BÖLÜM 3

23 9 5
                                    

Yeniden yatağa uzandım ve uyudum. Kalkıp su içmek istiyordum saat tam 02:30-du. Hızlı adımlarla mutfağa irerledim, Sürahiden bardağıma su doldurdum ve içdim. Bardağı yerine koyup arkamı döndüğümde Emiri gördüm. Ona kızarak "Olum ne yapıyorsun arkamda?! Gecenin bir yarısı hemde sessiz geliyorsun!" dedim. Oda "Afedersin, Bende su içmek için gelmişdim." Dedi. Bende "Iç suyunu, ben odama gidiyorum." diyerek mutfaktan çıktım. Kendi odama giderken onun odasının kapısının açık olduğunu gördüm. Içerde mumlar, Ayna ve Kağıt kalem vardı. Tam odasına girecekken, Emir kolumdan tutdu, odasının kapısını kapattı ve bana sert bakış atarak "Odama izinsiz neden bakıyorsun ve giriyorsun?!" Dedi. Bende acayip korktum ve onu rahatsız etmemek için "Kapısı açıktı bende içeriye bakıyordum." Dedim ve kendi odama doğru gittim. Içeri girip bu olayları düşünmeye başladım derken uyumuşum. Yine kalktım saat 04:46-dı lavaboya gidicekdim. Hemen kapıya yöneldim kolidora çıktım lavaboya taraf yavaş adımlarla irerledim. Lavabonun kapısını açtım elimi yüzümü yıkadım aynaya bakarken arkamda Emir ama gözleri alev alev hemen aynadan ayaklarına baktım ters! Başladım dua okumaya okuduğum an arkadan Emir "Sen lanetlendin! Sana büyü yaptım" diyerek kahkaha atıyordu. Birden yataktan kan ter içinde kalktım Sabah olmuşdu. Mutfaktan sesler geliyordu sanırım Emir benden önce kalkmış sofrayı hazırlıyordu ama benim aklım dün gördüğüm rüyadaydı. Bunu Emirle konuşcakdım, saçmalığa son verilmesini istiyordum! Kalkıp mutfağa gittim evet Emir sofrayı hazırlıyordu hemen ona "Otur sofraya senle bir şey konuşacağım." dedim. Emir hemen sofraya oturdu.

Bu bölümünde sonuna geldik.

ParanormalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin