler icin hayla gücüm var.." dedi bende "şimdi olmaz kocacım ama sana küçük bir ödül verebilirim" dedim ve dudağına tutkulu bir öpücük bıraktım alazda "mükemmeldi" diyip ellerini belime doladı bende onun göğsüne yattım...
Biliyordum artık dörtlü bir aileydik bu kadar bebek yeterliydi ama alaza kalırsa 5 tane yapmayı planliyordu
Ama şimdi olmazdı toprak 5 veya 6 yaşına gelince anca düşünebilirdimEVET ARKADASLARRRR BU BOLUMUNDE SONUNA GELDIK BEN DIGER BOLUMU BAYA ATESLI YAPMAYI DUSUNUYORUM SIZ NE DUSUNUYORSUNUZ..
INSALLAH BEGENIRSINIZ BALLARIM DIGER BOLUMDE GORUSMEK UZERE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIM GORUSMEK UZERE..💖💖1163 kelime 💖❤️🫠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
RomanceBu benim ilk hikaye yazışım olacak yaralasar kitabına çok bağlandığım için son bulsun istemedim umarım beğenirsiniz Bu arada ne kadar çok okunursa o kadar yazma isteğim geliyor bilginiz olsunnn