Artık 2 tane miniğim vardı elvan ve toprak.. eğitmen çaylaktık bir zamanlar ne ara karı koca olduk anlamış değilim..
Bugün toprak ve elvanı lunaparka götürecektik yanımızda aslı ve İshakta olacaktı alaz İshak olduğu için ilk olumsuz baktı sonrada bisiler yapınca kabul ettirdik aslı sayesinde..
Sabah uykulu uykulu saate baktım saat baya erkendi altı buçuk anne olduğum için hep erken kalkmaya alışmıştım..
Alaz hayla uyuyordu canım buzdagim ben kalkmaya yonelcegim anda alaz beni belimden tuttu ve kendine çekti kulağıma fısıldayarak "saat çok erken asla kalkmana izin vermem küçük hanım yat biraz" bende Ona dönerek "ya alaz ben gene yatamam Bi kere uyanırım bi kere yatarım"diyip alazin ellerini belimden çekiyordum ki beni daha sıkı tuttu "itiraz istemiyorum" diyip yatmaya başladı maalesef bende sırtımı dönerek yattım...
Evet gene ben ve yatamadım alazın kulağına sessizce fısıldayarak "alaz ben yatamıyorum ama" diyip kokusunu içime çektim o da uykulu uykulu "gel göğsüme güzelim" diyip beni göğsüne çekti o da saçımın kokusunu içine çekti
Bende o çikolata kokusuyla uykuya daldım..Baya uyumuştum saat 10 a doğru geliyordu bile sonra yavaşça kalkarak lavaboya gittim lunaparka akşam gideceğimiz için sıkıntı yoktu yüzümü yıkadım ve kendime baktım ve söylene soylene "ay çok güzelim bee beni kazanan beni koynunda taşısın olumm" arkamda birisini hissettim ve arkamdan fisildayarak "taşıyabilirım karıcım.
" ne ben bunu sesli mi söyledim ay şomar ağzıma tüküreyim ve alaza tam bakacakken beni kucağına aldı ve alaz "kolaydı" diyip benimle egleniyordu bende elimle omzuna sert bir şekilde vurdum ve inledi benimle oynamican..Kahvaltıyı hazırlamıştım ve toprak bebek koltugunda yanında ise Elvan vardi alaz ve ben onların karşısındaydik kahvaltimizi etmeye basladik ve konuyu Elvan açtı "baba ve anne ben aşık oldum.." alazla ikimiz birbirimize bakarak
Anlamaz gözlerle birbirimize baktık alazda elvana bakarak "kime oldun kızım" diyince elvanda anaokulunda Bi tane erkek var çok yakışıklı" bende söylenerek "alaz gibi.." alaz bunu duymuş gibi bana bakarak sırıttı ve "oyleyimdir" dedi beni duymustu bu aralar çenemi tutamıyordum ama doğru söylüyorum..sonra kahvaltımızı ettik salonda 4lü aile konuşuyorduk.. egleniyordukAkşama doğru geliyordu aslıyla konuşmuştum geliyorlardı
Bende üstümü giyinmek için odaya girmistimki alazin üstü yoktu bende elimi başıma koydum bayılacak gibi alazda güldü "gel güzelim bişi olmaz" dedi bende odaya girdim ust seçmeye başladım üstüme bi tane crop çok açık olmayan altimada mavi kot almıştım giyinmeye gidecektim ki alaz "üstündeki sectigini kabul etmiyorum değiştir" bu adam ne ara gördü ya bende "alaz senin yanındayım bisi olmaz zaten" dedim alazda "olmaz güzelim" diyip dolaba yöneldi ve Bi tane tişört aldı ve elimdeki crobu aldı dolaba koydu ve alaz "bunu giy" onun verdiği mavi bir üst üstündede beyaz renkte mavi yazısı vardı baya güzeldi bende itiraz etmeden "tamam" dedim ve lavaboya gittim üstümü değiştirdim ve saçımı küçük dalgalandırip açık bıraktım..Odaya geri geldim alaz mükemmel görünüyordu tekrar aşık oldum resmenn.. alaz bana bakarak "sen bu kadar güzel olmak zorunda mısın kadın böyle giderse seni yanımdan asla ayırmam ayirmamda" diyip beni belimden tutup duvara yasladi bende "ben hic diyor muyum şuanda beni büyüledigini." Alazda "biliyorum" diyip siritti "sen sadece benimsin ve seni kimseye vermem" bende " seninim" diyip ellerimi boynuna doladım alaz Bi elini belimden çekerek çenemi tuttu ve dudagimdan öpmeye başladı bende hemen karşılık verdim ve 30 saniye falan öyle kaldık tam geri cekilcekken beni bırakmadı hayla opuyordu "bende dur artık toprak ve elvana bakmam lazım" dedim ve hemen kapıya yöneldim alazda "kac bakalım kac" diyerek söylendi Elvan zaten hazırdı toprakta öyle toprağı kucağıma aldım elvaninda elini tuttum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
RomanceBu benim ilk hikaye yazışım olacak yaralasar kitabına çok bağlandığım için son bulsun istemedim umarım beğenirsiniz Bu arada ne kadar çok okunursa o kadar yazma isteğim geliyor bilginiz olsunnn