Ballarım geç oldu yarın okursunuz isterseniz gözleriniz yorulmasın.. 🫠
Bilmiyorum, hata mı yapıyorum anlamış değilim tamda seviştikten sonraki gün bi kız geliyor ben bunun hesabını ağır sorarım ama!
En son sedef odaya gidiyordu..;
O kız neden gelmiş öğrenelim..Alazdan
Biraz kafa dağıtmak istiyordum ve her dakika bela okuyan karıma şaka yapacaktım ama dikkatli olmalıydım O gün bi kız ayarliyacaktım ayarladımda ama kız yanımdan ayrilmiyordu ve öpmeye çalışıyordu sonra o kızın başıma bela olmasını istemediğim için gitmesini söyledim gitti mi acaba Allah bilir .. gelsede ben onu başımdan yok etmeyide bilirim!Sedeften devam edelim..
Odaya çıktım alaz hayla uyuyordu onu sarstırarak uyandırdım çok ses çıkarmadım yoksa bebeklerim uyanabilirdi
Alaz son anda uyandı ve bana bakıp gülümseyedek "günaydın guzelim" diyip dudagimdan optu sonra ben alaza bakarak "misafirin var kız git bak istersen" alazda "ne kızı aşkım" bende oflayarak "ben bilmiyorum seni çağırdı üstüne bişiler at ve bak" alazda "iyi bakalım" diyip hızlıca üstünü giyindi Allahım böylede mükemmel gorunmezdiki Allahım çıldıracam bunun yakışıklılığı beni deli ediyor..
Alazla kapıya doğru gittik alaz tekrar kapıyı açtı ve kızı gördüğünde şok olmuştu neden şok olmuştu anlamadım ama ağır darbe yiyeceğini benden anladım..
Sonra kız "merhaba alazcım" diyip sarıldı bende onları izliyordum daha neler yapacak diye alazda hemen onu itti ve bana bakarak "güzelim 2 dakika bekle geliyorum" diyip kızı kolundan çekip götürdü
Alazdan..
O kız beni nasıl bulmuştu evimi nasıl buldu onuda anlamış değilim onu kolundan çekip çok görünmeyen bir yere getirdim ve "senin ne işin var burda ha deli misin sen" kızda bana bakarak yaklaştı O omzumdan tuttu hemen elini ters çevirerek burkulmasini sağladım kızda inledi bende onu "kes sesini eğer bidaha buraya gelirsen kendi yöntemlerimle @ldururum seni" diyip gitmesini izledim kızda "bu iş burda bitmedi sipahi" diyip uzaklaştı iyiki bir kız ayarlayıp şaka yapacaktım bu nasıl iş arkadaş..Evimize girdim ve sedef bana bakarak "gene aynı şeyleri yapacaksan olmasın ala-" sözünü tam tamamlayacakkken duvara dayadım ve onun dudaklarına bakarak "bidaha böyle şeyler düşünmeni istemiyorum sedef" dedim sedefte "düşünmemek elde değil alaz çocuğun var senin" dedi bende gözlerine bakarak "biliyorum ama asla onları yapacak kadar düşmedim sedef" diyip onu öpmeye başladım bana karşılık vermiyordu bende onu zorlamak istemedim ve geri çekildim kulağına fisıldayarak "asla bunları dusunme" dedim ve gittim anlamıyorum bu kızların derdini anlayamıyorum.. ama sedefinkini çok iyi anlıyorum..
Toprak uyuyordu elvanin yanına gittim ve onunla oynamaya başladım ve "günaydın tatlım" dedim elvanda inleyerek uyanmaya çalıştı ve konuştu "günaydın babacagim" dedi bende "gel yüzünü yikayalım sonrada kahvaltı ederiz kızım" dedim elvanda başını salladı elvanin yüzünü yıkayıp mutfağa gittik toprak hayla uyanmamıştı sedef bana asla bakmiyordu sadece elvanla konusuyordu benle konusmuyordu ama o mükemmel dudaklari nedensizce bana dahada karımla sexs yapma isteğimi getiriyordu lanet olsun!( ne alakaysa)
Yemeğimizi yemiştik elvanı aslılara birakip eve geldim sedef toprakla ilgileniyordu bende onun yanına gittim
Toprak gözünü bana dikmişti bende onu sedefin kucağından bi anda aldım sedefte "ver çocuğumu" diyip isyan ediyordu bende "çocuğumuz demek istedin sanırım" dedim ve oturdum toprakla oynamaya başladım hep çok garip tepkiler veriyordu annesi gibi...Sonra ağlamaya başladı bende sedefe verdim sedefte "karnı aç olduğu için ağlıyor" diyip battaniyeyi aldı boynuna kadar getirdi göğsünü açıp süt veriyordu bende izlemeye doyamıyordum nedensizce göğsünü e#mek istiyordum ama olmazdı hayır tam tersi olurdu ben istediğimi yapardım sadece akşamı bekle sedef sipahi..
Sedeften
Toprak göğsümü sömürmüştü resmen ona diğer göğsümü verirken alaza baktığımda çapkinca bakıyordu bende Ona söylenerek "istediğini biliyorum ama asla izin vermiyecegim umitlenme" dedim alazda gülerek "istediğim şeyleri hep aldım mesela senin gibi" diyip siritti sonra gene konuşmaya başladı "sedef sen bana güvenmiyorsun.. " dedi bende "güveniyorum ama anlamıyorum alaz" dedim alazda " ozaman neden bu tavırların anlamıyorum seni" diyip iyice bana baktı bende "bilmiyorum alaz bilmiyorum lanet olsun sana kızamıyorumda kiyamiyorumda" diyip isyan ettim kendi kendime alazda bana siritmisti ve bakışlarını ciddiyete alarak "bana inanıyorsan kısa açıklamama izin ver" dedi bende inat etmeyerek "tamam alaz anlat" dedim oturarak o da yanımda oturdu "sedef sana bir şaka yapmak için bir kız ayarlamak istiyordum..
O bana yanaşacaktı sen kıskanacaktın ben bu hallerini seviyorum ama konumuz bu degil ama o kadın bana daha ağrını yaparak öpmeye çalıştı ben izin vermedim ondan uzaklaştım gitmesini sağladım ama akıllanmadı maalesef durum bu yaptım bi hata" bende "yapmışsın bi hata ve bunu düzeltmek zorundasın" dedim alazda "biliyorum,en geç yarına kadar halledeceğim izin ver sedef.. seni sevmek istiyorum.." bende somurtarak "sevmiyor musun beni yani sevmek falan diyorsun.." alazda çıldıracak halde "O değil kadın seni seviyorum hatta çok seviyorum.. sedef seni becermek istiyorum..kendimi çok zor tutuyorum" ben anlamamıştım bu halde beni sevmek ve becermek mi istiyordu ne alakaysa cevap vermeyerek toprağı yatağına yatırdım alaz beni takip ediyordu sonra odaya girdiğim an kapıyı kilitledi ve kapıya yasladi "sedef izin ver.." olum ben neye izin veriyim her gün beceriyo beni resmen bende "lanet adam sana hayır diyemiyorum.." alaz sirittti "bana hiç bir zaman bu konularda hayır deme guzelim" diyip beni öpmeye başlamıştıRahatsız oluyordum lanet olsun bilmiyorum beni öpmesinden rahatsiz oluyordum boynumu hoyratça opuyordu ve kalcami sıkıyordu sonra kulağına fisildayarak "dur alaz" dedim alazda dinlemedi yatağa doğru götürdü ben gene "alaz lütfen dur.." alazda rahatsiz oldugumu görüp durdu ve bana bakıp "anliyorum ama senle ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sedef" diyip beni bırakıp kapıyı çekip hızlıca gitti..
Anlamıyorum sadece istemediğimi rahatsiz olduğumu söyledim daha agrini mi söyledim..
Ve bir delilik yapıp onu takip ettim evet bunu yaptım..
(Toprağı aslıya verdi senaryo gereğiiiii)Alaz biraz uzak olan otele doğru gidiyordu arabayla bende onu farketmeyecek bir şekilde takip ediyordum sonra durdu bende yarım saat bekleyerek uzaklaşmasını bekledim sonra otele doğru yürümeye başladım sonra anahtar yerine doğru gittim ve sordum..
"Alaz Altuğ sipahi denen kişinin numarasını verir misiniz acaba gercekten ihtiyacim var karısıyımda.." dedim onlarda hiç itiraz etmeden "565inci oda yedek anahtari burada efendim" hiç bu kadar kolay olmamıştı anahtari alıp odaya doğru gitmeye başladım kapıyı yavaşça açtığımda alazi karşımda gördüm ve bana bakarak "takip ettiğini biliyorum ozellikle böyle bir oda sectim" dediğinde odaya baktım mükemmeldi bende karşı koyamadım kapıyı kapatıp ellerimi boynuna doladım ve öpmeye başladım sonra biraz dudaklarimiza mesafe koyup "alaz.. beni sev.. ama ben prezervatif istemiyorum.." dedim alazda "tamam güzelim zorlamiyacagim seni.." diyip üzerimi çıkardı..Boynumu emiyordu özellikle göğsümü çok kötü emiyordu ama rahatlatiyordu güzeldi.. sonra aşağılara inip karnımı emmeye başladı bende kesik kesik inliyordum
Sonra elleriyle bacaklarımı sıkıyordu dudaklarini dudaklarıma gene getirdi ve emmeye başladı böyle böyle devam ettik..Yavaş yavaş yanımdaki alaza baktım mükemmeldi sonra ellerini belimden çekerek üstüme bişiler giydim ve lavobaya girdim işlerimi halletim ve odaya girince gorduklerimin karşısında bayılmak üzereydim..
Alaz kanlar içinde yere yatıyordu karşısında bir adam vardı sırtından vurmuştu.. kafayı yicektim sonra bana baktı "gel bakalım buraya!" KABUS MU BU!
(Arklar alaz ajan ya belinde belli olmayan kıyafet vardı koruma gibi bisey anlarsiniz ama neler olacakti?)
EVET BEBEKLERIM BU BOLUMUNDE SONUNA GELDIK ARTIK SUAN TATILDE OLDUGUMUZ ICIN BIRAZ GEC GELICEK MALESEF EN AZ 1 HAFTAYI GECMEZ MERAM ETMEYIN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIM KENDINIZE GUZEL BAKIN GÖRÜŞMEK UZERE..💖🌟
1133 kelime💖🫠😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
RomanceBu benim ilk hikaye yazışım olacak yaralasar kitabına çok bağlandığım için son bulsun istemedim umarım beğenirsiniz Bu arada ne kadar çok okunursa o kadar yazma isteğim geliyor bilginiz olsunnn