סול פרק 1

2.7K 304 138
                                    

הייתי מעדיפה לשקוע לתוך ספר טוב או לשיר לציפורים שלי מאשר להיות כאן.
אני שונאת אירועים. אני שונאת לצאת מהבית. בטח כשמדובר באירועי ראווה כמו זה.

החתונה של ראש המאפיה היהודית בטקסס. מבטי עובר אל האישה שלובשת שמלת כלה ואמורה להיות אישתו. אני מרחמת עליה כי אני בטוחה שמכריחים אותה להתחתן איתו.
אף אחת לא מספיק סתומה כדי להיכנס לעולם המאפיה מרצונה החופשי.

"סול, אביך רוצה אותך במשרדים." גד, בן דודי שעכשיו מתפקד כאחד החיילים של אבי ונכון להרגע הוא משמש גם כמאבטח הזמני שהצמידו לי לאירוע אומר.

אני מהנהנת, זוקפת את גבי והולכת אחריו באיטיות. אני מתורגלת היטב לזה. אבא מחפש לי שידוך אבל הוא בררן מדי.
אני לא מצליחה להבין איך הוא יכול להיות בררן כשמדובר בי. אני לא איזו מציאה גדולה.

נכון שהרבה אנשים אומרים עליי שאני יפה, אבל האם היופי מספיק?

אנחנו מגיעים אל המשרד ואני עוקבת אחרי גד אל המשרד הראשי.

כשאני נכנסת אני רואה מולי את אבא ועוד חמישה גברים.
אני בולעת את רוקי, מרסנת את הרצון שלי להימלט.

"סול, אני רוצה להציג לך את שומר הראש החדש שלך החל מחודש הבא." אבא מצביע על גבר מעורר אימה.

אני מתקרבת לאבי בצייתנות בלי להשמיע קול. אני יודעת מה מצופה ממני. אני נעמדת לצד אבא והגבר מתקרב אליי ונעמד מולי.

אני מרימה את מבטי ואני קופאת. העיניים שלו שחורות כמו כנפי עורב, יש לו שיער יחסית ארוך אבל מסודר בקפידה ומשוך לאחור.
הוא ענק, גבוה ורחב. שרירים מעטרים אותו מכל כיוון. ואני יכולה לראות קעקוע יוצא משרוול החולצה המקופלת שלו.

הגבר מושיט את ידו, תופס לי את הלסת ומטה את הראש שלי לאחור. אני מבוהלת לחלוטין.
אף אחד לא מעז לגעת בי, בטח לא בנוכחותו של אבא. אבל נראה שהגבר הזה לא מפחד מהתגובה של אבא.

הוא מחזיק בצווארון הסגור של השמלה שאני לובשת, אני תמיד לובשת בגדים סגורים כדי להסתיר את המכות, ומושך כלפי מטה.

עכשיו הוא יכול לראות את הסימנים הטריים שבָּרָק, יד ימינו של אבא השאיר עליי כשהוא חנק אותי במשרד של אבא, אחרי שאבא חשב שהתנהגתי בעזות מצח כשהעזתי לסרב לבוא לחתונה הזאת.
כמו שניתן לראות, אני כאן כפי שהוא רצה. הוא תמיד מקבל את מבוקשו.

הגבר מעביר את האגודל שלו על העור החבול שלי ואני מיבבת תחת המגע שלו.

"דין." גבר אחר בחדר מזהיר והדין הזה משחרר אותי אבל הוא לא מתרחק.

במקום זאת הוא מסתכל על אבא, "אתה יודע שכשאני אהיה המאבטח שלה גם אתה לא תוכל לגעת בה." הוא רוצה למות? איך הוא מדבר לאבא? הוא יודע מי זה אבא שלי? "אתה לא תוכל להרים עליה יד ולעשות לה את הסימנים האלה כי אם אתה תעשה את זה אני אאלץ לעשות את העבודה שלי ולהוריד לך את היד."

לשקוע בזריחהWhere stories live. Discover now