Hastalıklı ve Yaşı küçük olan dostlarımın okumamasını şiddetle arz ederim! Her şey Hayal ürünüdür!
"Emir gel film izleyelim." dedim. Emir yan odadan bana seslendi "Tamam Burak geliyorum!" Evet dostlar benim ismim Burak yaşım 18 ve üniversite okuyorum. 1 yıl önce köyde kalıyordum üniversiteye kabul olduğum için ev tutma kararına gelip Ankaraya taşındım önce burada iş buldum ve çalışmaya başladım, bi otogarda çalışıyorum. Emirle burada tanıştım ve ev tuttuk Emirle 1 yıldır arkadaşız hemde aramızda öyle bir dostluk varki sanki 40 yıldır arkadaşız. Bu sırada yan odadan Emir geldi ve birlikte film izledik artık akşam oldu saat 22:30 ve biz her zaman yatmadan önce balkona çıkıp Viski içer çekirdek çitler öyle yatarız. Bu gün yine yapacaktık ancak Emir benim gitmem gerek 1-2 saata gelirim diyerek kapıdan çıktı. Ben ona nereye gittiğini soramadan çıkmıştı yani fırsat bulamamışdım. Bende tek içmeye karar verdim ve balkona çıkıp bir bardakda viski içmeye başladım o sırada dışarıya bakıyordum. Birden kapı çalındı, daha Emir gelemezdi çünki bana 1-2 saata geleceğini söyledi hemde sadece 10 dakkadir çıkmıştı. Kapıya yöneldim kapıyı açtım birde ne göreyim, Emir "Noldu olum niye erken döndün?"dedim. Emirin kaşları çatıldı ve bana "Dönemezmiyim" diye bağırdı. Çok garipdi hemen odasına giderek kapıyı kitledi.
İlk bölümün Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal
ParanormalHastalıklı ve Yaşı küçük olan dostlarımın okumamasını şiddetle arz ederim!